خانه دکوراسیون آشپزخانه ۳۸ مدل کابینت ممبران برای آشپزخانه های ایرانی

۳۸ مدل کابینت ممبران برای آشپزخانه های ایرانی

مدل کابینت ممبران

مدل کابینت ممبران از انواع طرح های زیبا و شیک کابینت آشپزخانه است و این طرح نوع پیشرفته کابینت های کلاسیک و چوبی به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون آشپزخانه تان را به صورت کلاسیک دیزاین کنید بهتر است این طرح کابینت ها را برای نصب روی دیوار انتخاب نمایید.

مدل کابینت ممبران با طرح های شیک و لاکچری

کابینت های ممبران به دلیل حکاکی و برجسته سازی که روی در آن ها وجود دارد از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و این طرح کابینت ها فضای داخلی آشپزخانه را جذاب تر می کنند و به دکوراسیون آشپزخانه تنوع می بخشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل کابینت ممبران را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

کابینت های ممبران

طرح های کابینت ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران از انواع طرح های کابینت کلاسیک است و در طراحی این کابینت ها از رنگ و طرح های متنوع استفاده شده است و شما می توانید با نصب این کابینت ها روی دیوار آشپزخانه همه لوازم مورد نیاز و لوازم برقی را در فضای آشپزخانه پوشش دهید.
کابینت های ممبران بر خلاف کابینت های مدرن و امروزی دارای طرح های کلاسیک و شلوغ هستند و این طرح کابینت ها دارای قفسه و ویترین و محفظه های زیادی برای قرار دادن ظروف می باشند علاوه بر این کابینت ممبران در انواع رنگ های متنوع نظیر سفید و مشکی و آبی و خاکستری و طوسی و طلایی و بنفش و قهوه ای و کرم و … موجود هستند که شما می توانید با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و ابعاد آشپزخانه رنگ کابینت را انتخاب نمایید.

انواع ساعت دیواری

مدل کابینت رنگ روشن مدل کابینت قهوه ای مدل کابینت ممبران کابینت کلاسیک آشپزخانه مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت شیک برای آشپزخانه مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت زیبا و شیک مدل کابینت کلاسیک مدل کابینت زیبا و جدید کابینت زیبا و لاکچری مدل کابینت رنگ روشن مدل کابینت قهوه ای مدل کابینت مدل کابینت رنگ تیره مدل کابینت سفید مدل کابینت زیبا و شیک طرح کابینت آشپزخانه طرح کابینت کلاسیک مدل کابینت آشپزخانه

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است بهتر است از کابینت های ممبران با رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … در فضای آشپزخانه منزل تان استفاده نمایید و در آشپزخانه ها با متراژ بزرگ می توانید کابینت ها با رنگ تیره یا روشن را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید.
مدل دستگیره هایی که روی درب کابینت ممبران استفاده می شوند بهتر است دارای طراحی ظریف و لوکسی باشند و اگر شما تمایل دارید طرح کابینت آشپزخانه تان جذاب تر به نظر برسد بهتر است در انتخاب دستگیره کابینت نیز حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
حکاکی و طراحی ها روی درب کابینت ممبران با کمک دستگاه انجام می شود و بعد از اتمام حکاکی روی درب کابینت روکشی از جنس PVC و ضد آب روی سطح کابینت کشیده می شود به همین دلیل می باشد که به این طرح کابینت ها وکیوم نیز می گویند.

مدل کابینت قهوه ای مدل کابینت ممبران طرح کابینت کلاسیک مدل کابینت شیک آشپزخانه مدل کابینت کلاسیک و زیبا مدل کابینت رنگ تیره کابینت کلاسیک مدل کابینت سفید و شیک کابینت آشپزخانه سفید کابینت کلاسیک زیبا مدل کابینت سفید ممبران مدل کابینت کلاسیک کابینت رنگ تیره کابینت کلاسیک و شیک مدل کابینت آشپزخانه کابینت رنگ تیره طرح کابینت سفید آشپزخانه مدل کابینت لوکس و شیک

مبل و میز

در این مطلب با انواع مدل کابینت ممبران آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کابینت هایی شیک و در عین حال کاربردی را برای فضای آشپزخانه تان انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *