خانه نمای ساختمان نمای رستوران با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

نمای رستوران با انواع طراحی مدرن و کلاسیک

طراحی نمای رستوران

طراحی نمای رستوران یکی از مهم ترین مسائل محسوب می شود زیرا هر رستورانی با چالش جذب مشتری روبرو می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام دیزاین نما بیرونی رستوران حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

طراحی نمای ساختمان با ایده های کاربردی

طراحی نما بیرونی رستوران و کافی شاپ در قیاس با طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ از اهمیت بیشتری برخوردار است. در ادامه با انواع روش ها برای دیزاین نما بیرونی رستوران آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی نما بیرونی رستوران

دیزاین نما خارجی رستوران

انتخاب رستوران برای مشتریان بر اساس نما بیرونی امری غیر قابل انکار است و اگر شما یک رستوران دار باهوش هستید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید و نما خارجی رستوران را به گونه ای طراحی نمایید که مشتری از ۱۰۰ متری متوجه استقرار رستوران شود و از ۵۰ متری نیز قادر به تشخیص عملکرد و سطح کیفی داخلی رستوران شود.

انواع ساعت دیواری

نما بیرونی یک رستوران باید به صورتی طراحی شود که مشتریان چه پیاده و چه سواره متوجه شوند که مغازه شما چیست. نما بیرونی یک ساختمان بهتر است قابل درک و شناسایی برای مشتریان باشد در این صورت شما شانس داشتن مشتریانی بیشتر را خواهید داشت.

بهتر است نما بیرونی رستوران دارای پنجره های بزرگی باشد تا مشتریان دید کاملی به فضای داخلی رستوران داشته باشند همچنین اگر رستوران شما دارای پنجره هایی کوچک است باید وقت بیشتری را برای دیزاین خارجی آن صرف کنید همچنین می توانید یک تابلو از منوی غذایی تان را در نما خارجی تعبیه نمایید تا مشتریان قبل از ورود به رستوران از منو بی نظیر شما مطلع باشند.

ورودی رستوران تاثیر زیادی روی جذب مشتری دارد از این رو بهتر است مطمئن شوید که درب رستوران به راحتی باز و بسته می شود. بهتر است در نما بیرونی رستوران یک سایبان را تعبیه نمایید که در این صورت فرصتی خارق العاده برای آراستن تابلو ها و افزایش تاثیر بصری دیزاین نما رستوران در اختیار شما قرار داده می شود همچنین سایبان باعث انداختن سایه و دادن جلوه ای زیبا به نما بیرونی رستوران می شود.

مبل و میز

دیزاین نما برای رستوران نما بیرونی رستوران نمای سفید رستوران نمای شیک رستوران نما شیشه ای رستوران نمای زیبا رستوران دیزاین ساده برای نما ساختمان نما بیرونی رستوران دیزاین نما مخصوص رستوران نورپردازی نما ساختمان نورپردازی نما رستوران نما شیک رستوران

نشستن در فضای بیرونی رستوران جزئی از فرهنگ کافه نشینی کشورهای اروپایی به شمار می رود از این رو در نظر گرفتن فضای نشیمن خارجی یکی از المان های بی نظیر برای دیزاین نما بیرونی رستوران محسوب می شود همچنین اگر شما تمایل دارید فضایی را برای نشستن مشتریان در خارج از رستوران اختصاص دهید باید از امنیت و آسایش آن فضا مطمئن شوید.

برای طراحی فضای نشیمن در خارج رستوران باید سایبان و بادگیر با طرحی مناسبی را تهیه نمایید سپس میز و صندلی راحتی را در این فضای نشیمن بچینید.

برای طراحی نما بیرونی یک رستوران از متریال های مختلف نظیر آجر و سنگ و شیشه و سیمان سفید و کامپوزیت و …. استفاده می شود همچنین در اغلب نماها ترکیب دو یا چند متریال به چشم می خورد همچنین در دیزاین خارجی نما رستوران از شیشه استفاده زیادی می شود.

نورپردازی نما بیرونی رستوران باید به صورتی طراحی شود تا در هنگام شب توجه مشتریان به سمت رستوان جلب شود و اگر شما تمایل دارید مشتریانی بیشتر داشته باشید بهتر است در هنگام نورپردازی نما خارجی دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید.

نما رنگی رستوران نمای زیبا و شیک رستوران نما دو رنگ رستوران نمای شیک رستوران نورپردازی نما برای رستوران نما ساده رستوران نما کاربردی رستوران نورپردازی نما رستوران نما شیک و جذاب رستوران نمای رستوران شیک نمای کلاسیک رستوران نما مدرن رستوران نورپردازی نما شیک رستوران

در این مطلب توجه شما را به انواع ایده ها برای دیزاین نمای خارجی رستوران جلب کردیم که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید نمایی شیک و بی نظیر را برای رستوران های کوچک و بزرگ طراحی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *