خانه دکوراسیون هال طراحی نشیمن در خانه های شیک امروزی + تصاویر

طراحی نشیمن در خانه های شیک امروزی + تصاویر

طراحی نشیمن

اولین مکانی که مهمان ها در هر خانه ای وارد آن می شوند و در هنگام ورود با آن مواجه می گردند اتاق نشیمن است از این رو دیزاین این بخش از منزل اگر بدرستی انجام شود در نگاه اول به بیننده حس و حالی متفاوت را می بخشد. در ادامه ایده هایی برای طراحی نشیمن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

طراحی نشیمن با ایده های کاربردی و خلاقانه

از فضای نشیمن برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه ، استراحت و تماشای تلویزیون و … استفاده می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام دیزاین اتاق نشیمن منزل تان حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید و فضایی کاربردی و متفاوت را در این بخش از منزل ایجاد نمایید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دیزاین اتاق نشیمن کوچک و بزرگ

اتاق نشیمن ها در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و اگر فضای اتاق نشیمن بزرگ باشد دیزاین آن نسبت به نشیمن های کوچک راحت تر می باشد.

انواع ساعت دیواری

برای چیدمان دکوراسیون اتاق نشیمن ابتدا بهتر است وسایل مورد نیاز نظیر مبلمان و میز تلویزیون و پرده و وسایل تزیینی و … را تهیه کنید سپس هر یک از وسایل را در مکانی مناسب بچینید.

چیدمان مبلمان در فضای نشیمن باید به گونه ای باشد که افراد به راحتی بتوانند در نشیمن منزل رفت و آمد کنند همچنین اگر در اتاق نشیمن پنجره وجود دارد بهتر است مبلمان را به صورتی بچینید که برای باز کردن پنجره مزاحمتی را ایجاد نکنند.

ایجاد نقطه کانونی در فضای نشیمن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در فضای نشیمن های کوچک این فضا باعث جلب توجه افراد می شود و همین امر باعث می گردد تا کوچک بودن متراژ نشیمن به نظر نرسد. برای ایجاد نقطه کانونی می توانید از وسایل مختلف نظیر میز تلویزیون و شومینه و کاناپه بزرگ و تابلو هنری و … استفاده نمایید.

مبل و میز

طراحی داخلی نشیمن دکوراسیون نشیمن مدرن ایده هایی برای طراحی نشیمن دکوراسیون داخلی نشیمن طراحی اتاق نشیمن شیک و زیبا دکوراسیون شیک نشیمن ایده هایی برای طراحی نشیمن دکوراسیون شیک نشیمن

برای پوشاندن پنجره های اتاق نشیمن بهتر است از پرده ای خاص و زیبا استفاده نمایید توجه داشته باشید که مدل و رنگ پرده اتاق نشیمن را بهتر است به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر وسایل مطابقت و همخوانی داشته باشد.

برای پوشاندن کف نشیمن می توانید از فرش های فانتزی یا ساده استفاده نمایید همچنین اگر کفپوش نشیمن منزل شما پارکت یا سرامیک می باشد بهتر است فرش را روی بخشی از کفپوش پهن نمایید و مبلمان را در اطراف فرش بچینید.

برای تزیین اتاق نشیمن می توانید از انواع المان های تزیینی مختلف نظیر تابلوهای دیواری و مجسمه و گلدان و … استفاده نمایید که بهتر است برای چیدن این وسایل روی دیوار شلف یا قفسه دیواری نصب کنید.

برای ایجاد فضایی شاداب و پرانرژی بهتر است از گل های طبیعی زیبا و خاص در بخش های مختلف نشیمن استفاده نمایید همچنین می توانید این گل های طبیعی را درون گلدان های فانتزی بکارید و جذابیت دکوراسیون داخلی نشیمن منزل تان را تکمیل کنید.

دکوراسیون مدرن نشیمن نشیمن مدرن

طراحی زیبا نشیمن دکوراسیون نشیمن طراحی نشیمن جدید دکوراسیون نشیمن شیک و جالب ایده های خلاقانه برای طراحی نشیمن دیزاین نشیمن طراحی نشیمن زیبا و جالب دکوراسیون جالب نشیمن دکوراسیون اتاق نشیمن

نوپردازی اتاق نشیمن

برای طراحی نورپردازی اتاق نشیمن ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک لوسترهای آویز و لوسترهای سقفی و چراغ های دیوارکوب و آباژور و چراغ های سقفی و …. فضای نشیمن را نورپردازی نمایید.

ایجاد نور مخفی در فضای نشیمن امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است و شما می توانید نور مخفی را در اطراف میز تلویزیون و کفپوش نشیمن و … ایجاد نمایید.

دیزاین نورپردازی اتاق نشیمن دکوراسیون داخلی نشیمن طراحی نشیمن شیک طراحی نورپردازی برای اتاق نشیمن ایده هایی بری نورپردازی نشیمن طراحی نشیمن دکوراسیون نشیمن طراحی نورپردازی نشیمن دکوراسیون داخلی نشیمن دکوراسیون نشیمن شیک

با توجه به اینکه اتاق نشیمن یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای به شمار می رود از این رو بهتر است دیزاین نشیمن به گونه ای انحام شود که برای همه اعضای خانواده خوشایند باشد و حس خوبی را به آن ها منتقل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *