خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان نمای ساختمان چهار طبقه جدید و متفاوت با طراحی مدرن و کلاسیک

نمای ساختمان چهار طبقه جدید و متفاوت با طراحی مدرن و کلاسیک

نمای ساختمان چهار طبقه با طراحی کلاسیک و مدرن

طراحی نمای خارجی ساختمان کار دشواری است و نیازمند خلاقیت و مهارت کافی است. نمای بیرونی ساختمان می تواند ارزش مادی ساختمان را افزایش می دهد و همچنین پیش زمینه ای از طراحی داخلی ساختمان را در ذهن بیننده ایجاد می کند. در ادامه تصاویری از انواع طراحی مدرن و کلاسیک نمای ساختمان چهار طبقه را مشاهده خواهید کرد.

زیبایی و جذابیت نمای خارجی ساختمان را می توان جزء جدا ناپذیر نما محسوب کرد زیرا نما ساختمان همواره توجه عموم را به سوی خود جلب می کند بنابراین بهتر است در طراحی نما ساختمان حساسیت لازم را به خرج دهید.

نمای مدرن ساختمان

نمای ساختمان چهار طبقه با طراحی شیک و کاربردی

هر ساختمان را می توان جزء مهمی از فضای شهری محسوب کرد بنابراین زیبایی و یا زشت بودن نما ساختمان می تواند روی طراحی فضای شهری تاثیرگذار باشد, در ادامه مطلب انواع ایده های کاربردی برای طراحی نمای ساختمان چهار طبقه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

انواع ساعت دیواری

نمای مدرن ساختمان چهار طبقه

نما ساختمان چهار طبقه با سبک مدرن

 برای طراحی نمای خارجی ساختمان از مصالح مختلف نظیر کامپوزیت و آجر و سنگ و سرامیک و … استفاده می شود که هر کدام از این نماها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و انتخاب هر یک از این مصالح برای طراحی نمای بیرونی ساختمان به سلیقه شخصی شما و سبک طراحی مورد نظرتان بستگی دارد. امروزه اغلب افراد برای نمای منازل مسکونی و تجاری طرفدار سبک های مدرن هستند که این سبک ها زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارند و می توانند نمای ساختمان را به روز و جدیدتر نشان دهند.

نمای ساختمان مدرن نمای ساختمان زیبا نما ساختمان چهار طبقه شیک و متفاوت نمای آجر و سنگ ساختمان نمای مدرن و زیبا ساختمان نما مدرن و شیک ساختمان
علاوه بر جنس مصالح به کار رفته در نمای ساختمان های چند طبقه مانند نمای ساختمان سه طبقه و چهار طبقه، رنگ نما بیرونی ساختمان نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد اگر رنگ نما به شیوه ای اصولی انتخاب شود معایب موجود در نما کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

مبل و میز

نما ساختمان مدرن و شیک نمای مدرن و متفاوت ساختمان نما مدرن و جدید ساختمان چهار طبقه نما مدرن و جدید ساختمان نما ساختمان مدرن و شیک نمای آجر ساختمان چهار طبقه نمای ساختمان چهار طبقه با طراحی زیبا و جدید نمای ساختمان چهار طیقه

نمای کلاسیک ساختمان چهار طبقه

امروزه نمای کلاسیک برای ساختمان های چند طبقه کاربرد کمتری دارد با این حال این سبک طراحی دارای طرفداران بسیاری در ایران است. علاوه بر رنگ و جنس مصالح به کار رفته در طراحی نمای بیرونی ساختمان ۴ طبقه، نورپردازی نما یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه طراحان نما قرار بگیرد. طراحی نورپردازی مناسب برای نمای ساختمان باعث می شود تا در شب نما زنده و پویا تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که نورپردازی نمای ساختمان باید به گونه ای انجام شود که ابتدا نما مورد توجه قرار گیرد و سپس توجه افراد با نورپردازی نما جلب شود.

نما کلاسیک ساختمان چهار طبقه   نما رومی ساختمان نمای کلاسیک ساختمان نما سفید ساختمان چهار طبقه

دیزاین زیبا و متفاوت نما ساختمان

نمای دو رنگ ساختمان چهار طبقه نمای کلاسیک و رومی ساختمان نمای رومی و سفید ساختمان نمای کلاسیک ساختمان چهار طبقه نما ساختمان زیبا و شیک

در این مطلب انواع ایده ها برای طراحی نمای ساختمان چهار طبقه را ملاحظه کردید شما می توانید با الگوبرداری از این نماهای خارجی متفاوت ترین نما را برای ساختمان خود طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *