خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده رومن با انواع دیزاین های زیبا و امروزی

مدل پرده رومن با انواع دیزاین های زیبا و امروزی

مدل پرده رومن

مدل پرده رومن از انواع طرح های خاص و مدرن پرده است که در قسمت زیری آن از آستر استفاده نمی شود و اگر شما تمایل دارید پنجره ها از قسمت داخلی و خارجی منزل نمایی زیبا و بی نظیر داشته باشند بهتر است از این طرح استفاده نمایید.

مدل پرده رومن با طرح های زیبا و شیک

پرده از انواع وسایل تزیینی و ضروری برای هر خانه ای محسوب می شود. پرده ها در انواع طرح های مختلف نظیر پرده زبرا و پرده رومن و پرده سلطنتی و …. موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پرده قهوه ای

طرح های پرده رومن برای قسمت های مختلف منزل

در طراحی این نوع پرده ها خطوطی در نظر گرفته می شوند تا در زمان تا زدن آن خط چین هایی به صورت یکنواخت ایجاد شوند که با این روش از برهم ریختگی پرده در زمان باز و بسته شدن جلوگیری می شود. توجه داشته باشید که شیوه جمع و باز شدن این طرح پرده ها به صورت عمودی می باشد و بر خلاف سایر پرده ها به طرفین یا یک طرف باز نمی شوند.

انواع ساعت دیواری

برای دوخت این پرده های مدرن از پارچه های طرح دار یا ساده استفاده می گردد که پارچه های ساده بهترین گزینه برای دوخت این طرح پرده ها به شمار می روند همچنین شما می توانید از پارچه های طرح دار و راه راه نیز برای دوخت پرده استفاده نمایید.

پرده های رومن در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و اگر فضایی که قرار است شما پرده را در آنجا نصب نمایید کوچک می باشد بهتر است از پرده رنگ روشن استفاده نمایید. پرده های رنگ تیره برای مکان های بزرگ و دلباز انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

مدل پرده مدرن پرده زیبا و مدرن مدل پرده رومن پرده رومن پرده ساده و زیبا   . پرده رومن طرح دار مدل پرده رومن طرح دار پرده مدرن و شیک پرده طرح دار مدل پرده کوتاه پرده ساده پرده زیبا کوتاه پرده رومن پرده رومن شیک و زیبا

مبل و میز

توجه داشته باشید که این طرح پرده ها دارای مزیت های زیادی می باشند و شما می توانید با نصب آن ها روی پنجره تابیدن نور در فضای منزل را تنظیم نمایید همچنین می توانید به کمک این پرده ها دید پنجره و اتاق را هم کنترل کنید.

نصب این مدل پرده ها به سادگی امکان پذیر است و این نوع پرده ها به راحتی تمیز می شوند و شما می توانید گرد و غبار را از روی آن ها پاک کنید همچنین این طرح پرده ها نسبت به سایر طرح های پرده دارای قیمت ارزان تری هستند و با نصب آن ها می توانید دکوراسیونی متفاوت را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

پرده طرح دار پرده مدرن و شیک پرده جدید پرده طرح دار پرده زیبا و طرح دار پرده جدید پرده زیبا و طرح دار پرده ساده پرده اتاق نشیمن پرده ساده پرده رومن زیبا پرده طرح دار مدل پرده رومن

 

در این مطلب با انواع طر های پرده رومن آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پرده شیک و زیبایی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *