خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه خطی یا تک دیواره با انواع ذیزاین های روز و زیبا

دکوراسیون آشپزخانه خطی یا تک دیواره با انواع ذیزاین های روز و زیبا

دکوراسیون آشپزخانه خطی

آشپزخانه از دیدگاه طراحان داخلی به قلب خانه معروف است و امروزه آشپزخانه ها به صورت خطی و جزیره و … طراحی می شوند. در ادامه طراحی دکوراسیون اشپزخانه خطی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

دکوراسیون آشپزخانه خطی با دیزاین های خاص و کاربردی

در آشپزخانه تک دیواره وسایل در یک خط راست قرار می گیرند و چیدمان آن ها دارای فوت و فن خاصی می باشد همچنین پلان آشپزخانه تک دیواره گزینه مناسبی برای منازل با متراژ کوچک می باشد.

دیزاین داخلی آشپزخانه خطی

طراحی داخلی آشپزخانه به صورت خطی

در طراحی داخلی آشپزخانه تک دیواره مثلت کار دیده نمی شود از این رو برای انجام فعالیت ها در محیط آشپزخانه باید در یک خط حرکت نمود زیرا همه تجهیزات و وسایل و ابزارها در راستای یک خط قرار داده می شود و هدف از دیزاین این سبک آشپزخانه ها استفاده بیشتر از فضا می باشد همچنین در این مدل آشپزخانه ها زیبایی و شیک بودن دیزاین داخلی مورد توجه قرار می گیرد.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که طراحی آشپزخانه تک دیواره باید به گونه ای باشد که فضای آشپزخانه بزرگ و دلباز به نظر برسد و اگر تمایل دارید برای فضای این آشپزخانه جزیره یا اپن را طراحی نمایید بهتر است فاصله استاندارد ۱۲۰ سانتی را رعایت نمایید.

به دلیل کوچک بودن فضای آشپزخانه تک دیواره بهتر است کابینت ها را از بین طرح های جادار انتخاب نمایید تا بتوانید همه وسایل را در فضای کابینت ها قرار بدهید علاوه بر این کابینت ها بهتر است دارای طراحی ظریف باشند تا فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال کنند.

در این سبک از دیزاین آشپزخانه قسمت های مشخصی برای نصب سینک و گاز و لباس شویی در نظر گرفته نمی شود از این رو می توانید فضایی خاص را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه تک دیواره ایجاد کنید.

مبل و میز

طراحی داخلی آشپزخانه طوسی و خطی طراحی داخلی آشپزخانه خطی و سفید آشپزخانه خطی دکوراسیون آشپزخانه خطی زیبا و مدرن دکوراسیون داخلی آشپزخانه خطی و سفید طراحی داخلی آشپزخانه خطی و سفید دکوراسیون آشپزخانه خطی و سفید دکوراسیون داخلی آشپزخانه خطی طراحی دکوراسیون آشپزخانه خطی   طراحی دکوراسیون آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه خطی دکوراسیون آشپزخانه خطی طوسی و تیره دکوراسیون آشپزخانه خطی دکوراسیون شیک آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه خطی شیک و مدرن دیزاین دکوراسیون آشپزخانه خطی دکوراسیون زیبا آشپزخانه خطی

برای پوشاندن کفپوش آشپزخانه تک دیواره از فرش های باریک استفاده می شود که طرح و رنگ فرش را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ سایر وسایل موجود در آشپزخانه مطابقت داشته باشد.

این آشپزخانه ها بدون دیوار می باشند از این رو با فضای نشیمن و سالن پذیرایی تلفیق شده اند و وسایل در فضای آشپزخانه باید به گونه ای چیده شوند که باعث شلوغ شدن فضای منزل نگردند.

در انتخاب رنگ برای طراحی داخلی آشپزخانه تک دیواره باید دقت لازم را داشته باشید و رنگ هایی را انتخاب نمایید که با رنگ سایر قسمت های منزل مطابقت داشته باشند و اگر فضای آشپزخانه خیلی کوچک است باید از رنگ هایی استفاده نمایید که آشپزخانه دلبازتر به نظر برسد.

برای طراحی نورپردازی آشپزخانه تک دیواره می توانید از ترکیب نورپردازی خطی و نقطه ای استفاده نمایید که نورپردازی نقطه ای را بهتر روی سطح کابینت و گاز پیاده سازی کنید. توجه داشته باشید اگر نور کافی در فضای آشپزخانه تک دیواره وجود نداشته باشد فضای آشپزخانه کوچک تر به نظر می رسد همچنین اگر فضای آشپزخانه منزل تان دارای پنجره است بهتر است برای پوشاندن پنجره ها از پرده ای نازک استفاده کنید تا نور را به خوبی انتقال بدهد.

طراحی داخلی آشپزخانه خطی طراحی داخلی آشپزخانه خطی طراحی داخلی آشپزخانه خطی با رنگ تیره دکوراسیون آشپزخانه خطی مدرن و شیک دکوراسیون آشپزخانه خطی زیبا و مدرن دکوراسیون شیک آشپزخانه خطی طراحی داخلی آشپزخانه خطی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خطی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خطی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خطی آشپزخانه خطی زیبا و خاص دکوراسیون آشپزخانه خطی زیبا و شیک دکوراسیون آشپزخانه خطی زیبا و مدرن طراحی داخلی آشپزخانه خطی آشپزخانه خطی دکوراسیون آشپزخانه خطی کلاسیک دکوراسیون آشپزخانه خطی با رنگ تیره دکوراسیون آشپزخانه خطی شیک و زیبا دکوراسیون آشپزخانه خطی

در این مطلب ایده هایی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خطی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *