خانه لوازم ترئین منزل روتختی ۵۱ مدل روبالشی جدید و زیبا برای سلیقه های مختلف

۵۱ مدل روبالشی جدید و زیبا برای سلیقه های مختلف

51 مدل شیک از روبالشی

روبالشی از جمله اجزای مهم و اصلی سرویس خواب محسوب می شود که دارای رنگ و طرح های متفاوتی می باشد. با انتخاب یک روبالشی مناسب می توانید به طراحی دلخواه خود دست پیدا کرده و نیز همچنین خوابی راحت را رقم بزنید. قطعا اگر برای طراحی اتاق خواب خود سبک مدرن در نظر دارید، باید از وسایلی از جمله روبالشتی با سبک و طرح شیک و جدید استفاده کنید. همچنین برای اتاق خواب کودک، یا اتاق خواب نوجوان و جوان بهتر است از روبالشتی مناسب با سلیقه و سن و روحیات هر یک از این عزیزان انتخاب نمایید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با گوشه ای از تنوع بسیار روبالشی به نمایش ۵۱ مدل روبالشی خواهیم پرداخت.

آشنایی با 51 روبالشی فانتزی و ساده و سنتی

 ۵۱ مدل روبالشی متنوع در طرح و رنگ

روبالشی یا روبالشتی علاوه بر نقش اصلی و اساسی خود یعنی مهیا ساختن بستری مناسب برای خواب و استراحت، در دیزاین اتاق نیز سهیم می باشد. و اما چگونه می توان در انتخاب روبالشی موفق بود؟برای دسترسی به این جواب و محقق ساختن آن نیاز است تا برخی از موارد کاربردی آشنا بوده و به کار ببرید.

51 مدل روبالشی جدید

انواع ساعت دیواری

مدل روبالشی

با توجه به اینکه روبالشتی با پوست صورت شما و چشم و دهان شما در تماس می باشد بهتر است از روبالشی با متریال مناسب همچون ابریشم استفاده کنید. ابریشم درست است که نرم و لطیف می باشد، اما ایجاد حساسیت می کند. متریال تنسل نیز با محیط سازگاری داشته و ضد باکتری می باشد.

متریال روبالشی لازم است در مقابل شستن داخل ماشین لباسشویی و غیره مقاوم بوده و چروک نگردد. کتان یکی از بهترین متریال های روبالشی است که چروک نمی شود.

مبل و میز

روبالشی مناسب دارای متریالی می باشد که مولکولهای هوا به سادگی از روزنه های روبالی گذشته و هوا جریان پیدا می کند. در نتیجه اکسیژن کم نخواهیم آورد. روبالشی های ساخته شده از پنبه در این زمینه ایده آل هستند.

روبالشی هایی جذاب و جدید

در رابطه با رنگ نیز می توان گفت که یکی از ویژگی های مهمی است که باید در نظر گرفته شود. مثلا در اتاق خواب کودک بهتر است از روبالشی های با رنگ های شاد و روشن استفاده شود.

در رابطه با طرح که یکی دیگر از فاکتورهای اصلی در انتخاب روبالشی محسوب می شوند می توان گفت که برای اتاق خواب کودک بهتر است از روبالشی های دارای طرح کارتونی و فانتزی، و برای اتاق خواب بزرگسالان از طرح های پرانرژی و شاد که رسمی تر هستند بهره ببرید.

مدل روبالشی

مدل روبالشی

تنوع بالایی از روبالشی های سنتی، سه بعدی، تک رنگ و چند رنگ، سنتی، ساده و فانتزی در بازار موجود است که متناسب با سلیقه و طراحی اتاق می توانید مناسب ترین آن را بر گزینید. اما در نهایت یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید روبالشی؛ میزان بودجه ای است که برای آن در نظر گرفته اید. چه بسا که گاهی با خرید از فروشگاههای معتبر علاوه بر داشتن یک کالای مرغوب و با کیفیت می توانید در هزینه خود نیز صرفه جویی نمایید.

مدلهای جذاب روبالشی

انواع مدل روبالشی

انواع مدل روبالشی دوست داشتنی برای اتاق خواب

مدلهای متفاوت روبالشی با طرح های گوناگون

آشنایی با انواع مدل روبالشتی

مدلهایی زیبا از روبالشی

آشنایی با مدل روبالشی

آشنایی با 51 مدل روبالشی

روبالشی زیبا و شیک برای عروس

مدلهایی بینظیر از روبالشی

آشنایی با 51 مدل روبالشتی

مدلهایی متنوع در طرح و رنگ از روبالشی

انواع نمونه های بینظیر روبالشی

آشنایی با مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی  مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

مدل روبالشی

انواع مدل روبالشی

نمونه هایی ایده آل از روبالشی

نمونه هایی متنوع از روبالشی در طرح و رنگ

نمونه هایی منحصر به فرد از روبالشی

مدلهایی جذاب از روبالشی

51 مدل روبالشی زیبا

روبالشی در طرح و رنگ های متنوع

انواع مدل روبالشی

آشنایی با انواع روبالشی شیک

مدلهایی متفاوت از روبالشی

در این مطلب با همراهی شما توانستیم مطلب اختصاص داده شده به مدل روبالشی را به پایان برسانیم. امیدواریم با استفاده از مطالب ارائه شده بتوانید بهترین انتخاب روبالشی را داشته باشید. در صورت تمایل برای آشنایی با ۶۶ مدل سرویس خواب ۲۰۲۲، دکوراسیون اتاق خواب کودک ۲۰۲۲ کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *