خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره با طراحی امروزی

دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره با طراحی امروزی

دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره کار نسبتا دشواری می باشد زیرا شما باید فضای آشپزخانه را به گونه ای دیزاین کنید که پرنور و دلبازتر به نظر برسد همچنین برای طراحی این مدل آشپزخانه ها ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک آن ها فضایی بی نظیر را در آشپزخانه ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای به شمار می رود و با توجه به اینکه کدبانوی خانه بیشتر وقت خود را در آشپزخانه برای انجام فعالیت های مختلف سپری می کند از این رو بهتر است در هنگام دیزاین داخلی آشپزخانه حساسیت و دقت لازم به خرج داده شود.

دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره

ایده هایی برای دیزاین داخلی آشپزخانه بدون پنجره

فضای آشپزخانه بدون پنجره اگر بدرستی طراحی نشود آشپزخانه دلگیر و کم نور به نظر می رسد از این رو بهتر است شما در هنگام دیزاین داخلی آشپزخانه هایی که فاقد پنجره هستند ترفندهای کاربردی را به کار ببرید.

انواع ساعت دیواری

اگر فضای آشپزخانه کوچک می باشد بهتر است رنگ کفپوش و رنگ کابینت ها و رنگ دیوارها را روشن انتخاب کنید تا فضای آشپزخانه پرنور به نظر برسد همچنین کابینت های هایگلاس و براق برای نصب در آشپزخانه های بدون پنجره و کوچک انتخابی مناسب به شمار می روند.

در فضای آشپزخانه هایی که فاقد پنجره می باشند بهتر است چند منبع نوری را در مکانی که در دید دیگران نیست تعبیه نمایید تا نور به صورت غیر مستقیم وارد آشپزخانه شود و همان حس و حالی که پنجره ها در فضا ایجاد می کنند در آشپزخانه ایجاد شود. منبع نوری را می توانید بین تیرچه های افقی موجود در سقف و پشت وسایل و در قسمت زیری کابینت های آشپزخانه ایجاد نمایید.

طراحی آشپزخانه بدون کابینت دکوراسیون داخلی آشپزخانه فاقد کابینت نورپردازی آشپزخانه بدون پنجره نورپردازی آشپزخانه بدون پنجره دیزاین داخلی آشپزخانه بدون پنجره دکوراسیون داخلی آشپزخانه مدرن دکوراسیون ساده آشپزخانه بدون پنجره دیزاین آشپزخانه بدون پنجره طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون شیک آشپزخانه فاقد پنجره طراحی داخلی آشپزخانه بدون پنجره دکوراسیون آشپزخانه سفید بدون پنجره دکوراسیون فاقد پنجره نورپردازی آشپزخانه بدون پنجره دکوراسیون سفید آشپزخانه طراحی زیبا و شیک آشپزخانه بدون پنجره دکوراسیون ساده آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه

مبل و میز

نورپردازی در بین دو کابینت و نورپردازی کابینت های شیشه ای نیز یکی دیگر از انواع ایده های جالب و کاربردی می باشد و باعث می شود تا فضای آشپزخانه پرنور و کاربردی تر به نظر برسد.

در آشپزخانه هایی که فاقد پنجره می باشند نورپردازی در قسمت زیر کابینت ها ایده ای جالب می باشد و باعث می شود تا همه قسمت های آشپزخانه روشن شود و شما در هنگام پخت و پز و انجام فعالیت های روزانه حس و حالی متفاوت را خواهید داشت. علاوه بر نورپردازی کابینت ها در فضای آشپزخانه بهتر است سایر بخش ها را به کمک لوسترها و چراغ های آویز نورپردازی نمایید همچنین می توانید لامپ یا لوسترهای آویز را روی سقف اپن یا جزیره آشپزخانه نصب نمایید و سطح کار پر نوری را ایجاد کنید.

اگر شما در حین نوسازی یا باسازی آشپزخانه منزل تان هستید بهتر است یک پنجره یا نورگیر را به سقف بیفزایید تا آشپزخانه از نور کافی و طبیعی در هنگام روز برخوردار شود همچنین افزودن این پنجره باعث می شود تا فضای آشپزخانه جذابیت و زیبایی خاصی پیدا کند.

طراحی زیبا و شیک آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه فاقد پنجره طراحی داخلی آشپزخانه فاقد پنجره دکوراسیون آشپزخانه بدون پنجره شیک و کاربردی طراحی داخلی آشپزخانه کوچک دیزاین داخلی آشپزخانه نورپردازی آشپزخانه بدون پنجره به کمک ایده های خلاقانه طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه شیک دکوراسیون آشپزخانه دیزاین داخلی آشپزخانه نورپردازی آشپزخانه نورپردازی بین کابینت ها دیزاین شیک آشپزخانه دکوراسیون شیک آشپزخانه

در این مطلب روش هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه فاقد پنجره را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر را در آشپزخانه منزل تان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *