خانه دکوراسیون آشپزخانه یخچال درون کابینتی در مدل های خاص و جدید

یخچال درون کابینتی در مدل های خاص و جدید

آشنایی با مدل های زیبای یخچال درون کابینتی

در رابطه با معرفی انواع یخچال ها می توان گفت که نوع اول یخچال های معمولی (اعم از ۲ قلو، ساید بای ساید، تک درب، و …) موجود در اغلب منازل بوده و نوع دوم یخچال هایی می باشند که داخل کابینت جای گرفته و بر روی آنها درب کابینت قرار می گیرد. این مدل یخچال ها با عنوان یخچال درون کابینتی و یا توکار شناخته می شوند که زیبایی خاصی به آشپزخانه می بخشند.

مدل هایی کاربردی از یخچال داخل کابینتی

مدل های زیبا و متفاوتی از یخچال درون کابینتی

یخچال های توکار و یا همان به اصطلاح درون کابینتی پدیده ی نو و متفاوتی در طراحی و دیزاین آشپزخانه به حساب می آیند که دارای مزایا و معایبی می باشند. اغلب مردم این مدل یخچال ها را با مدل های گوناگون یکپارچه با کابینت یکی می دانند، اما در توضیح آن می توان گفت که یخچال های یکپارچه، یخچال های دارای اندازه معمولی هستند که به وسیله ی پنل کابینت در دیزاین ساختمان پنهان گردیده اند. برعکس یخچال های درون کابینتی در کابینت جای گرفته، ولی به صورت کامل مخفی نمی گردند. اگر قصد دارید که تنوعی به شکل ظاهری آشپزخانه خود داده و فضایی با سبک طراحی مینیمال و مدرن و نیز نئوکلاسیک (تلفیقی از مدرنن و کلاسیک) داشته باشید، می توانید از یخچال های توکار و یا همان درون کابینتی بهره ببرید.

مدل هایی متفاوت از یخچال درون کابینتی

آشنایی با انواع یخچال داخل کابینتی

انواع ساعت دیواری

انواع یخچال و آشنایی با معایب و مزایای آن

چگونگی تهویه و سرد شدن این مدل یخچال ها هم بر اساس سیستمی دیگر می باشد تا از داغ گردیدن کابینت گرم نشود. این یخچال ها دارای اانواع گوناگونی در برندهای خارجی و ایرانی هستند که دارای قیمت مناسب تری در مقایسه با یخچال های معمولی می باشند. این یخچال ها در مدل های مختلفی مانند ساید بای ساید، تک درب، یخچال با فریزر بالا و پایین، کشویی، هتلی، دوقلو وجود دارند. این نوع یخچال ها به دلیل شکلی که دارند؛ قابلیت استفاده در هتل و سازمان ها و حتی در اتاق بازی کودک و اتاق خواب نیز تعبیه نمایید. یکی از مدل های پرکاربرد یخچال های درون کابینتی، یخچال های کشویی هستند، همانطور که از نامش پیداست دارای کشوهایی زیادی هستند که در نمای بیرونی مانند سایر کشوهای کابینت ها بوده، ولی باز و بسته نمی گردند.

آشنایی با انواع یخچال درون کابینتی

عیوب یخچال توکار

  • به علت پنهان بودن، نصب یخ ساز و آبسرد کن بر روی درب این مدل از یخچال ها ممکنن نیست، که البته همین موضوع اصلی ترین مشکل آنها به شمار می رود.
  • این نوع یخچال ها به خاطر قالب و فرمی که دارند،  و به علت داشتن سطح یکسان و برابری با سایر کابینت ها, اگر کابینت در نظر گرفته شده برای جای دادن یخچال دارای عمقی کمتر باشد؛ عمق کمی در مقایسه با نوع عادی خود به دست می آورد.
  • حمل و نقل و جداسازی یخچال درون کابینتی خیلی سخت می باشد.

مزیت های یخچال توکار

  • یخچال توکار یا همان درون کابینتی به دلیل ظاهر یکدست و زیبایی که دارد بر زیبایی و  متفاوت بودن فضای آشپزخانه می افزاید.
  • اگر فضای لازم جهت قرار گرفتن یخچال های درون کابینتی در میان کابینت های آشپزخانه، فضای تقریبا زیاد و مناسبی پیدا خواهند کرد.

نمونه هایی زیبا از یخچال درون کابینتی

یخچال درون کابینتی با یخچال معمولی چه تفاوت هایی دارد؟

یخچال های داخل کابینتی یا همان توکار درون کابینت جای می گیرند، و شما کاملا مطابق با سلیقه ای که دارید می توانید از میان تنوع بالا رنگ و طرح آنها یکی را برگزینید. اما یخچال های معمولی و یا روکار فاقد متنوع بودن رنگ می باشند.

مبل و میز

یخچال درون کابینتی دقیقا در سطحی برابر با سایر کابینت ها واقع می شود و دیزاین زیبا و شیک تری دارای فضایی با رنگ و نمای یکپارچه با کابینت ها در آشپزخانه به وجود می آورد.

یخچال های توکار از لحاظ فنی دارای تفاوت های بسیاری با یخچاال های معمولی نبوده و دارای اندازه ای مشابه یکدیگر هستند.

سیستم سرد کننده موجود در این یخچال ها از قدرت بالایی برخوردار است .

بر روی سطح بدنه یخچال های درون کابینتی، قسمتی موجود است که به وسیله ی چهارچوب، اسکلت و یا پنل کابینت درون دیزاین آشپزخانه مخفی می گردند.

و اما اصلی ترین تفاوت وجود سیستم های تهویه مناسب و قوی جهت تخلیه گرما در یخچال های درون کابینتی است که دلیل آن نیز قرار گرفتن در فضای کابینت می باشد. دقت داشته باشید که یخچال های روکار و یا همان معمولی دارای این سیستم تهویه نبوده و نباید به هیچ وچه داخل کابینت جای بگیرند.

یخچال توکار و آشنای با تعریف آن

مدل هایی شیک از یخچال درون کابینتی

طرح هایی جدید و جذاب از یخچال توکار

مدل هایی شیک از یخچال داخل کابینتی

آشنایی با مدل های زیبای یخچال توکار

آشنایی با نمونه های شیک یخچال درون کابینتی

آشنایی با مدل های زیبای یخچال توکار

نمونه هایی زیبا از یخچال توکار   نمونه هایی زیبا و خلاقانه از یخچال درون کابینتی

مدل هایی شیک از یخچال توکار

یخچال داخل کابینتی و آشنایی با تعریف آن

یخچال درون کابینتی و آشنایی با معایب و مزایای آن   یخچال داخل کابینتی و آشنایی با ویژگی های آن

آشنایی با انواع یخچا توکار

مدل های شیکی از یخچال درون کابینتی

یخچال داخل کابینتی شیک و جدید

نمونه هایی زیبا از یخچال توکار

نمونه هایی زیبا از یخچال درون کابینتی

انواع طرح های شیک یخچال توکار

یخچال درون کابینتی را می توان تحول و پدیده ای نو و جالب به شمار آورد که توانایی بالایی در متنوع و زیبا ساختن دکوراسیون آشپزخانه شما دارد. اگر از جمله آنهایی هستید که به طراحی های یکپارچه و ایده های پنهان سازی رغبت دارید می تواانید از این مدل یخچال ها بهره ببرید.در بحبوبه ی سال جدید همچنین اگر خواهان تنوع بخشیدن به سبک طراحی داخلی منزل خود می باشید؛ پیشنهاد می کنیم از یخچال های توکار استفاده کنید. همچنین برای آشنایی با ۷۰ مدل کابینت ۲۰۲۲ برای انواع آشپزخانه بزرگ و کوچک، دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۲ بر روی لینک کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *