خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه ۴۰ دکوراسیون آشپزخانه جزیره مدرن با طراحی خیره کننده

۴۰ دکوراسیون آشپزخانه جزیره مدرن با طراحی خیره کننده

آشپزخانه جزیره مدرن

جزیره آشپزخانه پیشخوانی مستقل از دیگر پیشخوان ها و کابینت ها است که در وسط آشپزخانه قرار می گیرد و علاوه بر این جزیره آشپزخانه قطعه ای چند کاره است که به کارآیی آشپزخانه می افزاید و باعث می شود تا ظاهر آشپزخانه زیبا و کاربردی تر به نظر برسد. در ادامه دکوراسیون داخلی ۴۰ آشپزخانه جزیره مدرن را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در اغلب دکوراسیون های امروزی آشپزخانه جزیره مدرن به عنصری ضروری تبدیل شده است و در فضای اغلب آشپزخانه های کوچک و بزرگ طرح جزیره آشپزخانه به چشم می خورد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه جزیره

دکوراسیون آشپزخانه جزیره مدرن

 آشپزخانه جزیره مدرن باعث ایجاد فضایی شیک و متفاوت در آشپزخانه می شود و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه به صورت منحصر به فرد طراحی شود بهتر است از جزیره در فضای آشپزخانه استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

طراحی داخلی آشپزخانه جزیره

جزیره آشپزخانه بیشتر در وسط آشپزخانه های بزرگ قرار می گیرد. اگر آشپزخانه منزل شما کوچک است بهتر است جزیره آشپزخانه را در مرز بین سالن پذیرایی و آشپزخانه قرار دهید. با افزودن صندلی و گاز و سینک ظرفشویی به جزیره آشپزخانه می توانید این پیشخوان را به مرکز فعالیت های زیادی در آشپزخانه تبدیل کنید و به همین دلیل است که بیشتر کابینت سازان و طراحان توصیه می کنند که از جزیره در فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها استفاده شود. جزیره آشپزخانه در شکل های مختلفی نظیر مدل جزیره آشپزخانه L شکل و جزیره T شکل و جزیره منحنی موجود هستند که هر کدام از این مدل جزیره های آشپزخانه زیبایی و کارآیی خاص خودشان را دارند.
مدل جزیره L شکل امکان انجام فعالیت های زیادی را برای شما فراهم می کند و می توانید از یک طرف این مدل جزیره برای آشپزی و از طرف دیگر آن به عنوان میز ناهارخوری و یا برای نصب سینک و گاز روکار استفاده کنید.
میز ناهار خوری را می توانید به وسط جزیره های T شکل بچسبانید و به این ترتیب فضای آشپزخانه منزل تان را یکپارچه کنید. جزیره منحنی شکل برای ایجاد حس پویایی و حرکت در محیط آشپزخانه مناسب است و علاوه بر این تسلط شما بر قسمت های مختلف این مدل جزیره بیشتر خواهد بود.

طراحی داخلی آشپزخانه جزیره دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن طراحی داخلی آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزیره دکوراسیون شیک و زیبا آشپزخانه طراحی زیبا و شیک آشپزخانه دکوراسیون داخلی آشپزخانه دیزاین آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه سفید دکوراسیون آشپزخانه سفید آشپزخانه جزیره مدرن و شیک طراحی داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه تیره دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن آشپزخانه مدرن آشپزخانه شیک و مدرن
توجه داشته باشید که از جزیره آشپزخانه می توانید به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید همچنین می توانید قطعاتی نظیر سینک ظرفشویی و گاز رو کار و ماشین ظرفشویی را روی جزیره آشپزخانه سوار کنید.
جنس پیشخوان جزیره آشپزخانه از سنگ و چوب و استیل ضد زنگ می تواند باشد. سنگ یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پیشخوان جزیره است زیرا در برابر حرارت و آب مقاوم است.
استیل ضد زنگ نیز در برابر رطوبت و آب و حرارت و انواع آلودگی ها مقاوم است و شما می توانید از استیل ضد رنگ برای پیشخوان جزیره آشپزخانه استفاده کنید. چوب یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای پیشخوان جزیره است.                 دکوراسیون شیک و زیبا آشپزخانه دکوراسیون زیبا و شیک آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه شیک و مدرن دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید دکورسیون زیبا و خاص آشپزخانه دکوراسیون شیک و جدید آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون زیبا و مدرن آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزیره آشپزخانه جزیره مدرن و سفید دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن طراحی داخلی آشپزخانه مدرن آشپزخانه شیک و مدرن آشپزخانه سفید دکوراسیون زیبا و مدرن آشپزخانه آشپزخانه جزیره مدرن و زیبا طراحی داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه مدرن دکوراسیون زیبا و شیک اشپزخانه دکوراسیون مدرن و شیک آشپزخانه آشپزخانه جزیره مدرن

مبل و میز

از جزیره آشپزخانه بهتر است مطابق با نیازهای خود استفاده کنید تا فضای کافی برای انجام فعالیت های مختلف در فضای آشپزخانه فراهم شود و علاوه بر این ظاهر و طرح آشپزخانه جزیره زیبا و مرتب تر به نظر برسد. امیدواریم از مشاهده دکوراسیون های آشپزخانه جزیره مدرن در این مطلب نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها دکوراسیون آشپزخانه تان را خاص و متفاوت تر طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *