خانه مبلمان ۶۵ مدل مبل سلطنتی شیک و لاکچری با طراحی چشم نواز و متفاوت

۶۵ مدل مبل سلطنتی شیک و لاکچری با طراحی چشم نواز و متفاوت

مدل مبل سلطنتی

مدل مبل سلطنتی یا استیل از انواع طرح های مبلمان است که امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در سالن پذیرایی منزل تان دکوراسیونی لوکس و بی نظیری را داشته باشید در صورت تمایل می توانید این مدل مبلمان را انتخاب نمایید.

مدل مبل سلطنتی با طرح های زیبا و شیک

مبل سلطنتی به مدل مبل کلاسیک و مبل استیل نیز معروف می باشد و این طرح مبلمان در دکوراسیون های سلطنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند. مبلمان سلطنتی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح مبلمان به سلیقه شخصی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی شما بستگی دارد.

مدل مبل کلاسیک

طرح مبلمان سلطنتی

در طراحی مدل مبل سلطنتی از کلاف چوب استفاده می شود و این طرح مبلمان به کمک منبت کاری روی چوب و تاج تزیین شده اند و دارای زیبایی چشمگیری می باشند.

انواع ساعت دیواری

مبلمان سلطنتی در اندازه بزرگ طراحی می شوند و این مدل مبلمان دارای پشتی های صاف و بلندی هستند و به دلیل داشتن فرم مجلسی و خاصی که دارند در سالن های پذیرایی با مساحت زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

برای ساخت مبلمان سلطنتی از پارچه های طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از مبلمان در مدت زمان زیادی استفاده نمایید بهتر است طرح هایی را انتخاب نمایید که در ساخت آن ها از پارچه های باکیفیت استفاده شده است.

اگر طرح سایر وسایل منزل شما نظیر پرده و فرش و … ساده است بهتر است مبلمان سلطنتی طرح دار یا گلدار را برای چیدن در پذیرایی انتخاب نمایید و اگر مدل وسایل به کار برده شده در سالن پذیرایی منزل تان طرح دار و گلدار است بهتر است مبلمان ساده سلطنتی را برای چیدن در سالن پذیرایی انتخاب نمایید تا از شلوغ شدن فضای پذیرایی جلوگیری شود.

مبل و میز

مدل مبل راحتی کلاسیک طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل قهوه ای طرح مبلمان استیل مدل مبلمان استیل طرح مبل کلاسیک مدل مبل زیبا و شیک کلاسیک مدل مبل کلاسیک طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل سلطنتی مدل مبل سلطنتی شیک طرح مبلمان استیل مدل مبل سلطنتی مدل مبل ساده کلاسیک طرح مبلمان سلطنتی مدل مبل سلطنتی رنگ تیره مدل مبل راحتی کلاسیک مبلمان کلاسیک و شیک مدل مبل کلاسیک و شیک مبل سلطنتی مدل مبل کلاسیک و طرح دار مبل کلاسیک

توجه داشته باشید که مبلمان طرح دار برای سالن های پذیرایی با متراژ بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و در فضای پذیرایی های کوچک بهتر است از مبلمان ساده استفاده نمایید تا فضای پذیرایی خلوت و آرامش بخش تر به نظر برسد.

انتخاب رنگ مبلمان سلطنتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. بهتر است رنگ مبلمان را با توجه به رنگ دیوارپوش منزل خود انتخاب نمایید. اگر رنگ دیوارهای منزل شما خنک و سرد است بهتر است از مبلمان با رنگ تیره استفاده نمایید و اگر رنگ دیوارهای منزل شما گرم است بهتر است مبلمان را از بین رنگ های روشن و خنثی نظیر سفید و خاکستری و … انتخاب نمایید.

مطابقت و همخوانی رنگ مبلمان با رنگ پرده و رنگ فرش از اهمیت برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ مبلمان به رنگ وسایل ذکر شده نیز توجه داشته باشید.

اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است بهتر است مبلمان با رنگ های تیره نظیر قهوه ای شکلاتی یا خاکستری تیره و … را برای چیدن در پذیرایی انتخاب نمایید.
برای دلباز و بزرگ تر به نظر رسیدن فضای سالن پذیرایی بهتر است رنگ مبلمان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید.

مبلمان استیل طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل سفید مبلمان زیبا و شیک مدل مبل ساده و کلاسیک مدل مبل سلطنتی شیک و جدید طرح مبل سلطنتی مدل مبل استیل طرح مبلمان استیل طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل زیبا و شیک مبلمان کلاسیک طرح مبلمان سلطنتی طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل راحتی کلاسیک مبل سلطنتی طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل کلاسیک زیبا طرح مبلمان کلاسیک مدل مبل کلاسیک و زیبا مبلمان راحتی مبلمان طرح دار

چیدن مبلمان کلاسیک در فضای سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر مبلمان به شیوه ای درست در فضای پذیرایی چیده شوند دکوراسیونی بی نظیر در منزل شما ایجاد می شود.

مبلمان مدرن و اسپرت اغلب در نزدیکی شومینه یا در مجاورت تلویزیون چیده می شوند در صورتی که مبلمان سلطنتی باید از شومینه فاصله داشته باشند زیرا در فصل زمستان گرمای شومینه باعث آسیب به چوب مبلمان می شود.
در هنگام چیدن مدل مبل سلطنتی در پذیرایی بهتر است فاصله بین هر یک از مبلمان را رعایت نمایید همچنین مبلمان را به دیوار تکیه ندهید و آن ها را کمی با فاصله از دیوار بچینید همچنین چیدمان متقارن و قرینه در هنگام چیدن مبلمان سلطنتی از انواع ایده های کاربردی می باشد.

مبلمان سلطنتی در انواع طرح های هفت نفره و نه نفره موجود می باشند که برای پذیرایی ها با فضای بزرگ بهتر است مبلمان نه نفره را انتخاب نمایید و اگر فضای پذیرایی منزل شما کوچک است می توانید مبلمان هفت نفره را برای چیدن در فضای پذیرایی انتخاب کنید.

اگر فضای پذیرایی منزل شما بزرگ است بهتر است علاوه بر چیدن مدل مبل سلطنتی در فضای پذیرایی یک دست مبلمان اسپرت و راحتی را هم در بخشی از سالن پذیرایی بچینید تا در زمان استراحت و تماشای تلویزیون از آن ها استفاده نمایید همچنین می توانید در صورت تمایل از مبلمان کلاسیک راحتی برای ایجاد فضای نشیمنی مناسب در پذیرایی استفاده نمایید.

مبل سلطنتی طرح مبلمان سلطنتی مبلمان شیک و کلاسیک مدل مبل سلطنتی راحتی مبلمان کلاسیک مبل ایرانی سلطنتی مبلمان طرح دار مدل مبل سلطنتی و زیبا مدل مبل زیبا و راحتی مدل مبل سفید سلطنتی مبلمان زیبا و شیک طرح مبلمان ساده مبل طرح دار سلطنتی مبلمان زیبا و ساده مدل مبل کلاسیک راحتی و شیک مبل راحتی کلاسیک مبلمان کلاسیک و شیک طرح مبلمان استیل طرح مبلمان استیل طرح مبل کلاسیک

در این مطلب با انواع مدل مبل سلطنتی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مبلمان با طرح و رنگ مناسبی را برای فضای پذیرایی منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *