خانه راهرو و راه پله راه پله نورپردازی پله با خلاقیت های جالب برای خانه های امروزی

نورپردازی پله با خلاقیت های جالب برای خانه های امروزی

نورپردازی پله

راه پله ها از عناصر زیبایی در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شوند و اگر شما تمایل دارید فضایی متفاوت و خاص را در راه پله های منزل خود ایجاد کنید بهتر است در هنگام طراحی نورپردازی پله حساسیت لازم را به خرج دهید. 

نورپردازی راه پله ها اگر بدرستی انجام شود جهت یابی مسیر راه پله در هنگام شب برای اعضای خانواده راحت تر می شود و امنیت رفت و آمد نیز بیشتر خواهد شد و علاوه بر این نورپردازی مناسب و کاربردی باعث جذابیت بیشتر طراحی راه پله های منزل می شود.

طراحی نورپردازی پله

طراحی نورپردازی پله با کمک ایده های خلاقانه

با طراحی نورپردازی خاص و مناسب می توان حس متفاوتی را در فضای راه پله ها ایجاد کرد و فضای این بخش از منزل را متحول ساخت. برای طراحی نورپردازی پله ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید با به کار بردن این ایده ها نورپردازی را در راه پله های منزل خود به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در مطالب قبلی راهنمای انتخاب رنگ دیوار راه پله و تزیین راه پله را مشاهده کردید در ادامه ایده های خلاقانه برای دیزاین نورپردازی راه پله ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت بهره را ببرید.

انواع ساعت دیواری

طراحی نورپردازی برای راه پله

دیزاین نورپردازی برای راه پله های منزل

اگر شما تمایل دارید نورپردازی متفاوت و خاصی را در راه پله های منزل خود ایجاد کنید بهتر است دیوارهای مجاور پله ها را به کمک لامپ های کوچک نورپردازی نمایید که این روشنایی ها در هنگام شب مانند نور ستاره عمل می کنند و مسیر راه پله ها نیز چراغانی می شود.
برای طراحی نورپردازی در قسمت راه پله ها می توانید از چراغ های دیوارکوب یا لوسترهای آویز استفاده کنید که در این صورت بهتر است چراغ های دیوارکوب در ارتفاع بالایی از دیوار نصب شوند تا بتوانند نور گرم و پخشی را در محیط راه پله ایجاد کنند همچنین مسیر راه پله های منزل نیز به کمک این نور ملایم از روشنایی خاص و کاربردی برخوردار شود.

نورپردازی برای راه پله نور مخفی در راه پله نورپردازی زیبا راه پله طراحی نورپردازی برای راه پله نور مخفی در راه پله نورپردازی زیبا و کاربردی پله طراحی نورپردازی برای پله نورپردازی دیوار راه پله نورپردازی پله با لوستر نورپردازی پله نورپردازی پله منزل

مبل و میز

برای ایجاد نوری مناسب در فضای راه پله ها همچنین می توانید نورپردازی را از قسمت زیر یا وسط راه پله انجام دهید که در این صورت نورپردازی برای پله ها به صورت نواری باریک و خطی انجام می شود. توجه داشته باشید که اگر نورپردازی پله ها قرار است از داخل آن ها بگذرد جنس پله ها باید به صورتی باشد که قابلیت عبور نور از خود را داشته باشند.
یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای ایجاد نورپردازی مناسب در راه پله ها نصب چراغ هایی در زیر دستگیره یا نرده راه پله است که در این صورت نور ملایمی برای روشن کردن فضای پله ها ایجاد می شود.

طراحی نورپردازی برای پله طراحی زیبا و کاربردی نورپردازی برای راه پله ایده هایی برای نورپردازی راه پله نورپردازی زیبا راه پله مدل راه پله نورپردازی زیبا راه پله طراحی زیبا و کاربردی نورپردازی برای راه پله نور مخفی در راه پله طراحی زیبا و کاربردی نور مخفی در راه پله نورپردازی خاص و کاربردی راه پله نورپردازی زیبا و لاکچری راه پله نوپردازی با لوستر برای راه پله نورپردازی راه پله

در این مطلب با انواع روش های کاربردی برای طراحی نورپردازی پله ها آشنا شدید که امیدواریم با کمک این ایده های خلاقانه بتوانید نورپردازی مناسب و شیکی را برای راه پله های منزل خود طراحی نمایید و از این طریق فضایی متفاوت را طراحی داخلی منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *