خانه مبلمان مدل میز قهوه خوری شیک و لاکچری برای استفاده در فضاهای مختلف

مدل میز قهوه خوری شیک و لاکچری برای استفاده در فضاهای مختلف

میز قهوه خوری یا میز چای خوری از انواع وسایلی است که برای دورهمی های دوستانه از آن استفاده زیادی می شود. مدل میز قهوه خوری در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها میزی با طراحی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل های میز قهوه خوری شیک و زیبا

برای طراحی میز قهوه خوری از متریال های مختلف نظیر چوب و شیشه و ام دی اف و فلز و … استفاده می شود که امروزه میزهای ام دی اف توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند زیرا دارای طرح هایی متنوع هستند و علاوه بر این قیمت آن ها نیز مناسب می باشد. میزهای شیشه ای نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افراد با سلیقه مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

طرح میز قهوه ای خوری

طرح های میز چای خوری

اغلب میزهای قهوه خوری دارای پایه هایی کوتاه هستند از این رو برای جمع های دوستانه و صمیمی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و برای نشست های رسمی و جدی از این میز استفاده زیادی نمی شود. برخی از این طرح میزها نیز به صورت پایه بلند می باشند و برخی نیز به صورت چند طبقه طراحی می شوند.

انواع ساعت دیواری

میز قهوه خوری همچنین به صورت میز چند منظوره موجود می باشد و اگر شما با کمبود فضا مواجه هستید این طرح میزها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند همچنین با انتخاب میز کشودار می توانید وسایل پذیرایی را کشوی میز قرار بدهید.

میز چای خوری یا قهوه خوری بر خلاف میز جلو مبلی و میز عسلی در قسمت جدایی از سالن پذیرایی قرار داده می شود و شما می توانید در اطراف این میز دو صندلی مجزا را قرار بدهید.

طرح های میز قهوه خوری مدل میز قهوه خوری ام دی اف میز فلزی قهوه خوری   مدل میز قهوه خوری چوبی میز قهوه خوری طرح دار میز قهوه خوری مشکی میز قهوه خوری چوبی و زیبا مدل میز قهوه خوری مدرن میز قهوه خوری رنگی میز قهوه خوری شیشه ای میز قهوه خوری چوبی میز قهوه خوری زیبا و مدرن میز قهوه خوری کلاسیک میز قهوه خوری گرد

مبل و میز

میز چای خوری در انواع طرح های مدرن و کلاسیک و روستیک طراحی می شود و شما می توانید برای تزیین این میز ، گلدانی زیبا و کوچک را روی آن قرار بدهید.

 طرح این میزها را بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید. برای دکوراسیون های روستیک و کلاسیک میزهای سنتی و کلاسیک انتخابی مناسب می باشند و علاوه بر این بهتر است در دکوراسیون منزل مدرن و امروزی از میز فانتزی و ساده استفاده نمایید.

میز چای خوری در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و در طراحی برخی از این میزها از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود. بهتر است رنگ میز را با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. اگر فضای پذیرایی یا نشیمن کوچک می باشد بهتر است رنگ میز را از بین رنگ های روشن و سفید انتخاب کنید.

میز قهوه خوری گرد مدل میز قهوه خوری شیک و خاص مدل میز قهوه خوری شیک میز قهوه خوری سفید   میز قهوه خوری فانتزی طرح میز قهوه خوری شیک و مدرن مدل میز چایخوری شیک و زیبا میز چوبی قهوه خوری مدل میز مدرن قهوه خوری میز قهوه خوری شیشه ای میز چوبی قهوه خوری میز قهوه خوری کلاسیک میز قهوه خوری مدرن میز قهوه خوری چوبی میز زیبا قهوه خوری تزیین میز قهوه خوری میز قهوه خوری شیک میز قهوه خوری چوبی مدل میز قهوه خوری چوبی و شیک مدل میز قهوه خوری سفید

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های میز قهوه خوری شیک و کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میزی با طراحی مناسب را برای فضای منزل خود انتخاب کنید و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را تکمیل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *