خانه راهرو و راه پله راه پله دکوراسیون راهرو در خانه های امروزی با طراحی چشم نواز

دکوراسیون راهرو در خانه های امروزی با طراحی چشم نواز

دکوراسیون راهرو

راهرو ورودی اولین مکان در هر خانه ای است که در هنگام ورود به منزل به چشم می خورد بنابراین بهتر است شما در هنگام طراحی دکوراسیون راهرو حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا بتوانید فضایی آرامش بخش و بی نظیر را در این بخش از منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی دکوراسیون راهرو با ۴۳ ایده خلاقانه

برای طراحی داخلی راهرو ایده های زیادی وجود دارد و بهتر است شما دیزاین این قسمت از منزل را به گونه ای انجام دهید که فضایی آرامش بخش و متفاوت در راهروی منزل تان ایجاد شود. در مطالب قبلی تصاویری از طراحی داخلی راهرو اتاق خواب و تزیین راه پله را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از دکوراسیون راهرو را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی داخلی راهرو

دیزاین داخلی راهرو

راهروی ورودی منزل بهتر است همیشه مرتب و تمیز باشد و علاوه بر این بهتر است طبقه بندی و نظم دهی در این بخش از منزل به گونه ای باشد تا جلوه ای بی نظیر داشته باشد.
فضای ورودی بهتر است همیشه خوشبو باشد و برای خوشبو کردن این بخش از منزل می توانید از شمع های عطری و اسپرهای خوشبو کننده استفاده نمایید.
برای تزیین دیوار راهروی ورودی می توانید از قاب عکس های کوچک و آثار هنری و شلف یا باکس های دیواری و … استفاده کنید.
توجه داشته باشید که استفاده از تابلوهای هنری کوچک می تواند باعث ایجاد حس گرما و صمیمیت در فضای ورودی شود همچنین شما می توانید برای ایجاد حس طراوات و شادابی در این بخش از منزل از گل و گیاهان استفاده کنید.
برای ایجاد فضایی آرام و دلنشین می توانید گلدان ها را به صورت قرینه در فضای ورودی منزل قرار دهید همچنین بهتر است در راهروی ورودی از گل و گیاهان سرسبز و شاداب استفاده کنید.
استفاده از آینه قدی در راهروی ورودی کاربرد زیادی دارد و اگر ورودی منزل شما دارای متراژ کوچکی است بهتر است از آینه قدی استفاده کنید تا فضا دلنشین و بزرگتر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

تزیین راهرو دکوراسیون راهروی ورودی دکوراسیون داخلی راهرو تزیین زیبا و خلاقانه راهرو طراحی داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو اتاق خواب طراحی داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو دیزاین داخلی راهرو ورودی نورپردازی راهرو دکوراسیون داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو ورودی طراحی داخلی راهرو دیزاین داخلی راهرو دکوراسیون راهرو ورودی دیزاین داخلی راهرو تزیین راهرو ورودی دیزاین داخلی راهرو دیزاین داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو دکوراسیون راهرو
اگر راهروی ورودی دارای فضای وسیعی است می توانید از کنسول و کمدهای جاکفشی و جالباسی در این بخش از منزل استفاده نمایید تا از بهم ریختگی و شلوغی در این فضا جلوگیری شود.
اگر تمایل دارید از کنسول در راهروی ورودی استفاده کنید بهتر است از وسایل تزیینی نظیر گل های خشک روی کنسول استفاده نمایید تا فضایی صمیمی در این بخش از منزل ایجاد شود.
برای طراحی نورپردازی در راهرو بهتر است از نورپردازی عمومی استفاده کنید. شما می توانید برای نورپردازی راهرو از انواع لامپ ها یا لوسترهای آویز نیز استفاده نمایید.
نورپردازی در راهروهای منزل بهتر است به گونه ای انجام شود که میزان تابش نور در این قسمت کمتر باشد تا فضای راهرو صمیمی و گرم تر به نظر برسد توجه داشته باشید که هر چقدر میزان نور بیشتر باشد حس صمیمت در این بخش از منزل کمتر می شود.
طراحی داخلی راهروی اتاق خواب نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید در این قسمت از منزل وسایل تزیینی نظیر گلدان و کنسول و … استفاده نمایید.

دیزاین داخلی راهروی ورودی دکوراسیون راهرو اتاق خواب طراحی داخلی راهرو دکوراسیون زیبا و شیک راهرو دیزاین داخلی راهرو نورپردازی راهروی ورودی طراحی داخلی راهرو طراحی داخلی راهرو نورپردازی راهروی اتاق خواب نورپردازی راهرو نورپردازی راهروی اتاق خواب تزیین دیوار راهرو تزیین راهروی ورودی تزیین راهرو طراحی داخلی راهروی ورودی دکوراسیون شیک راهرو طراحی راهرو نورپردازی راهروی ورودی دکوراسیون راهرو

در این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون راهرو را در گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضایی آرامش بخش را در فضای ورودی منزل خود ایجاد نمایید.

مبل و میز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *