خانه دکوراسیون آشپزخانه طراحی مدل کابینت شیکر با ایده های جدید و خاص

طراحی مدل کابینت شیکر با ایده های جدید و خاص

مدل کابینت شیکر ساده و زیبا

شیکر یک سبک زیبا و ساده است که بسیار هم محبوب می باشد. این سبک طراحی بیشتر مناسب منازل کوچک است که در دهه ۸۰ میلادی در کشور آمریکا نخستین مرتبه شکل گرفت. این مدل کابینت با وجود دارا بودن ویژگی های ساده و کاربردی؛ تزییناتی و دکوری نیز می باشد. شیکر در حقیقت متشکل از سبک های معاصر و روستایی بوده که به نوعی با سایر سبک های دکوراسیون مشابه است؛ ولی در مجموع به طرح هایی که ترکیبی از روش های طراحی متفاوت باشند و یا به بیانی دیگر دارای مشخصه های چندین سبک طراحی هستند, شیکر گفته می شود. در این مطلب ایده های جذاب و شیکی از مدل کابینت شیکر را با شما عزیزان به اشتراک می گذاریم.

ایده هایی زیبا و شیک از مدل کابینت شیکر

ایده هایی زیبا و کاربردی برای مدل کابینت شیکر

آشپزخانه در منزل از اهمیت بالایی برخوردار است که برای طراحی و دیزاین آن باید از دقت و توجه بیشتری بهره مند شد. توجه به تمامی اجزای آن اعم از جزیئات و کلیات برای داشتن یک طراحی مناسب از جمله شیرآلات، کابینت، نورپردازی و …  الزامی است. و اما کابینت که نقش مهمی را چه نظر شکل ظاهری و تاثیر در زیبایی و چه از نظر کاربردی ایفا می کند، نیاز به میزان بالایی از این توجه و دقت دارد. کابینت ها انواع مختلفی دارند که از جمله ی آنها می توان به مدل کابینت کلاسیک، مدل کابینت سنتی، روستایی، معاصر، کانتری و مدل کابینت شیشه ای، مدل کابینت کمدی و مدل کابینت ایتالیایی، مدل کابینت اروپایی به سبک شیکر اشاره داشت.

کابینت شیکر ساده و کاربردی

در سال های پیش در بین انواع مدل کابینت آشپزخانه شیکر بسیار محبوب بوده و هواداران خود را داشته است. این سبک برای آن دسته از عزیزانی مناسب است که علاقه مند به دیزاین آشپزخانه منزل خود به شکلی ساده اما کاربردی و زیبا می باشند. در شیکر از نظر طراحی نسبت به کابینت کلاسیک کمتر از پیچیدگی برخوردار هستند؛ ولی این پیچیدگی در مقایسه با کابینت مدرن بیشتر است. در صورتی که کابینت دارای منبت کاری و حکاکی هایی باشد, درصد روستیک بودن آن زیاد است.

انواع ساعت دیواری

مدل کابینت شیکر متنوع در طرح و رنگ

ایده هایی شیک و منحصر به فرداز کابینت شیکر

کابینت های شیکر

بدنه این سبک کابینت ها معمولا با MDF تولید گردیده اند؛ زیرا تخته های ام دی اف مقاوم و از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشند. به صورت کلی جنس هایی که برای تولید این مدل کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ بیشتر شبیه سبک نئوکلاسیک هستند. شیکر کابینت های دارای بدنه و درب MDF و روکش های PVCt یا رنگی خواهید داشت. کابینت های دارای روکش چوبی به کابینت های سبک روستیک و کلاسیک و کابینت های دارای روکش براق به کابینت های مدرن شبیه تر هستند.

مبل و میز

ایده های شیک از مدل کابینت شیکر

کابینت شیکر ساده و کاربردی

مدلهای جذابی از کابینت شیکر

مزایای استفاده از کابینت شیکر

  • این کابینت ها دارای رنگ بندی های مختلفی می باشند؛ همچنین این کابینت ها از روکش های گوناگون و متفاوتی تولید می گردند که بر همین اساس شامل رنج قیمتی متفاوتی می شوند. همگی این موارد از متنوع بودن این سبک کابینت به شمار می رود.
  • به کارگیری المان های تزیینی منحصر به فرد ولی ساده و با کارایی بالا، همچنین جادار بودن از دیگر ویژگی و مزایای این سبک کابینت محسوب می گردد.
  • روکش های کابینت شیکر دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت، نور خورشید، خط و خش، ضربه است که در کنار سادگی،  حکاکی و طرح های موجب آسان تر گردیدن تمیز نمودن و گردگیری روکش و بدنه کابینت می گردد.

مدل کابینت شیکر متنوع در طرح و رنگ

ایده های جذابی از مدل کابینت شیکر

ایده هایی جذاب برای استفاده از کابینت شیکر در آشپزخانه

کابینت ها همگی نقش اصلی حفظ و نگهداری وسایل و مواد خوراکی و …، و در کنار آن نظم بخشیدن به آنها و سهولت در دسترسی و کار را عهده دار هستند به نوبه ی خود و متناسب با رنگ، طرح و سبکی که دارند تاثیر متفاوتی بر روی ظاهر و زیبایی فضای آشپزخانه می گذارند.

29 مدل کابینت شیکر با طراحی های به روز و زیبا

کابینت شیکر با رنگ خنثی

برترین مدل کابینت های شیکر دارای رنگ خنثی هستند که در صورت استفاده از مدل طرحدار موجب شلوغی و آشفتگی محیط نگردند. اگر علاقه مند به سبک مدرن می باشید می توانید از اکسسوری های تیره و کم نور به عنوان چاشنی بهره ببرید.

ایده های بینظیری از کابینت شیکر

کابینت شیکر به رنگ تیره

رنگهای تیره می توانند محیطی مدرن و شیک برای آشپزخانه شما به وجود بیاورند. پس یک ایده جالب دیگر استفاده از کابینت های شیکر در طیف های رنگی تیره می باشد.

کابینت شیکر ساده و شیک

کابینت شیکر ساده

در صورتی که تمایل دارید، پس از مدت ها نیز این کابینت زیبایی و جذابیت خود را حفظ نماید، بهتر است از کابینت هایی با طرح ساده و رنگ روشن انتخاب نمایید.

مدلهایی زیبا و منحصر به فرد از کابینت شیکر

کابینت دارای دو رنگ

کابینت های شیکر را با رنگ های چشمگیری مانند زرد چرک برگزینید، برای زیبا بودن فضای آشپزخانه خود می توانید از کابینت شیکر با ۲ رنگ دارای تضاد استفاده نمایید.

مدل کابینت شیکر با طرح و رنگ متنوع

پیشخوان های کوارتز، مرم، شیشه

به منظور ایجاد آشپزخانه ای با فضای شیک پیشنهاد می کنیم از پیشخوان هایی با سنگ کوارتز، سنگ مرم، شیشه استفاده نمایید. سنگ کوارتز در کنار زیبایی ضد لکه، خط و خش و حرارت می باشد. استفاده از شیرآلات دارای جنس برنج و کابینت های شیکر به رنگ طوسی این طراحی زیبا را فوق العاده و بی عیب و نقص می کند.

کابینت شیکر ساده و زیبا

مدل کابینت شیکر ساده و کاربردی

کابینت شیکر درب شیشه ای

اگر از این مدل کابینت استفاده می کنید، با قرار دادن وایل درون آن علاوه چه با هدف صرفا تنها تزیین و چه با هدف تزیین و کارایی به شیک تر شدن فضا بیفزایید.

29 کابینت شیکر با طراحی های زیبا و شیک

29 مدل کابینت شیکر با طراحی های به روز و زیبا

کابینت شیکر ساده و کاربردی

29 کابینت شیکر با طراحی های زیبا و شیک

29 کابینت شیکر با طراحی های زیبا

ایده هایی شیک و منحصر به فرداز کابینت شیکر

ایده هایی زیبا و شیک از کابینت شیکر

29 مدل کابینت شیکر با تنوع زیاد در طرح، رنگ

مدلهای بینظیری از کابینت شیکر

29 کابینت شیکر با طراحی های تو دل برو و ناب

مدلهای شیکی از کابینت شیکر

در این مطلب شما عزیزان را با ایده های زیبا و شیکی از مدل کابینت شیکر آشنا کردیم که امیدوار هستیم توانسته باشد توجه و رضایت شما را به خود جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *