خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت لمی گلاس با ۲۸ طراحی خاص و مدرن

مدل کابینت لمی گلاس با ۲۸ طراحی خاص و مدرن

مدل کابینت لمی گلاس

مدل کابینت لمی گلاس از انواع طرح های براق می باشد و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان دلباز و جذاب تر به نظر برسد بهتر است این طرح کابینت را برای نصب در آشپزخانه کوچک یا بزرگ انتخاب کنید.

مدل کابینت لمی گلاس برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک

لمی گلاس نوعی ورق ام دی اف شفاف و براق و باکیفیت می باشد و این طرح کابینت آشپزخانه در دسته کابینت هایگلاس جا می گیرد و از خانواده پلی گلاس ها می باشد همچنین از این طرح کابینت بیشتر در فضای آشپزخانه ها با دکوراسیون مدرن استفاده می شود.

مدل کابینت لمی گلاس

طرح های کابینت لمی گلاس

ورق لمی گلاس ورقی با مغز ام دی اف می باشد که به کمک روکش PVC پوشش داده شده است و این ورق دارای خاصیت ضد آب می باشد هچنین تراکم این ورق باعث شده است تا استحکام و مقاومت زیادی داشته باشد.

انواع ساعت دیواری

این طرح کابینت دارای مزایای زیادی است که این مزیت ها عبارتند از :

  • مقاومت بالا در برابر نور خورشید
  • در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.
  • ام دی اف آن با محیط زیست سازگار می باشد.
  • دارای طرح و رنگ های متنوعی می باشد.
  • در برابر تغییر رنگ دارای مقاومت بالایی است.
  • ورق های لمی گلاس دارای لبه های مقاومی می باشند و همین موضوع باعث می شود تا در طول زمان نم و رطوبت به داخل آن ها نفوذ نکند.

مدل کابینت لمی گلاس سفید مدل کابینت برای آشپزخانه طرح کابینت لمی گلاس کابینت لمی گلاس مدل کابینت لمی گلاس شیک و زیبا طرح کابینت لمی گلاس شیک کابینت لمی گلاس کابینت لمی گلاس قرمز کابینت سفید لمی گلاس مدل کابینت شیک آشپزخانه کابینت آشپزخانه لمی گلاس کابینت لمی گلاس رنگ روشن کابینت براق لمی گلاس کابینت سفید لمی گلاس

این مدل کابینت همچنین براق و شفاف می باشد از این رو برای آشپزخانه ها با دکوراسیون کوچک انتخابی مناسب و ایده آل می باشد همچنین این طرح کابینت به دلیل براق بودن زودتر لک ها را نشان می دهند از این رو شما مجبور خواهید شد هر چند روز کابینت را تمیز کنید و برای از بین بردن لکه ها از روی سطح کابینت دستمالی را نمدار کنید و آن را به ماده شوینده ای آغشته نمایید سپس سطح کابینت را به آرامی تمیز نمایید و به کمک دستمال نرم دیگری مواد شوینده را از روی سطح کابینت خشک کنید. برای تمیز کردن این طرح کابینت نباید از مواد شوینده نظیر وایتکس استفاده کنید همچنین اسپری های تمیز کننده مخصوص می توانند برای شما بهترین انتخاب باشند.

مبل و میز

کابینت لمی گلاس در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره موجود می باشد و اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد بهتر است رنگ کابینت را از بین رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و … انتخاب کنید همچنین در انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه های بزرگ هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 مدل کابینت آشپزخانه لمی گلاس کابینت لمی گلاس دو رنگ مدل کابینت لمی گلاس شیک و زیبا کابینت لمی گلاس شیک و جدید کابینت آشپزخانه لمی گلاس کابینت لمی گلاس زیبا مدل کابینت آشپزخانه لمی گلاس کابینت زرشکی لمی گلاس مدل کابینت براق مدل کابینت لمی گلاس شیک و خاص کابینت لمی گلاس کرم مدل کابینت آشپزخانه سفید

طرح های کابینت لمی گلاس زیبایی خاصی دارد و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه تان متفاوت تر به نظر برسد این طرح کابینت آشپزخانه می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد همچنین بهتر است قبل از انتخاب کابینت آشپزخانه ابتدا به متراژ آشپزخانه و رنگ و طرح سایر وسایل موجود در آشپزخانه توجه داشته باشید تا بتوانید انتخابی مناسب برای کابینت داشته باشید زیرا کابینت ها بیشترین فضا را اشغال می کنند و اگر انتخاب شما صحیح نباشد ممکن است فضای آشپزخانه تان نامطلوب به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *