خانه مبلمان مدل میز صبحانه شیک با انواع طراحی خلاقانه و دلنشین

مدل میز صبحانه شیک با انواع طراحی خلاقانه و دلنشین

مدل میز صبحانه

میزهای صبحانه خوری اغلب به نام های میز ناهارخوری دوم یا میزهای عصرانه در دکوراسیون داخلی منزل معروف هستند و شما می توانید این طرح میزها را در فضای آشپزخانه یا نشیمن منزل تان قرار دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل میز صبحانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میز صبحانه شیک و جدید

میزهای صبحانه خوری بر خلاف میزهای ناهارخوری دارای ابعادی کوچکی هستند و به صورت دو نفره تا چهار نفره طراحی می شوند همچنین این طرح میزها در ابعاد بزرگ تر نیز موجود می باشند که شما می توانید با توجه به متراژ منزل تان و تعداد افراد اعضای خود ابعاد میزهای صبحانه خوری را انتخاب نمایید.

مدل میز صبحانه خوری

طرح های میز صبحانه خوری

میزهای صبحانه خوری را می توان در واقع نوع کوچک تری از میزهای غذاخوری محسوب کرد که از آن ها برای سرو وعده های غذایی کوتاه استفاده می شود همچنین برخی از افراد از این طرح میزها به عنوان میز کار در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می کنند.

انواع ساعت دیواری

برای ساخت میزهای صبحانه خوری از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و ام دی اف و شیشه و … استفاده می شود که میزهای صبحانه خوری چوبی مانند میزهای ناهار خوری چوبی توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند همچنین طرح های میز صبحانه خوری ام دی اف نیز به دلیل تنوع زیادی که دارند امروزه مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته اند.

در ساخت برخی از طرح های میز صبحانه خوری ترکیب دو متریال به چشم می خورد که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای استفاده در دکوراسیون های مدرن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

میز صبحانه خوری و میز ناهار خوری تاشو برای آشپزخانه ها و فضای های کوچک طراحی شده اند و شما می توانید این طرح میزها را در مکان های مختلف منزل نظیر گوشه نشیمن و آشپزخانه یا بالکن قرار دهید.

مبل و میز

میز صبحانه خوری سفید مدل میز صبحانه خوری شیک میز صبحانه خوری زیبا میز صبحانه خوری شیک میز صبحانه دو نفره میز صبحانه خوری شیک میز صبحانه شیک میز صبحانه شیک میز صبحانه خوری مدرن میز صبحانه خوری ام دی اف میز صبحانه خوری چوبی میز شیک صبحانه خوری مدل میز صبحانه شیک و جدید

برخی از میزهای صبحانه دارای خاصیت تبدیلی می باشند و شما می توانید در صورت نیاز اندازه میز را بزرگ تر کنید و آن را به میز غذاخوری تبدیل نمایید.

برای ساخت میز صبحانه خوری از اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و مستطیل و … استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به اندازه فضایی که قرار است شما میز را در آنجا قرار دهید بستگی دارد.

انتخاب رنگی مناسب برای میزهای صبحانه خوری از اهمیت زیادی برخودار می باشد و با توجه به اینکه این طرح میزها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند بهتر است شما رنگ آن ها را با توجه به ابعاد منزل خود انتخاب نمایید همچنین میزهای صبحانه خوری با رنگ روشن برای استفاده در مکان های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

میز صبحانه شیک و جذاب میز دو نفره صبحانه خوری میز چوبی صبحانه خوری میز صبحانه خوری زیبا و جدید میز صبحانه خوری شیک و جدید میز صبحانه خوری چوبی میز صبحانه خوری گرد میز صبحانه خوری شیک مدل میز صبحانه خوری

در این مطلب با انواع طرح های میز صبحانه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها میز با طرح و رنگی مناسب را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *