خانه مبلمان مدل میز ناهارخوری ایرانی با چند طراحی دلبرانه و تو دل برو

مدل میز ناهارخوری ایرانی با چند طراحی دلبرانه و تو دل برو

مدل میز ناهارخوری ایرانی

امروزه از میز غذاخوری فقط به عنوان یک کالای لوکس استفاده نمی شود و شما می توانید استفاده کاربردی از این نوع میز داشته باشید همچنین در اغلب خانه ها میز غذاخوری به چشم می خورد. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل میز ناهارخوری ایرانی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل میز ناهارخوری ایرانی شیک و زیبا

میز غذاخوری در انواع طرح های متنوع نظیر میز غذاخوری روستیک و میز غذاخوری بیضی شکل و … موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها میزی با طراحی مناسب را انتخاب کنید.

میز ناهارخوری ایرانی

طرح های میز غذاخوری ایرانی

در هنگام خرید میز غذاخوری بهتر است علاوه بر رنگ و طرح میز به سایر نکات نیز توجه داشته باشید. ارتفاع میز یکی از مهم ترین نکات است و شما باید میزی را انتخاب کنید که با مشخصات فیزیکی تان مطابقت داشته باشد. برای تشخیص ارتفاع میز وقتی روی صندلی می نشینید بلندی میز باید تا قسمت زیری قفسه سینه شما باشد و فاصله آرنج تا بدن تان نباید بیشتر از ۴۰ سانت باشد در غیر این صورت میز دارای ارتفاعی غیر استاندارد است همچنین میز نباید آنقدر کوتاه باشد که شما مجبور شوید در زمان غذا خوردن کمرتان را خم کنید. صندلی ها نیز باید دارای حالتی نرم و راحت باشند و زاویه تشک زیرین آن ها تا تکیه گاه می تواند ۹۰ درجه باشد.

انواع ساعت دیواری

میز غذاخوری در انواع طرح های دو نفره و چهار نفره و شش نفره و … موجود می باشد و اگر تعداد اعضای خانواده شما کم می باشد بهتر است از میز غذاخوری ۴ نفره یا ۲ نفره استفاده کنید همچنین میزهای جمع و جور و کوچک برای سرو صبحانه و عصرانه انتخابی مناسب و ایده آل می باشند. توجه به پایه های میز و صندلی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید به مدت طولانی از میز غذاخوری استفاده کنید بهتر است میزی را انتخاب کنید که در ساخت پایه ها و سطح آن حساسیت لازم به خرج داده شده باشد.

میز غذاخوری شیک و زیبا میز غذاخوری سلطنتی مدل میز ناهارخوری ایرانی مدل میز غذاخوری زیبا و خاص میز ناهارخوری ایرانی و جدید مدل میز ناهارخوری ایرانی و مدرن میز ناهارخوری زیبا و خاص مدل میز ناهارخوری ایرانی و سلطنتی میز غذاخوری چوبی مدل میز ناهارخوری ایرانی و سفید طرح میز غذاخوری میز غذاخوری جدید و شیک مدل میز ناهارخوری ایرانی و جدید میز ناهارخوری   مدل میز ناهارخوری ایرانی و کلاسیک  میز ناهارخوری ایرانی مدل میز ناهارخوری ایرانی و کلاسیک مدل میز ناهارخوری ایرانی و رنگی میز ناهار خوری کلاسیک و ایرانی میز ناهارخوری مدرن میز غذاخوری ایرانی میز غذاخوری کلاسیک و شیک میز ناهارخوری مدرن میز غذاخوری کلاسیک میز ناهارخوری کلاسیک

میز غذاخوری ایرانی در انواع طرح های میز غذاخوری کلاسیک و مدرن موجود می باشد و بهتر است شما با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل تان طرح میز را انتخاب کنید. میز های کلاسیک و سلطنتی دارای معرق کاری و کنده کاری هایی می باشند که مدل های گرد و مستطیل آن ها محبوب تر می باشند. مدل های میز غذاخوری مدرن نیز ساده می باشند و اگر شما تمایل دارید دیزاین منزل تان دارای سبکی ساده باشد بهتر است از این طرح میز استفاده کنید.

مبل و میز

میز غذاخوری در انواع اشکال مختلف نظیر گرد و بیضی و مستطیل و … موجود می باشد که هر کدام از این اشکال هندسی زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید منزل تان پر زرق و برق به نظر برسد و اتاق غذاخوری را به صورت مجزا طراحی کرده اید بهتر است اندازه میز غذاخوری را بزرگ انتخاب کنید همچینن می توانید روی سطح میز را به کمک گلدان و ظروف لاکچری تزیین نمایید.

 مدل میز غذاخوری شیک میز ناهارخوری چوبی میز ناهارخوری زیبا و شیک میز غذاخوری مدرن میز ناهارخوری ایرانی مدل میز ناهارخوری ایرانی و کلاسیک میز غذاخوری شیک مدل میز غذاخوری شیک و خاص میز غذاخوری شیک و ایرانی میز ناهارخوری چوبی میز غذاخوری زیبا مدل میز غذاخوری شیک میز غذاخوری کلاسیک مدل میز ناهارخوری ایرانیمدل میز ناهارخوری ایرانی و جذاب میز غذاخوری کلاسیک مدل میز ناهارخوری ایرانی جدید و متفاوت مدل میز ناهارخوری ایرانی و مدرن مدل میز ناهارخوری ایرانی شیک و زیبا میز غذاخوری چوبی میز ناهارخوری ایرانی و مدرن مدل میز ناهارخوری ایرانی جدید و زیبا مدل میز ناهارخوری ایرانی کلاسیک مدل میز غذاخوری ایرانیمیز غذاخوری چوبی مدل میز ناهارخوری ایرانی و کلاسیک میز ناهارخوری ایرانی مدل میز غذاخوری شیک و زیبا

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های میز غذاخوری ایرانی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میز با طرح و رنگی مناسب را برای منزل خود انتخاب کنید و تغییرات مثبتی را در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *