خانه نمای ساختمان ۳۰ نمای ساختمان رومی اجرا شده در ایران برای خانه های ویلایی و دوبلکس

۳۰ نمای ساختمان رومی اجرا شده در ایران برای خانه های ویلایی و دوبلکس

نمای ساختمان رومی

نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. در ادامه تصاویری از نما رومی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. 

نمای رومی معماری پیچیده ای دارد و در طراحی این نما از انواع مصالح گران قیمت استفاده می شود به همین دلیل است که برای دیزاین نمای خارجی ساختمان های لوکس این مدل نما کاربرد زیادی دارد.

نمای زیبا و شیک ساختمان

دیزاین نمای ساختمان رومی

نما رومی تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت جلوه شهر دارد و این مدل نمای خارجی ساختمان برگرفته از سبک کلاسیک روم می باشد و در روم برای طراحی نمای بیرونی اغلب ساختمان ها از این نمای جذاب و بی نظیر استفاده می شود و می توان از این نمای زیبا برای طراحی نما ساختمان های ویلایی و چند طبقه استفاده کرد.

انواع ساعت دیواری

نما ساختمان

نمای رومی با طراحی شیک و بی نظیر

نمای ساختمان دارای سبک های مختلف مدرن و کلاسیک است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود نمای بیرونی زیبا و بی نظیری را انتخاب نماید. امروزه نماهای کلاسیک نظیر نمای رومی به دلیل پیچیدگی کمتری که نسبت به نماهای اسلامی و ایرانی دارند مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند و این مدل نماها همچنین باعث می شوند ظاهر شهر از یکنواختی درآید.
نمای ساختمان رومی دارای قوس و ستون هایی است که قوس ها در این نما به صورت گرد و عریض طراحی می شوند و ستون ها نیز به شکل دوریک و قرنتی و یونیک اجراء می گردند، دیوارهای این مدل نما نیز به صورت ستون های تزیینی طراحی می شوند.

نمای بیرونی ساختمان نمای سفید ساختمان طراحی نمای ساختمان طراحی نمای ساختمان رومی نمای زیبا و شیک ساختمان نمای کلاسیک و شیک نمای بیرونی ساختمان طراحی نمای ساختمان نمای زیبا و بی نظیر ساختمان طراحی نمای ساختمان طراحی نما ساختمان نمای شیک و لوکس ساختمان نما رومی ساختمان دیزاین نمای ساختمان نما شیک و کلاسیک ساختمان نمای خارجی ساختمان
برای دیزاین نما رومی از سنگ های مرمر طبیعی و ترواورتن و گرانیت استفاده می شود به همین دلیل است که این مدل نما زیبایی طبیعی خاص و بی نظیری دارد.
علاوه بر مدل نمای ساختمان نورپردازی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما تمایل دارید نمای ساختمان تان در هنگام شب جذاب و بی نظیر به نظر برسد بهتر است نورپردازی نما ساختمان را به صورت اصولی و کاربردی انجام دهید.

مبل و میز

نما بیرونی ساختمان طراحی نما ساختمان طراحی نما خارجی ساختمان نما کلاسیک ساختمان نمای زیبا و کلاسیک ساختمان نورپردازی نمای ساختمان نمای کلاسیک و شیک ساختمان نمای ساختمان نمای ساختمان نمای زیبا و شیک ساختمان نمای ساختمان رومی نمای ساختمان نمای شیک و بی نظیر ساختمان نمای ساختمان نمای شیک و بی نظیر ساختمان نمای رومی ساختمان نمای خارجی ساختمان

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی نمای ساختمان رومی آشنا شدید که امیدواریم این مدل نما مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله زیبایی خانه قرار بگیرد و بتوانید با ایده گرفتن از آن نمای شیک و بی نظیری را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر ساختمان تان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *