خانه مبلمان ۶۰ مدل مبل استیل جذاب و خاص برای خانه های ایرانی

۶۰ مدل مبل استیل جذاب و خاص برای خانه های ایرانی

مدل مبل استیل

مدل مبل استیل از انواع مبلمانی است که امروزه به صورت گسترده در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و اگر شما تمایل دارید طراحی داخلی منزل تان لاکچری و لوکس به نظر برسد بهتر است از این طرح مبلمان استفاده نمایید.

مدل مبل استیل با طرح های زیبا و شیک

مبلمان سلطنتی یا استیل به مدل مبلمانی گفته می شود که در طراحی آن ها کلاف چوب و منبت کاری روی تاج مبلمان و چوب به چشم می خورد و این طرح مبلمان زیبایی چشمگیری را دارند و در اندازه های بزرگ طراحی می شوند و دارای پشتی های صاف و بلندی می باشند و به دلیل فرم شیک و مجلسی که دارند اغلب در سالن های پذیرایی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه تصاویری از انواع مدل مبل استیل را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مبلمان استیل

طرح های مبلمان استیل

در هنگام انتخاب مدل مبل استیل بهتر است به اندازه فضای پذیرایی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی توجه داشته باشید همچنین اگر شما تمایل دارید از مبلمان به مدت طولانی تری استفاده کنید بهتر است جنس پارچه و چوب مبلمان را از بین طرح های با کیفیت انتخاب نمایید.
مبلمان استیل لاکچری و خیره کننده به نظر می رسند ولی اگر در فضایی کوچک قرار داده شوند از زیبایی آن ها کاسته می شوند و سالن پذیرایی شلوغ و آشفته به نظر می رسد بنابراین از این طرح مبلمان اغلب در سالن های پذیرایی با متراژ بزرگ استفاده شود.
قبل از انتخاب مدل مبل استیل بهتر است تعداد مبلمان و ابعاد آن ها را مورد بررسی قرار دهید تا با اندازه فضای سالن پذیرایی منزل شما مطابقت و همخوانی داشته باشند. مبلمان استیل به دلیل داشتن دسته و تاج های بزرگ در سالن های پذیرایی با ابعاد کوچک در رفت و آمد افراد را دچار مشکل می کنند بنابراین سالن پذیرایی منزل شما باید فضایی کافی برای قرار دادن این طرح مبلمان را داشته باشد.
اگر سالن پذیرایی منزل تان بزرگ است بهتر است علاوه بر مبلمان استیل یک دست مبلمان راحتی را در گوشه ای از سالن پذیرایی قرار دهید تا در هنگام تماشای تلویزیون و گذراندن اوقات فراغت از مبلمان راحتی استفاده نمایید زیرا نشستن طولانی مدت روی مبلمان سلطنتی خسته کننده است و علاوه بر این مبلمان استیل بیشتر برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع ساعت دیواری

مبلمان شیک و کلاسیک مدل مبل کلاسیک و زیبا مبلمان استیل مدل مبل کلاسیک و زیبا طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل کلاسیک و شیک طرح مبلمان استیل مبلمان شیک و استیل مدل مبل استیل مبلمان استیل رنگ روشن مدل مبل راحتی کلاسیک مدل مبل استیل و شیک مبلمان زیبا و استیل طرح مبلمان کلاسیک مبلمان زیبا و استیل مدل مبل سلطنتی مبل استیل و شیک مبلمان کلاسیک و زیبا مدل مبل کلاسیک

کدام مبل استیل را انتخاب کنیم؟

اگر فضای پذیرایی منزل شما به اندازه کافی بزرگ نیست و تمایل دارید از مبلمان استیل به عنوان نشیمن استفاده کنید بهتر است مدل مبلمان کلاسیک راحتی را انتخاب کنید که در طراحی آن از پارچه و چوب با کیفیت استفاده شده است.

توجه به طرح و رنگ پارچه مبلمان از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما برای انتخاب پارچه مبلمان به رنگ وسایل تزیینی و رنگ دیوار و رنگ و طرح فرش و پرده سالن پذیرایی توجه داشته باشید سپس مبلمان با رنگی مناسب را برای فضای پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید.
مدل مبل استیل در انواع رنگ های تیره و روشن طراحی می شود و اگر رنگ دیوار منزل شما به کمک رنگ های خنک نظیر سبز یا صورتی رنگ آمیزی شده است بهتر است مبلمان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

مبل و میز

اگر رنگ دیوار منزل تان خاکستری و بژ یا سفید است مبلمان استیل با رنگ تیره می توانند فضایی خیره کننده را در سالن پذیرایی ایجاد کنند.
اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است انواع مدل مبل استیل با رنگ های شکلاتی و خاکستری یا قهوه ای می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند همچنین بهتر است در فضای سالن های پذیرایی کوچک از مبلمان استیل با رنگ های کرم و سفید و دارچینی روشن استفاده کنید تا فضای سالن پذیرایی دلباز و روشن تر به نظر برسد.
مبلمان استیل در انواع مدل های ساده و گلدار و طرح دار موجود هستند که مبلمان ساده استیل برای سالن های پذیرایی با فضای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و مبلمان طرح دار و گلدار استیل نیز برای سالن های پذیرایی بزرگ انتخابی مناسب می باشند.

مبلمان استیل و زیبا مدل مبل راحتی کلاسیک مبلمان استیل مبل استیل شیک طرح مبلمان سلطنتی طرح مبلمان استیل مدل مبلمان زیبا طرح مبل استیل مبلمان استیل مبلمان سلطنتی مدل مبل مبلمان زیبا و کلاسیک مبلمان شیک و کلاسیک مبلمان استیل و زیبا مدل مبل استیل و شیک مدل مبل شیک مبلمان استیل مدل مبل زیبا و جدید مبلمان سلطنتی مبلمان شیک و جدید مدل مبل

به متریال به کار رفته در مبلمان استیل اهمیت دهید

قسمت اعظم مبلمان استیل را چوب تشکیل می دهد بنابراین اگر شما در هنگام انتخاب این طرح مبلمان به کیفیت چوب توجه نکنید نمی توانید از مبلمان در مدت زمان طولانی استفاده کنید.
در طراحی مدل مبل استیل از چوب های با کیفیتی نظیر چنار و راش و گردو و توسکا و ممرز و افرا استفاده می شود که بهترین نوع این چوب ها گردو و راش هستند.

توجه به فوم استفاده شده در طراحی مبلمان سلطنتی یا استیل از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما مبلمانی را انتخاب نمایید که فوم به کار برده شده در ساختار آن ها سرد است زیرا فوم سرد دارای حالت ارتجاعی است و بعد از استفاده از مبلمان به زودی به حالت اولیه خود برمی گردد ولی فوم گرم در اثر استفاده طولانی مدت قابلیت خود را از دست می دهد و باعث می شود که مبلمان منزل شما کهنه و بدون کیفیت به نظر برسند.

مدل مبل استیل قرمز مدل مبلمان طرح دار مبلمان استیل مدل مبل زیبا و شیک طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل زیبا مدل مبل استیل مدل مبل کلاسیک طرح مبلمان کلاسیک و زیبا مبلمان زیبا و سلطنتی مدل مبل استیل و شیک مدل مبل شیک مبلمان کلاسیک و زیبا مبلمان زیبا و کلاسیک مبلمان کلاسیک مبلمان شیک مدل مبل کلاسیک مدل مبل زیبا و شیک سلطنتی مدل مبلمان استیل طرح دار

در این مطلب با انواع مدل مبل استیل آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مبلمان با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *