خانه دکوراسیون هال دکوراسیون نشیمن بنفش با طراحی مدرن و جذاب

دکوراسیون نشیمن بنفش با طراحی مدرن و جذاب

طراحی اتاق نشیمن با تم بنفش

یکی از رنگ های ایده آل که برای نشان دادن شکوه و عظمت یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ بنفش است. این رنگ را می توانید در سایر نواحی منزل به کار ببرید. در این مبحث قصد داریم ایده های دکوراسیون نشیمن بنفش را به شما ارائه کنیم.

ایده های جذاب دکوراسیون نشیمن بنفش

بنفش از جمله رنگ های شادی است که می تواند چشم هر بیننده را به خود خیره کند. رنگ بنفش یک رنگ اشرافی است و معمولا برای معرفی فضاهای مجلل به کار می رود. در واقع این رنگ سادگی محیط را می شکند و محیطی مجلل خلق می کند. نمود این رنگ در فضای خانه باعث می شود محیط خانه گرم به نظر برسد. این رنگ به دلیل روشنایی و زیبایی، ملایمت و آرامش را سبب می شود. از نظر روانشناسی رنگ بنفش وقار، عزت نفس، اصالت، ظاهری سلطنتی را به همراه آرامش هدیه می کند.

این رنگ در طیف عظیمی از رنگ ها قرار گرفته و به ترتیب از سردترین تا گرم ترین رنگ را دارا می باشد. به طور یقین دکوراسیون نشیمن با رنگ بنفش حال و هوای منزل شما را متفاوت می کند. این رنگ از رنگ های ترکیبی و پرطرفدار است که در کنار سایر رنگ های مشکی، سفید و خاکستری قرار گرفته است. رنگ یاسی از رنگ های شاد و آرامش بخش است که محیط داخلی خانه را جذاب می کند. در دکوراسیون کلاسیک معمولا رنگ بنفش در کنار رنگ طلایی قرار می گیرد.

رنگ های ترکیبی همیشه موثرتر از تک رنگ ها عمل می کنند. در واقع این ترکیب رنگی گاهی جلوه و نمود یک رنگ را بیشتر می کند. به عنوان مثال مبلمان سفید در تم بنفش بیشتر دیده می شود و بالعکس.

انواع ساعت دیواری

چیدمان پذیرایی بنفش

چیدمان نشیمن بنفش

طرح پذیرایی زیبا با تم بنفش

مبل و میز

چیدمان بنفش اتاق نشیمن

چیدمان بنفش نشیمن   دکوراسیون شیک بنفش

دکوراسیون شیک پذیرایی با تم بنفش  طراحی پذیرایی با تم بنفش

طراحی مجلل اتاق پذیرایی

دکوراسیون عالی اتاق پذیرایی با تم بنفش  دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن با تم بنفش

طرح زیبای تم بنفش برای اتاق پذیرایی  دکوراسیون اتاق پذیرایی بنفش    دکوراسیون مجلل اتاق نشیمن با تم بنفش  نورپردازی و دکوراسیون شیک اتاق پذیرایی بنفش

طیف بنفش در دکوراسیون نشیمن

اگر می خواهید دکوراسیون نشیمن بنفش را برای دیوارها انتخاب کنید، بهتر است از بنفش کمرنگ بهره مند شوید. اگر بنفش سیر را برای این کار انتخاب کردید، سعی کنید برای مبلمان و وسایل دیگر از رنگ های مانند سفید، خاکستری و… استفاده کنید.

دکوراسیون نشیمن شیک

طراحی شیک نشیمن با تم بنفش

دکوراسیون نشیمن بنفش

دکوراسیون مدرن اتاق پذیرایی

دکوراسیون لاکچری اتاق پذیرایی با تم بنفش

دکوراسیون نشیمن بنفش

برای ایجاد یک دکوراسیون بنفش فوق العاده بهتر است از رنگ بنفش در شدت های متفاوت بهره مند شوید. چنین ترکیبی مانند یک هدایت گر عالی عمل می کند و چشم را از روشن ترین رنگ به تیره ترین رنگ هدایت می کند. طیف رنگی بنفش نور را به خوبی منعکس می کند و معمولا اتاق را بسیار روشن تر از آنچه هست، نشان می دهد. مخصوصا اگر در مجاورت نور پنجره و… قرار بگیرد.

دکوراسیون شیک اتاق نشیمن با تم بنفش

دکوراسیون شیک اتاق نشیمن

طراحی مدرن اتاق پذیرایی

طراحی ساده اتاق پذیرایی با تم بنفش

رنگ یاسی نیز یک رنگ ترکیبی از سفید و بنفش است که البته درصد رنگ سفید از بنفش تیره بیشتر است. شما باید همواره تناسبات را در دکوراسیون نشیمن بنفش با اتاف پذیرایی بنفش در نظر بگیرید. قرار نیست که رنگ تمام دکوراسیون از یک تم یکنواخت انتخاب شود. در واقع استفاده کردن از یک تم بدون رنگ های مکمل و بدون رعایت کردن اصل هارمونی رنگ، ظاهری یکنواخت و کسل کننده به دکوراسیون شما خواهد داد.

 از اینکه تا پایان مطلب دکوراسیون اتاق نشیمن بنفش همراه ما بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم با ارائه این مبحث، رنگ بنفش را در دکوراسیون به خوبی به شما معرفی کرده باشیم و شما را در انتخاب رنگ راهنمایی کرده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *