خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده مخمل شیک و لاکچری برای خانه های ایرانی

مدل پرده مخمل شیک و لاکچری برای خانه های ایرانی

مدل پرده مخمل شیک و جذاب

پرده یکی از مهم ترین اجزاء در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود. پرده ها علاوه بر اینکه باعث پوشش پنجره ها و کنترل نور می شوند دارای جنبه دکوراتیو نیز می باشند. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل پرده مخمل را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل پرده مخمل با طرح و رنگ های بی نظیر

مدل پرده مخمل دارای طرح و رنگ های متنوع می باشد و شما می توانید از این طرح پرده در قسمت های مختلف منزل تان استفاده نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی را تکمیل نمایید.

مدل پرده والان دار

طرح های پرده برای سالن پذیرایی و اتاق خواب

پارچه مخمل از انواع پارچه های ضخیم و محکم می باشد که از این جنس پارچه برای دوخت انواع پرده سالن پذیرایی و پرده اتاق خواب استفاده می شود. این جنس پارچه دارای ایست خوبی می باشد همچنین به صورت والان دار و بدون والان نیز دوخته می شود.

انواع ساعت دیواری

پارچه های مخمل به صورت ساده و طرح دار موجود می باشند و اغلب از پارچه مخمل برای دوخت لایه اصلی پرده استفاده می گردد همچنین در برخی از مدل ها نیز از پارچه حریر به عنوان لایه اصلی استفاده می شود و برای دوخت والان پرده نیز از پارچه مخمل استفاده می شود.

اگر سالن پذیرایی منزل شما کوچک می باشد بهتر است برای دوخت لایه اصلی پرده از پارچه حریر استفاده کنید و برای دوخت والان پرده نیز می توانید از پارچه مخمل استفاده نمایید که در این صورت رنگ پارچه مخمل و حریر باید به گونه ای انتخاب شود که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشد.

پارچه های مخمل دارای ظاهری لوکس می باشند همچنین این پرده ها در برابر نور زیاد و سرما عایق خوبی به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید فضای منزل تان در طول روز کم نور باشد می توانید این جنس پرده را برای نصب در فضای نشیمن یا اتاق خواب انتخاب نمایید.

مبل و میز

توجه داشته باشید که این مدل پرده برای فضاهای خیلی کوچک انتخابی مناسب نمی باشد زیرا باعث تاریک شدن و کوچک تر به نظر رسیدن فضا می شود همچنین شما می توانید از مدل پرده مخمل بدون هیچ محدودیتی در فضاهای بزرگ استفاده نمایید.

 

مدل پرده ساده و مخمل مدل پرده برای پذیرایی پرده برای پذیرایی مدل پرده مخمل و شیک پرده ساده و شیک مدل پرده مخمل برای سالن پذیرایی مدل پرده مخمل و ساده برای پذیرایی پرده مخمل و طرح دار طرح های زیبا و شیک پرده مدل پرده سبز مخمل

اگر در فضای دکوراسیون منزل تان از وسایل و مبلمان طرح دار استفاده کرده اید بهتر است طرح پرده مخمل را ساده انتخاب کنید همچنین پرده مخمل طرح دار برای استفاده در فضاهای ساده انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

انتخاب رنگی مناسب برای پرده مخمل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ پرده را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی منزل تان انتخاب نمایید. پرده های مخمل با رنگ روشن برای فضاهای کوچک انتخابی مناسب می باشند همچنین می توانید رنگ پرده را به صورت ترکیبی از دو رنگ مختلف انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید رنگ پرده به راحتی با رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان ست شود بهتر است رنگ پرده را از بین رنگ های خنثی نظیر قهوه ای روشن ، طوسی و … انتخاب کنید.

  مدل پرده حریر با والان مخمل پرده طرح دار برای پذیرایی پرده شیک مخصوص پذیرایی پرده خاص مخمل پرده مخمل با طرح ساده مدل پرده لاکچری مخمل پرده حریر و مخمل مدل پرده مخمل طرح دار و ساده پرده مخمل شیک

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های پرده مخمل جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *