خانه مبلمان مدل صندلی راک راحتی با طرح های متفاوت و امروزی

مدل صندلی راک راحتی با طرح های متفاوت و امروزی

مدل راحتی صندلی راک

صندلی راک با پیشینه ای تاریخی در بسیاری از سبک های سنتی و مدرن دیده می شود. اگر شما نیز تمایل به استفاده از این صندلی گهواره ای در دکوراسیون اتاق دارید، در ادامه می توانید مجموعه ای از مدل صندلی راک راحتی را مشاهده کنید. 

تصاویر انواع مدل صندلی راک راحتی

صندلی راک به دلیل مدل قرار گرفتن بر روی زمین بسیار مورد توجه است. صندلی راک نیز امکان برقراری یک استراحت عالی را در محیط منزل برای شما رقم می زند. برای مدل صندلی راک از جنس های مختلف استفاده می شود. این تنوع جنس به پیدا شدن صندلی راک در طرح راحتی کمک بیشتری می کند.

صندلی راک را با نام های دیگری چون صندلی شومینه، راکینگ چیر و صندلی گهواره ای می شناسند. صندلی راک معمولاً در انتهای اتاق یا خانه قرار می گیرد. ضمن اینکه بسیاری از افراد نیز از آن در کنار شومینه و یا بعنوان صندلی اتاق خواب استفاده می کنند. به همین خاطر به آن صندلی شومینه ای می گویند.

طراحی عالی صندلی راک

انواع ساعت دیواری

صندلی شومینه ای با طراحی زیبا

طراحی زیبای صندلی شومینه ای

راکینگ چیر با تم صورتی

مبل و میز

مدل زیبای صندلی راک

مدل لاکچری صندلی گهواره ای

طراحی جذاب صندلی راحتی راک

راکینگ چیر زیبا

طراحی راکینگ چیر

صندلی راک با طراحی عالی

صندلی راک با طرح زیبا

صندلی چوبی

نام گهواره ای نیز به خاطر راحت بودن و تکان خوردن مداوم این صندلی بر آن نهاده شده است. به خاطر این سبک طراحی از این صندلی بسیار استفاده می شود. معمولاً برای خوابیدن یا استراحت، کتاب خواندن، قهوه خوردن و … از مدل صندلی راک استفاده می شود.

برخلاف انواع صندلی اپن یا صندلی کامپیوتر که اغلب مربوط به خانه هایی با طراحی مدرن هستند صندلی های راک در طراحی های کلاسیک کاربرد دارند. در خانه های سلطنتی گذشته بیشتر از بافت چوب برای طراحی صندلی شومینه استفاده می شد اما اکنون این صندلی ها تنوع طرح زیادی دارند. ضمن اینکه مدل صندلی راک راحتی در گذشته بیشتر در اتاق پذیرایی کلاسیک نمایان می شد اما امروزه این صندلی در منازل مینیمال نیز وارد شده است. افراد زیادی هنگام استفاده از این صندلی به کلمه لذت بخش اشاره می کنند. ویژگی دلنشین و لذت بخش بودن استراحت روی این صندلی ها استفاده از آن ها را عمومی و شایع کرده است.

صندلی زیبای راک

صندلی گهواره ای با طرح زیبا

صندلی زیبای راک

صندلی گهواره ای راحتی

صندلی راک راحتی

مدل راحتی صندلی راک

مدل صندلی راک راحتی از انعطاف بیشتری نسبت به سایر مدل ها برخوردار است. در صندلی گهواره ای راحتی از بافت اسفنجی و فوم برای پشت و کف آن استفاده می شود. این مسئله راحتی صندلی گهواره ای را بیشتر و استراحت را بر روی آن دلنشین تر می کند.

از امتیازات اصلی صندلی راحتی راک وضعیت بی وزنی آن می باشد و همین مسئله سبب می شود که کمر در حالت ایستا و پایدار قرار بگیرد. یعنی فشار مربوطه به کمر در این وضعیت حذف می شود. این مسئله آرامش و بهبود درد ستون فقرات را به دنبال دارد.

صندلی راک راحتی

صندلی شومینه ای راحتی

صندلی راک سنتی

صندلی کامپیوتر امروزی

صندلی راک راحتی

مدل زیبای صندلی راک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *