خانه لوازم ترئین منزل پرده بیست مدل پرده ۲۰۱۵ مدرن و جدید مناسب برای خانه های ایرانی

بیست مدل پرده ۲۰۱۵ مدرن و جدید مناسب برای خانه های ایرانی

مدل پرده 2015

پرده در دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی نقش مهمی ایفا می کند. طرح ها و الگوهای خاص مورد استفاده در پرده ها نه تنها می توانند تزئینات ویژه ای به پنجره ها ببخشند بلکه نقش مهمی نیز در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کنند. در این مطلب چند مدل پرده ۲۰۱۵ را برای شما قرار داده ایم تا الگوهای مناسبی برای انتخاب و تهیه مدل پرده جدید در منزلتان باشد.

تصاویر مدل پرده ۲۰۱۵ :

 برای انتخاب مدل پرده مناسب با فضای دکوراسیون داخلی منزلتان باید به رنگ و طرح پارچه، مدل پرده، ارتفاع و حتی نحوه نصب آن توجه کنید اما در کنار تمام اینها انتخاب مدل پرده جدید و روز نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در بیشتر پرده سراها با تنوع مدل های پرده متفاوت بسیاری رو به رو می شویم اما انتخاب پرده ای که هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی منزلمان ایجاد کند در میان تنوع پرده ها کمی سخت به نظر می رسد. شاید در ابتدا با حذف برخی از گزینه ها به علت قدیمی شدن و یا مناسب نبودن با محیط منزل بتوان انتخاب مناسب تری از میان مدل های باقی مانده داشت. از دیگر نکاتی که در هنگام تهیه پرده باید به آن توجه نمایید نورپردازی دکوراسیون داخلی با استفاده از پنجره هاست که باید مدل پرده انتخابی شما از این ویژگی مهم برخوردار باشد. در ادامه چند مدل پرده ۲۰۱۵ که دارای طراحی های جدید و روزی هستند را با هم مشاهده می نماییم که می توانند الگوهای مناسبی برای پرده مورد علاقه شما در سال ۲۰۱۵ باشند.

مدل پرده 2015

انواع ساعت دیواری

مدل پرده ایرانی

مدل پرده

مدل پرده جدید

مبل و میز

مدل پرده 2015

پرده پذیرایی

پرده مدرن و شیک

مدل پرده پذیرایی 2015

پرده مدرن

پرده جدید ایرانی

پرده مدرن اتاق خواب

مدل پرده پذیرایی

پرده ساده 2015

مدل پرده سبز

پرده ایرانی

مدل پرده جدید

مدل پرده ساده

مدل پرده

مدل پرده 2015

مدل پرده ایرانی

 با بررسی تصاویر چند مدل پرده ۲۰۱۵ به خوبی می توان دریافت که در سال ۲۰۱۵ پرده ها از طرح های مجلل و پر کار به سمت مدل پرده های ساده تر و در عین حال شیک و جذاب تغییر کرده اند. برای مشاهده پرده های بیشتر به بخش مدل پرده زیر مجموعه لوازم تزئین منزل مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *