خانه دکوراسیون هال ۳۵ طراحی تی وی روم مدرن و شیک در خانه های امروزی

۳۵ طراحی تی وی روم مدرن و شیک در خانه های امروزی

طراحی تی وی روم

اتاق نشیمن به تی وی روم معروف است و امروزه دیزاین این بخش از منزل دستخوش تغییرات زیادی شده است و شما می توانید به کمک دکوراسیون های رسمی و ساده و … مکانی گرم و صمیمی را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید. در ادامه با انواع طراحی تی وی روم به صورت اصولی و کاربردی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی تی وی روم با ایده های خلاقانه و کاربردی

برای دیزاین دکوراسیون تی وی روم مانند دیزاین دکوراسیون سالن پذیرایی ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها دیزاینی مناسب و کاربردی را انتخاب نمایید.

دیزاین شیک تی وی روم

انواع ساعت دیواری

دیزاین دکوراسیون تی وی روم

اگر فضای تی وی روم بزرگ است می توانید این فضا را به دو بخش تقسیم نمایید و یک بخش را به صورت خصوصی دیزاین نمایید و بخش دیگر را به صورت رسمی دیزاین کنید تا بتوانید از مهمان هایتان در آنجا پذیرایی نمایید همچنین در بخش خصوصی می توانید مبلمان راحتی یا کاناپه تک قرار دهید و روی مبلمان استراحت کنید یا به تماشای تلویزیون بپردازید برای تزیین دیوارها نیز می توانید از قاب عکس های خانوادگی و … استفاده نمایید.

اگر فضای تی وی روم کوچک است نمی توانید دیزاین آن را به صورت خیلی خصوصی انجام دهید و باید این بخش از منزل دارای جنبه رسمی باشد.

اتاق نشیمن یا تی وی روم مکانی مناسب برای پذیرایی از مهمان ها می باشد از این رو بهتر است علاوه بر حساسیت به خرج دادن در انتخاب وسایل در انتخاب رنگ ها نیز حساسیت لازم را به خرج دهید و از انتخاب رنگ های جیغ دوری نمایید. رنگ های ملایم و خنثی نظیر سفید و کرم و خاکستری و قهوه ای و بژ و … برای دیزاین دکوراسیون اتاق نشیمن انتخابی مناسب می باشند.

مبل و میز

اگر شما تمایل دارید اتاقی کوچک را به اتاق تلویزیون اختصاص دهید می توانید محیط را به صورت تاریک تر طراحی کنید و از رنگ هایی نظیر سیاه و خاکستری تیره و بنفش تیره و … برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نمایید همچنین با طراحی یک نورپردازی هوشمندانه می توانید فضایی کاربردی را در این بخش ایجاد نمایید.

دیزاین تی وی روم دکوراسیون داخلی تی وی روم دیزاین داخلی تی وی روم دکوراسیون زیبا و شیک تی وی روم دکوراسیون آبی و سفید تی وی روم دیزاین داخلی تی وی روم طراحی داخلی تی وی روم دیزاین تی وی روم دکوراسیون داخلی تی وی روم دیزاین تی وی روم دکوراسیون داخلی تی وی روم دکوراسیون شیک تی وی روم دکوراسیون کاربردی تی وی روم دکوراسیون زیبا و شیک تی وی روم نورپردازی تی وی روم طراحی داخلی تی وی روم دکوراسیون داخلی تی وی روم

اگر اتاق تلویزیون را تمایل دارید به اتاق مهمان تبدیل نمایید بهتر است از یک پس زمینه روشن استفاده کنید تا محیط شاد و جذاب تر به نظر برسد.

انتخاب مکانی مناسب برای قرار دادن تلویزیون در این بخش از منزل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر فضای اتاق تی وی روم بزرگ است می توانید میز تلویزیون زیبایی را با ابعاد مورد نظر خود تهیه کنید سپس میز تلویزیون را روبروی مبلمان قرار دهید تا به راحتی بتوانید در هنگام تماشای تلویزیون از مبلمان استفاده کنید همچنین میز تلویزیون های دیواری برای تی وی روم های کوچک انتخابی مناسب می باشند.

در فضای تی وی روم می توانید از گل و گیاهان مناسب استفاده کنید که در این صورت زیبایی دیزاین داخلی این بخش تکمیل می شود و علاوه بر این انرژی مثبت در محیط پخش می گردد.

دیزاین نورپردازی مناسب برای تی وی روم نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید به کمک لوستر و چراغ های آویز و لامپ ال ای دی و … این بخش از منزل را نورپردازی نمایید.

دکوراسیون شیک تی وی روم دیزاین تی وی روم دکوراسیون داخلی تی وی روم دیزاین تی وی روم دکوراسیون اتاق تلویزیون طراحی تی وی روم نورپردازی تی وی روم طراحی داخلی تی وی روم دکوراسیون شیک تی وی روم نورپردازی تی وی روم دکوراسیون شیک تی وی روم طراحی شیک تی وی روم دکوراسیون کاربردی اتاق تلویزیون نورپردازی اتاق تلویزیون دکوراسیون زیبا و کاربردی تی وی روم اتاق تی وی روم شیک دکوراسیون شیک تی وی روم نورپردازی اتاق تی وی روم طراحی اتاق تی وی روم

در این مطلب با روش هایی برای دیزاین تی وی روم آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دکوراسیونی متفاوت را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *