خانه لوازم ترئین منزل کاشی و سرامیک مدل سرامیک کف حیاط, بالکن و پارکینگ با طرح های متنوع و زیبا

مدل سرامیک کف حیاط, بالکن و پارکینگ با طرح های متنوع و زیبا

مدل سرامیک کف حیاط

سرامیک ها از انواع المان ها با ساختاری زیبا می باشند که از آن ها برای پوشاندن کف قسمت های داخلی و بیرونی یک ساختمان استفاده می شود. در ادامه با انواع مدل سرامیک کف حیاط آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل سرامیک کف حیاط ساده و طرح دار

سرامیک کف حیاط مانند سرامیک کف پذیرایی و سرامیک راه پله و سرامیک نمای ساختمان در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به سایر متریال های استفاده شده در فضای حیاط و نمای بیرونی ساختمان طرح و رنگ سرامیک کف حیاط را انتخاب نمایید.

سرامیک کف حیاط

طرح سرامیک کف حیاط

از زمان های گذشته تاکنون برای پوشاندن کف حیاط اغلب از سنگ و سرامیک و موزاییک استفاده می شود ولی چند سالی است که به دلیل افزایش قیمت موزاییک و سنگ اغلب افراد از سرامیک های رنگ تیره و روشن به عنوان کفپوش حیاط استفاده می کنند.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید حیاط منزتان فضایی بی نظیر و متفاوت داشته باشد بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ سرامیک حساسیت لازم را به خرج دهید زیرا اگر طرح کفپوش حیاط مناسب نباشد ممکن است طراحی محوطه حیاط هر چقدر هم زیبا باشد نامطلوب به نظر برسد.

سرامیک هایی که برای پوشاندن کف حیاط مورد استفاده قرار می گیرند در انواع مدل های سرامیک طرح سنگ و چوب ، سرامیک سه بعدی ، سرامیک ساده و مستطیلی و … تولید می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود از بین آن ها سرامیک شیک و با کیفیتی را انتخاب نمایید.

سرامیک کف حیاط با طرح ساده سرامیک طرح سنگ

مبل و میز

سرامیک هایی که برای پوشاندن کف حیاط مورد استفاده قرار می گیرند در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که بهتر است رنگ سرامیک ها با توجه به ابعاد حیاط و رنگ دیوارها و رنگ نمای خارجی ساختمان انتخاب شود. اگر فضای حیاط منزل شما کوچک می باشد بهتر است سرامیک های رنگ روشن را برای پوشاندن کف حیاط مورد استفاده قرار دهید تا فضای حیاط دلبازتر به نظر برسد همچنین برای پوشاندن کف حیاط های بزرگ می توانید از سرامیک های رنگ روشن یا تیره استفاده نمایید.

با توجه به اینکه کفپوش حیاط به دلیل گرد و خاک و بارش باران و … زودتر کثیف می شود از این رو بهتر است رنگ سرامیک ها را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید تا کثیفی آن ها کمتر به نظر برسد.

در این مطلب با انواع مدل سرامیک کف حیاط آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مجله زیبایی خانه همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سرامیک با کیفیت و زیبایی را برای پوشاندن کف حیاط انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *