خانه مبلمان ۳۰ مدل میز عسلی کوچک برای گذاشتن کنار مبلمان

۳۰ مدل میز عسلی کوچک برای گذاشتن کنار مبلمان

طراحی شیک میز پیش دستی

یکی از دیزاین های جذاب و فوق العاده برای طراحی منزل، میز عسلی می باشد. این میزها برای تکمیل دکوراسیون مبلمان مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه ۳۰ طراحی متفاوت از میز عسلی کوچک را برای دکوراسیون منازل شما جمع آوری کرده ایم.

ایده های جذاب و عالی در طراحی میز عسلی کوچک

مدل میز عسلی کوچک با توجه به دیزاین منزل انتخاب می شود. نام دیگر این میزها، میز جلو مبلی و میز پیش دستی است. این میزها برای برقراری شرایط ایده آل در منزل لازم است. در واقع این جزء از ارکان اصلی مبلمان در منزل می باشد. عده ای نیز به جای این میز های پیش دستی، از میز قهوه برای مبلمان استفاده می کنند.

میز عسلی لاکچری

ظراحی ساده میز عسلی فلزی

انواع ساعت دیواری

میز پیش دستی کوچک

طراحی زیبای میز پیش دستی

طراحی میز عسلی چوبی

مبل و میز

میز جلومبلی با دیزاین فوق العاده

میز جادار جلو مبلی

میز جلو مبلی کوچک

میز جلو مبلی با طراحی لاکچری

دیزاین شیک میز پیش دستی

برای انتخاب مدل میز جلو مبلی، باید عناصر مختلفی را در منزل در نظر بگیرید. این میز در چیدمان منزل باید هماهنگ با سایر عناصر درونی اتاق نشیمن انتخاب شود. چنین حالتی باعث می شود تا میز عسلی شما با سایر دکوراسیون هم خوانی داشته باشد.

گاهی برای طراحی مدل میز عسلی کوچک, از سبک سلطنتی استفاده می کنند. بهتر است میز عسلی سلطنتی را برای انواع مدل مبلمان کلاسیک در دیزاین کلاسیک منزل جا دهید.

دیزاین شیک میز پیش دستی

میز عسلی با دیزاین ظریف

طراحی زیبای میز عسلی

میز عسلی چرخ دار

میز عسلی با فضای کافی

طراحی ظریف میز عسلی

دیزاین متفاوت میز عسلی

میز زیبای عسلی

میز عسلی با طراحی ایده آل

میز عسلی کتابخانه ای

ابعاد میز عسلی را متناسب با ابعاد منزل و اتاق نشیمن انتخاب کنید. همچنین می توانید بسته به نوع مبلمان و چیدمان اتاق پذیرایی از میز مربع، میز بیضی و مستطیل استفاده کنید.

میزهای عسلی در طراحی اتاق پذیرایی با جنس های مختلفی از چوب، فلز و یا ترکیبی از هر دو به کار برده می شود. البته جنس های تولیدی برای تهیه میز پیش دستی معطوف به فلز و چوب نمی گردد. بلکه مجموعه کاملی از اجناس مختلف را دارا می باشد.

بسته به اینکه میز جلو مبلی چه کاربردی در منزل برای شما دارد، اندازه و شکل ظاهری آن را انتخاب کنید. قرار است برای جمع آوری مجله یا کتاب تعبیه شود یا قرار است میز شطرنج شما باشد. همچنین می خواهید از میز عسلی برای گذاشتن پذیرایی مهمان استفاده کنید. با توجه به این کاربردها، اندازه، جنس و شکل ظاهری میزهای عسلی متفاوت خواهد شد. همچنین می توانید از میز جلو مبلی چند کاره استفاده نمایید.

دیزاین متفاوت میز عسلی

دیزاین متفاوت میز عسلی

دیزاین لاکچری میز عسلی

دیزاین جذاب میز عسلی

اگر می خواهید میز جلو مبلی دارای فضای بیشتری باشد، بهتر است از میزهایی با فضای کافی پنهان شده استفاده کنید. این میزها با اشغال کمترین یا معمولی ترین فضا، بیشترین محیط ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهند. اگر می خواهید در حمل و انتقال میز عسلی دچار زحمت نشوید، از میزهای چرخ دار و دسته ای استفاده کنید تا به راحتی در نقاط مختلف دکوراسیون منزل جا به جا شود.

میز عسلی زیبا و شیک

میز عسلی کوچک

میز عسلی

طراحی شیک میز عسلی

طراحی میز عسلی

میز عسلی کوچک

اگر ناچار هستید میز عسلی را در محیطی پر رفت و آمد بگذارید، بهتر است میزهایی با لبه صاف را انتخاب کنید. چون تیز و برنده بودن لبه آن ها ممکن است شما را در رفت و آمد با مشکل مواجه سازد . برای رفع این اشکال احتمالی در هنگام تهیه مدل میز عسلی کوچک به لبه آن دقت کنید. نوع لبه انتخابی شما برای این میز باید گرد و صاف باشد.

همچنین می توانید ست جذابی از رنگ مبلمان و میز عسلی در منزل به وجود آورید. این کار دیزاین مبلمان شما را به شکل برجسته ای نمایان خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *