خانه مبلمان ۶۰ مدل مبل سلطنتی برای لاکچری پسندها

۶۰ مدل مبل سلطنتی برای لاکچری پسندها

مدل مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی که به مبلمان استیل نیز معروف هستند می توانند حس و حالی متفاوت را در دکوراسیون پذیرایی منزل ایجاد نمایند از این رو اگر شما تمایل دارید پذیرایی با طراحی داخلی لوکس و لاکچری داشته باشید بهتر است از انواع مدل مبل سلطنتی استفاده نمایید.

مدل مبل سلطنتی با طرح و رنگ های زیبا

مبلمان سطلنتی در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و طرح سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی بستگی دارد. در ادامه تصاویری از انواع مدل مبل سلطنتی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

مدل مبل سلطنتی

مبلمان سلطنتی ساده

مبل های استیل یکی از پرطرفدارترین طرح های مبلمان در بین خانواده های ایرانی به شمار می روند و اغلب افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل آن ها خاص و بی نظیرتر به نظر برسد این مدل مبلمان را انتخاب می نمایند.

انواع ساعت دیواری

اگر در دکوراسیون های تجملاتی از وسایل گران قیمت بیشماری استفاده شود ولی مبلمان برای طراحی این سبک دکوراسیون ها از بین طرح های سلطنتی انتخاب نشود حس لوکس بودن به فضای منزل القاء نمی شود از این رو بهتر است شما برای طراحی دکوراسیون های سلطنتی این طرح مبلمان را انتخاب نمایید.

مبلمان سلطنتی دارای طرحی رسمی و مجلسی هستند و بیشتر برای پذیرایی از مهمان ها مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین اگر در پذیرایی منزل شما فضای کافی وجود دارد بهتر است یک دست مبلمان راحتی نیز برای استراحت و دورهمی های خانوادگی تهیه نمایید.

چوب هایی که در ساخت مبلمان استیل مورد استفاده قرار می گیرند چوب درختان گردو و راش هستند که در طراحی دسته و پایه مبلمان این نوع چوب ها به چشم می خورند همچنین دسته ها و پایه های این طرح مبلمان خوش فرم هستند و اغلب آن ها دارای رنگ های چشم نوازی می باشند و می توان این طراحی ظریف و زیبا را یکی از اصلی ترین ویژگی های مدل مبل سلطنتی دانست.

مبل و میز

طرح مبل سلطنتی مدل مبل شیک استیل مدل مبل سلطنتی سفید مبلمان سلطنتی زیبا مبل سلطنتی شیک . مدل مبل سلطنتی خاص   مدل مبل سلطنتی زیبا و خاص مبل سلطنتی رنگ روشن طرح مبل سلطنتی سفید مدل مبل شیک استیل مبل استیل طرح دار مدل مبل سلطنتی لوکس مبل سلطنتی خاص مبل سلطنتی برای خانه های لوکس مدل مبل لوکس سلطنتی مدل مبل شیک سلطنتی مبل لوکس سلطنتی   مدل مبل سلطنتی شیک و جذاب

منبت کاری های روی دسته و پایه مبلمان استیل به صورت دستی انجام می شود و این منبت کاری ها در انواع طرح های کوچک و بزرگ موجود می باشند. توجه داشته باشید که هر چقدر منبت کاری ها ظریف تر باشند طرح مبلمان زیباتر به نظر می رسند همچنین قرینه بودن گل های منبت کاری شده می تواند جذابیت طرح مبلمان را تکمیل نماید.

مبلمان سلطنتی برای خانه ها با متراژ بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و اگر منزل شما آپارتمانی است و دارای متراژ کوچکی می باشد بهتر است از خرید این طرح مبلمان صرف نظر نمایید زیرا فضای زیادی را اشغال می کنند.

در طراحی مبلمان ساده سلطنتی از پارچه های ساده استفاده می شود که این طرح مبلمان برای افرادی که تمایل دارند دکوراسیون منزل شان ساده و در عین حال لاکچری به نظر برسد انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مبل سلطنتی رنگ روشن و تیره   مدل مبل سلطنتی زیبا و متفاوت   مدل مبل استیل جدید مبلمان سلطنتی زیبا و جدید مدل مبل سلطنتی دو رنگ   مدل مبل سلطنتی آبی   مبل سلطنتی کرم مدل مبل سلطنتی دو رنگ مدل مبل شیک سلطنتی   مدل مبل سلطنتی آبی

مبل سلطنتی رنگ روشن

مدل مبلمان سلطنتی طرح دار

مبلمان سلطنتی به دلیل ترکیب بسیار زیبایی که در چوب و پارچه دارند رقیبی را از بین طرح های مختلف مبلمان از لحاظ لوکس و شکیل بودن در کنار خود نمی بینند.

از مبلمان سلطنتی برای دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی استفاده می شود و اگر طراحی داخلی منزل شما به صورت مدرن می باشد بهتر است هرگز از این طرح مبلمان استفاده نکنید.

مدل مبل شیک کلاسیک

مبل استیل

مدل مبل سلطنتی با رنگ روشن

مبلمان کلاسیک و جدید

مبل رنگ روشن سلطنتی

مبلمان استیل

مدل مبلمان سلطنتی طرح دار مبلمان استیل طرح دار طرح مبل استیل   مبل طرح دار سلطنتی طرح مبلمان سلطنتی مدل مبل سلطنتی خاص و جذاب مدل مبل سلطنتی خاص

برای طراحی این طرح مبلمان از پارچه های طرح دار نیز استفاده می شود که طرح های روی پارچه به صورت درشت و ریز هستند همچنین برخی از مدل های مبلمان استیل دارای طرح هایی خلوت و برخی دیگر دارای طرح هایی شلوغ می باشند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای می باشد و اگر سایر وسایلی که شما در دکوراسیون پذیرایی تان مورد استفاده قرار داده اید دارای طرحی ساده هستند بهتر است مبلمان طرح دار سلطنتی را برای چیدن در فضای پذیرایی انتخاب نمایید همچنین مبلمان سلطنتی با طرح ساده برای فضای پذیرایی هایی که در آن ها وسایل با طرح های شلوغ به چشم می خورند می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مبلمان استیل در انواع رنگ های متنوع نظیر سفید و کرم و زرشکی و آبی فیروزه ای و قهوه ای و بژ و … موجود می باشند و بهتر است شما رنگ مبلمان را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در منزل تان انتخاب نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون پذیرایی تان رنگ مبلمان را با رنگ پرده و فرش یا کاغذ دیواری ست نمایید.

مدل مبل سلطنتی طرح دار مبل سلطنتی طرح دار و شیک مدل مبل سلطنتی طرح دار و زیبا مبل سلطنتی زیبا و جدید مبل سلطنتی طرح دار مدل مبل سلطنتی زیبا و شیک مدل مبل سلطنتی رنگ تیره مدل مبل سلطنتی رنگ روشن    مبل سلطنتی طرح دار مبل سلطنتی زیبا و خاص مبل سلطنتی طرح دار مبلمان سلطنتی طرح دار و خاص مدل مبل سلطنتی رنگ روشن و زیبا طرح مبلمان سلطنتی زیبا و خاص مبل سلطنتی طرح دار مدل مبل سلطنتی طرح دار و زیبا مدل مبل سلطنتی رنگ تیره مدل مبلمان سلطنتی خاص مدل مبل سلطنتی زیبا و جذاب

در این مطلب با انواع مدل مبل سلطنتی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مبلمان با طرح و رنگی بی نظیر را برای فضای پذیرایی منزل تان انتخاب نمایید و جذابیت و زیبایی این بخش از منزل خود را چند برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *