خانه مبلمان مدل های میز و صندلی تراس جدید و مدرن در متریال های مختلف

مدل های میز و صندلی تراس جدید و مدرن در متریال های مختلف

تراس یا بالکن می تواند یکی از آرامش بخش ترین قسمت ها در خانه ای باشد و اگر شما تمایل دارید ساعت هایی طولانی را در فضای تراس بنشینید و از هوای خنک آن لذت ببرید بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون این بخش از منزل حساسیت لازم را به خرج بدهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های میز و صندلی تراس را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های میز و صندلی مخصوص تراس

میز و صندلی یکی از مهم ترین اجزاء در دکوراسیون بالکن به شمار می روند از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ میز و صندلی فضای باز حساسیت لازم را به خرج بدهید تا بتوانید در این بخش از منزل تان فضایی بی نظیر و خاص را ایجاد نمایید.

میز و صندلی بالکن

طرح های میز صندلی مخصوص فضای باز

طرح و اندازه و تعداد میز و صندلی فضای باز را می توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید انتخاب نمایید. اگر فضای بالکن منزل شما بزرگ می باشد محدودیت زیادی ندارید و می توانید تعداد صندلی بیشتری را به همراه یک میز بزرگ در فضای بالکن قرار بدهید و اگر بالکن منزل تان دارای فضایی کوچک می باشد به شما پیشنهاد می دهیم تا از صندلی تاشو و میز تاشو در فضای آن استفاده نمایید تا بتوانید در صورت لزوم صندلی ها و میز را جمع کنید و در گوشه ای مناسب قرار بدهید.

انواع ساعت دیواری

میز و صندلی های مخصوص فضای باز دارای مدل هایی متنوع می باشند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایلی که در دکوراسیون بالکن قرار داده اید طرح و رنگ میز و صندلی را انتخاب نمایید.

برای ساخت این مدل میز و صندلی از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و ام دی اف و پلاستیک و حصیر و … استفاده می شود. که مدل های فلزی پرطرفدار تر هستند و امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند زیرا دارای وزنی سبک می باشند و علاوه بر این جا به جایی آن ها آسان تر می باشد.

طرح میز و صندلی تراس مدل میز و صندلی فلزی برای تراس میز و صندلی برای تراس مدل میز و صندلی فضای بیرون میز و صندلی مخصوص تراس مدل میز و صندلی برای تراس میز و صندلی مخصوص تراس میز و صندلی مخصوص تراس میز و صندلی بالکن میز و صندلی تاشو برای فضای باز میز و صندلی زیبا برای تراس   میز و صندلی شیک برای تراس میز و صندلی شیک میز و صندلی برای تراس

مبل و میز

در طراحی میز و صندلی چوبی و ام دی اف اغلب از فلز نیز استفاده می شود همچنین اگر شما تمایل دارید فضای بالکن تان خاص به نظر برسد می توانید میز و صندلی هایی را انتخاب نمایید که در ساخت آن ها فقط از چوب طبیعی استفاده شده است.

میز و صندلی های پلاستیکی نیز دارای قیمتی ارزان می باشند و در طراحی برخی از آن ها نیز از تشک پارچه ای نیز استفاده شده است که شما می توانید برای ایجاد فضایی دنج در بالکن از این طرح ها استفاده نمایید.

صندلی های حصیری نیز در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و این صندلی ها راحت هستند و در ابعاد مختلف نیز طراحی می شوند و انتخاب آن ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

 میز و صندلی دو رنگ برای فضای باز مدل میز و صندلی مخصوص تراس مدل میز و صندلی حصیری برای تراس مدل شیک میز و صندلی میز و صندلی سفید برای تراس میز و صندلی شیک برای تراس میز و صندلی چوبی برای تراس مدل میز و صندلی مشکی برای تراس مدل میز و صندلی خاکستری برای تراس میز و صندلی شیک برای تراس میز و صندلی چوبی مخصوص تراس میز و صندلی شیک مخصوص تراس میز و صندلی بالکن میز و صندلی تراس

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های میز و صندلی مخصوص بالکن جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *