خانه لوازم ترئین منزل پرده ۷۰ مدل پرده ۲۰۲۱ در طرح های شیک و چشم نواز

۷۰ مدل پرده ۲۰۲۱ در طرح های شیک و چشم نواز

پرده مخصوص پذیرایی

پرده یکی از مهم ترین وسایل در هر خانه ای به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد نمایید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ پرده حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل پرده ۲۰۲۱ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پرده ۲۰۲۱ با طرح و رنگ های زیبا

با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱ انواع طرح های پرده از سوی متخصصان طراحی داخلی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید در طراحی داخلی منزل تان تنوع ایجاد کنید بهتر است این طرح پرده ها را برای نصب در قسمت های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

پرده پذیرایی

طرح های پرده پذیرایی ۲۰۲۱

از پرده در فضای منزل برای حفظ حریم شخصی و حفظ دما و کنترل نور استفاده می شود همچنین اگر پرده دارای طرح و رنگی مناسب و شیک باشد باعث ایجاد تغییرات مثبت در دیزاین داخلی منزل می شود.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام انتخاب طرح و رنگ و اندازه و جنس پرده حساسیت لازم را به خرج دهید و پرده ای با کیفیت را انتخاب نمایید تا بتوانید سال های طولانی از آن استفاده کنید همچنین پرده ای که برای فضای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد دارای جنسی متفاوت با پرده اتاق خواب و پرده آشپزخانه است.

پرده سالن پذیرایی از بین جنس های ضخیم و گران قیمت انتخاب می شود همچنین در صورت امکان بهتر است پرده را به صورت دو یا چند لایه نصب نمایید تا در تابستان از ورود گرما و در زمستان از خروج گرما جلوگیری شود.

مدل پرده پذیرایی 2021 رنگ تیره پرده حریر بری پذیرایی پرده زیبا مخصوص پذیرایی پرده دو رنگ   مدل پرده سرمه ای پرده برای سالن پذیرایی پرده شیک و طرح دار پرده مخصوص پذیرایی پرده شیک پرده برای پذیرایی پرده خاص برای پذیرایی پرده ساده پرده شیک و طرح دار پرده زیبا و طرح دار پرده مخصوص سالن پذیرایی پرده ساده 2021 پرده طوسی تیره پرده زیبا و طرح دار

مبل و میز

رنگ پرده را بهتر است به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ مبلمان و سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی مطابقت و همخوانی داشته باشد. توجه داشته باشید که پرده های رنگ تیره برای استفاده در پذیرایی کوچک انتخابی مناسب به شمار نمی روند همچنین برای فضای پذیرایی بزرگ در انتخاب رنگ پرده محدودیتی وجود ندارد.

اگر نور منزل شما زیاد می باشد بهتر است از پرده رنگی استفاده نمایید تا از میزان تابش نور در فضای منزل جلوگیری شود همچنین اگر نور منزل شما کم می باشد بهتر است از پرده های رنگ روشن استفاده نمایید.

انتخاب اندازه پرده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما عرض پرده را دو برابر عرض پنجره در نظر بگیرید تا بعد از نصب ، پرده چین خوردگی داشته باشد و لایه لایه شود.

انتخاب میله پرده مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و میله پرده باید به گونه ای انتخاب شود که با جنس پارچه پرده مطابقت داشته باشد. پرده های مخمل و سنگین را باید روی میله های بزرگ و دکوری آویزن کنید و پرده های ابریشمی و سبک را هم باید از میله های ظریف تر آویزان کنید.

پرده طرح دار 2021 پرده دو رنگ و شیک پرده طرح دار و زیبا پرده پذیرایی ساده

پرده زیبا برای پذیرایی پرده پذیرایی   پرده برای سالن پذیرایی پرده زیبا مخصوص سالن پذیرایی پرده پذیرایی 2021 پرده زیبا برای پذیرایی طرح پرده پذیرایی 2021   پرده ساده برای پذیرایی   پرده کوچک برای پذیرایی پرده پذیرایی شیک پرده پذیرایی دو رنگ پرده برای پذیرایی پرده شیک برای پذیرایی پرده شیک 2021 پرده خاص برای پذیرایی

طرح های پرده اتاق خواب و آشپزخانه ۲۰۲۱

انتخاب پرده ای مناسب برای فضای آشپزخانه و اتاق خواب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در صورت تمایل شما می توانید برای این بخش های منزل از پرده های فانتزی استفاده نمایید.

انتخاب طولی مناسب برای پرده نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید پرده های منزل تان را از بین پرده های کوتاه و بلند انتخاب نمایید. اگر در بیشتر ساعات روز پنجره اتاق خواب یا آشپزخانه را باز نگه می دارید بهتر است از پرده های کوتاه برای نصب در فضای اتاق مورد نظر خود استفاده نمایید.

طرح پرده سبز و ساده پرده زیبا 2021

پرده آشپزخانه 2021 پرده آشپزخانه پرده آشپزخانه شیک و زیبا پرده طرح دار 2021 پرده ساده مخصوص آشپزخانه پرده دو رنگ پرده خاص پرده برای آشپزخانه پرده برای آشپزخانه پرده 2021 مدل پرده خاص و زیبا پرده زیبا و شیک پرده برای آشپزخانه پرده طرح دار پرده زیبا برای آشپزخانه پرده برای آشپزخانه پرده کلاسیک 2021

پرده مخصوص اتاق خواب

اگر تمایل دارید پنجره آشپزخانه و اتاق خواب را کمی بزرگ تر نشان دهید بهتر است پرده های پیشبندی را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که میله این پرده ها را باید مقداری بالاتر از پنجره نصب نمایید و اندازه آن ها را نیز مقداری بلندتر انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید در فضای اتاق همیشه نور خورشید را داشته باشید بهتر است از پرده حریر و پرده های توری استفاده نمایید که این طرح پرده ها دارای زیبایی و جذابیت خاصی می باشند.

پرده های نیمه شفاف و کدر برای اتاق خواب انتخابی مناسب به شمار می روند و درصورت بسته بودن پنجره نور کمی وارد اتاق می شود و اتاق خواب به فضایی گرم و آرامش بخش تبدیل می شود.

پرده برای اتاق خواب پرده ساده برای اتاق خواب پرده طرح دار پرده دو رنگ 2021 پرده زیبا برای اتاق خواب طرح پرده 2021 مدل پرده کرم و قهوه ای پرده اتاق خواب 2021 پرده طرح دار برای اتاق خواب پرده زیبا و شیک پرده ساده 2021 مدل پرده 2021 شیک و زیبا پرده زیبا و جدید طرح پرده 2021

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل پرده ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پرده ای با طرح و رنگ مناسب را انتخاب نمایید و جذابیت دیزاین داخلی منزل تان را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *