خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه طراحی پنتری آشپزخانه برای انواع آشپزخانه های بزرگ و کوچک

طراحی پنتری آشپزخانه برای انواع آشپزخانه های بزرگ و کوچک

طراحی پنتری آشپزخانه

پنتری فضایی کوچک می باشد در قسمت داخلی آشپزخانه یا نزدیک به آن قرار دارد و از فضای این بخش برای نگهداری انواع مواد غذایی و خوراکی ها استفاده می شود. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع نحوه طراحی پنتری آشپزخانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

طراحی پنتری آشپزخانه کوچک و بزرگ

وجود پنتری مانند مدل سوپر مارکت کابینت باعث می شود تا کدبانوی خانه بتواند به راحتی مواد غذایی را طبقه بندی نماید و علاوه بر این در فضای آشپزخانه نظم بیشتری ایجاد می شود همچنین با دیزاین پنتری برای آشپزخانه شما می توانید از فضای آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید و دسترسی به مواد غذایی و خوراکی ها نیز برایتان راحت تر می شود.

مدل پنتری آشپزخانه

دیزاین پنتری مخصوص آشپزخانه

اگر شما جزء افرادی هستید که مشغله زیادی دارید و ترجیح می دهید خرید هایتان را به صورت عمده انجام دهید بهتر است در فضای آشپزخانه تان مکانی را برای قرار دادن خرید های ماهانه خود در نظر بگیرید. پنتری یکی از مناسب ترین مکان ها در آشپزخانه برای قرار دادن انواع مواد غذایی ، سبزیجات خشک و … می باشد همچنین شما می توانید با تفکیک درست مواد غذایی از یکدیگر از تغییر بو و طعم آن ها جلوگیری نمایید.

انواع ساعت دیواری

پنتری آشپزخانه دارای فضای بالایی و پایینی می باشد و بهتر است شما فضای پایینی پنتری را به قرار دادن وسایل سنگین و بزرگ اختصاص دهید و قسمت بالایی را هم به صورت قفسه و شلف دیزاین کنید که در قسمت بالایی پنتری اغلب وسایل کوچک و پرمصرف قرار داده می شوند.

دیزاین پنتری مخصوص آشپزخانه طراحی پنتری برای آشپزخانه بزرگ و کوچک طراحی زیبا پنتری مخصوص آشپزخانه طراحی پنتری مخصوص آشپزخانه مدل طراحی پنتری ام دی اف آشپزخانه پنتری زیبا و شیک برای آشپزخانه   طراحی زیبا پنتری مخصوص آشپزخانه مدل پنتری طراحی پنتری سفید طراحی پنتری زیبا و خاص برای آشپزخانه اصول طراحی پنتری آشپزخانه

توجه داشته باشید که مانند کلوزت روم ( اتاق لباس ) می توانید فضایی مجزا را به طراحی پنتری اختصاص دهید همچنین اگر در منزل تان فضایی مناسب برای دیزاین پنتری به صورت مجزا وجود ندارد می توانید قسمت مناسبی از فضای آشپزخانه را به پنتری اختصاص دهید همچنین متراژ پنتری را می توانید با توجه به متراژ آشپزخانه یا اتاقی که قرار است پنتری در آنجا قرار داشته باشد انتخاب نمایید.

مبل و میز

اگر تمایل دارید پنتری در فضای داخلی آشپزخانه باشد بهتر است سبک دیزاین پنتری را با توجه به سبک دکوراسیون آشپزخانه انتخاب نمایید. برای ساخت پنتری و قفسه و شلف های آن نیز از متریال های مختلف نظیر چوب ، شیشه ، ام دی اف و آلومینیوم استفاده می شود که انتخاب هر یک از این متریال ها به سلیقه شخصی ، طرح و رنگ کابینت ها و سایر وسایل موجود در فضای آشپزخانه بستگی دارد.

بعد از طراحی پنتری باید اقدام به چیدن وسایل روی قفسه ها و شلف نمایید که در این صورت بهتر است وسایل را به گونه ای روی قفسه ها بچینید که در زمان پیدا کردن وسیله مورد نظر خود گیج نشوید و بتوانید آن را سریعا پیدا کنید همچنین از شلوغ کردن فضای پنتری خودداری کنید. در صورت تمایل می توانید فضای پنتری را نورپردازی کنید که در این صورت پنتری کاربردی و جذاب تر به نظر می رسد.

 طراحی پنتری سبز برای آشپزخانه طراحی شیک پنتری آشپزخانه پنتری برای فضای آشپزخانه طراحی پنتری شیک و کاربردی برای آشپزخانه طراحی پنتری جذاب پنتری مخصوص آشپزخانه طراحی پنتری با رنگ تیره پنتری پنتری مخصوص آشپزخانه مدل پنتری شیک و کوچک طراحی پنتری ام دی اف برای آشپزخانه پنتری کوچک برای آشپزخانه

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع ایده ها برای دیزاین پنتری آشپزخانه جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها توانسته باشید برای دیزاین پنتری انتخاب اصولی و صحیح تری را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *