خانه نمای ساختمان نمای آپارتمان نمای ساختمان اداری با ۳۰ طرح متفاوت

نمای ساختمان اداری با ۳۰ طرح متفاوت

خلاقیت کلیدی است که همواره راه برای ابتکار، نوآوری و تجدد فراهم می کند. خلاقیت در معماری نمای ساختمان اداری باعث می شود تا یک نمای خارق العاده در کنار سایر نماهای تکراری داشته باشید.

نمای ساختمان اداری با ۳۰ طرح متفاوت و جذاب

بیشتر ما انسان علی رغم اینکه از تکرار بیزاریم اما حاضر نیستیم برای تغییر یک سبک دکوراسیون یا معماری خلاقیت به خرج دهیم. بنابراین به طرح و نماهای تکراری رضایت می دهیم. نمای ساختمان اداری ولو با تغییرات اندکی در سطح یک شهر مانند هم ساخته می شود. این درحالی است که ما برای طراحی نمای ساختمان ایده های متفاوت و منحصر به فردی داریم.
 همان طور که می دانید نمای ساختمان اداری و نمای تجاری نسبت به سایر نماها اهمیت زیادی دارد. استفاده از یک نمای خاص و متفاوت و در عین حال زیبا و شکیل، در جایگاه و شان یک ساختمان اداری اهمیت زیادی دارد.
قطعاً صاحبان مشاغل گوناگون زمانی که در محیط کار خود اقدام به فعالیت می کنند، موارد مناسبی را برای انتخاب نما و ساختمان در نظر می گیرند.
ساختمان با نمایی شیک
 نمای شیک ساختمان
طراحی شیک نمای ساختمان
  طراحی زیبای ساختمان اداری  طرح لاکچری نمای ساختمان  طرح عالی در نمای ساختمان  ساختمان متفاوت اداری  ساختمان اداری با نمای شیک  نمای فوق العاده ساختمان  ساختمان اداری با نمایی متفاوت  ساختمان اداری با نمای لاکچری  نمای ساختمان اداری  نمای ساختمان با دیزاین خاص  نمای متفاوت ساختمان  نمای اداری ساختمان  نمای خاص ساختمان

نکات ضروری در انتخاب نمای ساختمان اداری

در انتخاب یک محیط اداری، علاوه بر موقعیت و منطقه دفتر کار، مساحت و ابعاد آن مجتمع نیز در نظر گرفته می شود. با وجود همه این ها، یکی از مهم ترین پارامترها، انتخاب جایگاه و منزلت مناسب برای یک مجتمع اداری است.
برای ایجاد این منزلت، اولین پارامتری که مورد توجه قرار می گیرد، نما و ویژگی های بصری آن ساختمان است. به همین علت در لیست متفاوت ترین نماهای شهری، تعدادی از ساختمان های اداری با ویژگی های منحصر به فرد ویژه وجود دارند.
اگر برای ایجاد این نما از نماهای کلیشه ای و تکراری استفاده کنیم، باید به آینده نامعلوم مجتمع خود نیز رضایت دهیم.
دیزاین فوق العاده نمای ساختمان
دیزاین ظریف نمای ساختمان
دیزاین زیبای نمای اداری ساختمان
طراحی شیک نمای ساختمان
طراحی لاکچری نمای ساختمان
طراحی متفاوت نمای ساختمان اداری
نمای خاص ساختمان اداری نمای ایده آل ساختمان اداری
ساختمان اداری با نمای لاکچری
یکی از ایده های مبتکرانه و خلاقانه در نماهای اداری که هنوز تکراری و کلیشه ای نشده است، استفاده از نمای شیشه ای به همراه نورپردازی حرفه ای است. علت رکود نکردن این نما نیز به خاطر این است که نور و شیشه ابعاد متفاوتی از نظر انتشار و انکسار دارند. همین تنوع باعث می شود که از این دو ترکیب به شکل های متفاوت و خاصی استفاده شود.
قرار گرفتن شیشه در کنار نور یک رقص نور عالی و زیبا را در سطح شهر ایجاد می کند. در بسیاری از فروشگاه ها و مکان های تجاری از این بعد برای جلب نظر مشتری استفاده می کنند. در واقع این مدیران به لحاظ روانشناسی موفق ترند. چون بعد بصری را برای نمود، جلوه و جذب مشتری در نظر گرفته اند و از آن غافل نشده اند. به این ترتیب پله اولیه برای یک تجارت موفق را درست نهاده اند.

نمای اداری زیبا  ساختمان اداری با نمای فوق العاده  ساختمان اداری با نمایی شیک  نمای شیک ساختمان اداری  نمای زیبای ساختمان اداری  نمای ساختمان اداری

ایده دیگر استفاده از نمای رومی برای ساختمان است. این نما به عظمت و هیبت ساختمان شما کمک می کند. البته هارمونی و هماهنگی نمای ساختمان نیز باید با ساختمان های اطراف و محیط پیرامون در نظر گرفته شود.
شما باید این نما را به شکل برجسته تر از نماهای اطراف نشان دهید اما این بدان معنی نیست که هماهنگی میان ساختمان های شهر را بشکنید و نظم را برهم بزنید. چون در این صورت ساختمان اداری شما به یک ساختمان ناهنجار تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *