خانه لوازم ترئین منزل کاغذ دیواری راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون منزل شما

راهنمای خرید بهترین کاغذ دیواری متناسب با دکوراسیون منزل شما

خرید بهترین کاغذ دیواری

اگر شما قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید و می خواهید با صرف کمترین هزینه، بهترین تغییرات را در منزل خود ایجاد نمایید باید بدانید که استفاده از کاغذ دیواری یکی از ارزانترین و بهترین روش برای تغییر دکوراسیون منزل می باشد از آنجاییکه ممکن است شما با کاغذ دیواری آشنایی زیادی نداشته باشید در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع کاغذ دیواری بپردازیم پس لطفا تا آخر این مقاله ما را همراهی نمایید.

کاغذ دیواری پوششی است که امروزه طرفداران زیادی دارد و بهترین جایگزین برای رنگ دیوارها در طراحی داخلی منازل، ادارات و دیگر ساختمان‌‌ها می باشد که بیشتر جنبه تزیینی نیز دارد. کاغذ دیواری ها معمولا به صورت متری و رولی به فروش می‌رسد و توسط نصاب کاغذ دیواری و یا در صورت داشتن مهارت و تجربه، توسط خود فرد به دیوارها چسبانده می‌شود. طرح کاغذ دیواری‌‌ها بسیار متنوع و متفاوت هستند؛ ممکن است تک رنگ و ساده و یا طرحدار و حتی ۳ بعدی باشند.

در انتخاب کاغذ دیواری دقت کنید

دلیل سختی انتخاب کاغذ دیواری این است که تنوع بیشماری از کاغذ دیواری از لحاظ طرح و رنگ و هم‌چنین جنس پشت کاغذ دیواری در بازار موجود است که باید از بین این تنوع بی‌شمار، مناسب ‌ترین گزینه را برای دکوراسیون خانه خود انتخاب و استفاده کنید. با این حال این اطمینان را به شما می‌دهیم که راه‌هایی برای تسهیل این فرایند وجود دارد.  یکی از مهم ‌ترین راه‌ها برای آسان‌تر شدن انتخاب کاغذ دیواری، این است که شما بدانید چه چیزی می‌خواهید و اینکه بدانید برای کدام قسمت خانه،مثلا برای اتاق خواب یا اتاق کودک کاغذ دیواری نیاز دارید شما می توانید قبل از خرید کاغذ دیواری از کارشناسان شرکت هوریا دکور بصورت رایگان مشاوره دریافت نمایید.

مشاوره رایگان برای خرید کاغذ دیواری بصورت ۲۴ ساعته

۰۲۱۶۶۴۸۸۴۰۰ شرکت هوریا دکور

جنس کاغذ دیواری‌

انتخاب نوع و جنس کاغذ دیواری علاوه بر انتخاب بر اساس رنگ و مدل، به محلی که از آن استفاده می‌شود نیز بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید دیوارهای حمام را کاغذ دیواری کنید، باید از کاغذ دیواری‌های ضد آب و پد رطوبت استفاده کنید با این حال حتی اگر کاغذ دیواری ضد رطوبت نیز انتخاب کنید، پس از مدت کوتاهی به دلیل رطوبت محیط، چسب زیر کاغذ دیواری از بین رفته و خیلی زود خراب می‌شود.

بهتر است از کاغذ دیواری در محیط خشک مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب، اناق خواب کودک و حتی آشپزخانه استفاده کرد.

خرید بهترین کاغذ دیواری

ابعاد کاغذ دیواری

از دیگر نکات مهمی که قبل از نصب کاغذ دیواری باید به آن دقت کرد، ابعاد دیوار است. اگر طول و ارتفاع دیوار کم باشد، بسیاری از نقوش و طرح‌های کاغذ دیواری بریده می‌شود و طرح آن به خوبی نشان داده نخواهد شد. طرح کاغذ دیواری‌ به جز کاغذ دیواری‌های پوستری، تکرار شونده است؛ بنابراین بهتر است دیواری انتخاب شود که فضای کافی برای تکرار چندبار طرح کاغذ دیواری را داشته باشد. هر چه طرح کاغذ دیواری درشت تر باشد، دیواری که روی آن نصب می‌شود نیز باید بزرگ‌تر باشد.

علاوه بر دیوار و سقف که کاربری‌های معمول کاغذ دیواری است، می‌توان کاغذ دیواری را در داخل کمد، کتابخانه و روی قاب پنجره نصب کرد.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری

در واقع مدل کاغذ دیواری سه بعدی به دو دسته تقسیم می‌شود، پوستر‌هایی که آماده و چاپ شده هستند و پوستر‌هایی که می‌توانید با هر طرح و اندازه‌ای سفارش دهید که به آن پوستر دیواری سفارشی نیز گفته می شود که بصورت پازلی چاپ و روی دیوار بصورت یکپارچه نصب می شود.

خرید بهترین کاغذ دیواری

شرکت هوریا دکور خدمات چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد برای سفارش پوستر دیواری مد نظر خود کافیست با ما تماس بگیرید

چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی ارزان و با کیفیت

۰۲۱۶۶۴۸۸۴۰۰

جنس کاغذ دیواری سه بعدی می‌تواند PVC یا چرم باشد. کاغذ دیواری پی وی سی، قابل شستشو است، اما جنس چرم آن هم قابل شستشو و هم عایق حریق و حرارت است؛ بنابراین دوام بیشتری نسبت به نوع PVC آن دارد.

علاوه بر چرم و پی وی سی، کاغذ دیواری‌های سه بعدی، بر روی کاغذ پاستل، فیبرو و کتان هم چاپ می‌شود که در این صورت تنوع بیشتری می‌تواند داشته باشد و گا‌ها ارزان‌تر نیز است

انتخاب مدل کاغذ دیواری سه بعدی

گفتیم که طرح چاپی روی کاغذ دیواری را می‌توانید به سلیقه‌ی خود انتخاب کنید و تقریبا هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد، اما دقت کنید که این طرح باید با سبک چیدمان منزل یا دفتر شما همخوانی داشته باشد. اگر در خانه مبلمان سلطنتی و تزئینات گچ بری دارید، قطعا نمی‌توانید یک طرح مدرن برای این فضا انتخاب کنید. به علاوه طرح شما نباید شلوغ و پرکار باشد، زیرا شلوغی بیش از حد، بعد از مدتی شما را خسته و دلزده می‌کند. سعی کنید تعادل بصری خوبی در کل خانه برقرار کنید.

خرید بهترین کاغذ دیواری

تصویری که برای چاپ روی پوستر دیواری  انتخاب می‌کنید حتما باید حداقل dpi ۱۰۰ کیفیت داشته باشد تا زمانی که در ابعاد بزرگ چاپ می‌شود تصویر پیکسلی نبوده و جلوه‌ی موردنظرتان را داشته باشد. همچنین همانقدر که در انتخاب مدل کاغذ دیواری سه بعدی حساسیت به خرج می‌دهید، با یک متخصص در رابطه با رنگ و جنس کاغذ دیواری هم مشورت کنید و سپس تصمیم بگیرید.

در صورتی که مدل کاغذ دیواریتان پرجزئیات است، دقت کنید که سایر عناصر و مبلمان خانه باید ساده باشد. همانطور که گفتیم اگر همه چیز شلوغ باشد شما را خیلی زود خسته می‌کند. در اتاق حداکثر یک کاغذ دیواری نصب کنید و آنرا در جایی قرار دهید که شیء دیگری دید آن را نبندد. برای زیبایی هرچه بیشتر می‌توانید نورپردازی جالب و متناسب با طرح هم در اطراف این فضا کار کنید.

نصب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری را می‌توان به نحوه‌های مختلف روی دیوارهای یک فضا نصب کرد. برای مثال می‌توان تمام دیوارها را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش داد یا برای برجسته کردن نقطه کانونی، تنها یک دیوار اتاق را کاغذ دیواری کرد؛ هم‌چنین می‌توان برای هر دیوار، از کاغذ دیواری با طرح‌های متفاوت استفاده کرد.هم‌چنین می‌توانید تنها نیمه پایینی دیوار را کاغذ کنید و نیمه فوقانی را با رنگی هماهنگ و مناسب رنگ‌آمیزی کنید؛ یا بالعکس، نیمه پایینی را با کاغذ دیواری طرح‌دار و نیمه فوقانی را با کاغذ دیواری ساده و با رنگی متناسب بپوشانید.

نصب انواع کاغذ دیواری ، نصب پوستر دیواری ، نصب پاکت لمینت و کفپوش

توسط کارشناسان نصب شرکت هوریا دکور

۰۲۱۶۶۴۸۸۴۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *