خانه لوازم ترئین منزل پرده مدل پرده اتریشی شیک و خاص برای سلیقه های متفاوت

مدل پرده اتریشی شیک و خاص برای سلیقه های متفاوت

مدل پرده اتریشی ساده و جذاب

مدل پرده اتریشی از انواع پرده ها با طرح شیک و بی نظیر می باشد و اگر شما تمایل دارید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان تغییرات مثبتی را انجام دهید بهتر است این مدل پرده را برای نصب روی پنجره ها انتخاب کنید.

مدل پرده اتریشی با طرح و رنگ های متنوع

پرده اتریشی از انواع طرح های لوکس و خاص پرده به شمار می رود و این طرح پرده وقتی جمع می شود به صورت مجموعه ای از والان ها تبدیل می گردد و در نتیجه نمایی بی نظیر را به پنجره ها می بخشد.

مدل پرده اتریشی نارنجی

طرح های پرده اتریشی برای قسمت های مختلف منزل

پرده اتریشی در انواع طرح های ساده و گلدار دوخته می شود و این نوع پرده شبیه به پرده رومی می باشد و با توجه به اینکه مانند پرده رومی به صورت ریسمانی جمع می شود و چین دار است حدود ۲٫۵ برابر بیشتر از پرده رومی در دوخت آن از پارچه استفاده می شود.

انواع ساعت دیواری

پرده با طرح اتریشی برای دکوراسیون های کلاسیک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در فضای منزل تان از مجموعه ای از مبلمان و سرویس خواب کلاسیک استفاده نمایید بهتر است برای به کمک پرده اتریشی پنجره ها را بپوشانید.

برای دوخت پرده اتریشی از پارچه ها با جنس مختلف استفاده می شود و برای جذابیت این طرح پرده به قسمت پایین آن نوار چین داری دوخته می شود که برای پرده ها با پارچه نخی از نوار چین دار پارچه ای استفاده می شود و برای پرده هایی که در دوخت آن ها از پارچه ابریشمی و ظریف استفاده شده است از نوار ریشه دار در قسمت پایینی پارچه استفاده می شود.

پرده ساده و دو رنگ اتریشی پرده طرح دار اتریشی مدل پرده اتریشی برای آشپزخانه پرده گلدار و شیک اتریشی پرده کرم و قهوه ای اتریشی پرده زیبا و شیک اتریشی پرده حریر اتریشی پرده ساده و شیک اتریشی پرده گلدار اتریشی پرده طرح دار اتریشی پرده ساده و حریر اتریشی پرده زیبا اتریشی مدل پرده ساده اتریشی مدل پرده اتریشی برای آشپزخانه پرده طرح دار اتریشی مدل پرده کرم اتریشی

مبل و میز

اگر شما تمایل دارید از پرده اتریشی در فضای سالن پذیرایی یا نشیمن استفاده نمایید بهتر است طرح و رنگ پارچه را با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود پذیرایی انتخاب نمایید همچنین می توانید برای دوخت پرده پذیرایی با طرح اتریشی از پارچه حریر ، مخمل و … استفاده نمایید.

برای نصب این مدل پرده می توانید از چوپ پرده معمولی استفاده نمایید همچنین می توانید پرده را به کمک تخته چوبی نیز نصب نمایید که در این صورت پرده بعد از نصب زیبا و مرتب تر به نظر می رسد.

انتخاب پرده آشپزخانه و پرده اتاق خواب با طرحی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید در فضای اتاق خواب و آشپزخانه منزل تان نیز تغییرات قابل توجهی را ایجاد نمایید بهتر است برای پوشش پنجره ها از پرده اتریشی استفاده نمایید این طرح پرده با توجه به اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کند برای آشپزخانه های کوچک نیز انتخاب مناسب و ایده آل به شمار می رود.

انتخاب رنگی مناسب برای پارچه پرده نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ پارچه را با توجه به رنگ سایر وسایل و ابعاد اتاق انتخاب نمایید. پرده ها با رنگ روشن برای نصب در فضاهای کوچک انتخابی مناسب می باشند همچنین برای رنگ پرده در فضاهای بزرگ محدودیت زیادی وجود ندارد.

مدل پرده ساده اتریشی پرده اتریشی طرح دار مدل پرده توری اتریشی مدل پرده آشپزخانه اتریشی پرده سالن پذیرایی اتریشی پرده زیبا اتریشی برای پذیرایی پرده اتریشی طرح دار مدل پرده ساده طرح زیبا پرده اتریشی

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های پرده اتریشی جلب کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برد باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *