خانه دکوراسیون آشپزخانه مدل کابینت ایتالیایی جدید و چشم نواز در انواع طرح های کلاسیک و مدرن

مدل کابینت ایتالیایی جدید و چشم نواز در انواع طرح های کلاسیک و مدرن

مدل کابینت ایتالیایی سبکی خاص از کابینت آشپزخانه است که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب افراد و طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است و اگر شما تمایل دارید فضای آشپزخانه منزل تان خاص و لاکچری به نظر برسد بهتر است این طرح کابینت ها را انتخاب نمایید.

مدل کابینت ایتالیایی با طرح و رنگ های متنوع

کابینت های آشپزخانه ها در انواع طرح های مختلف نظیر کابینت اروپایی و کابینت ایتالیایی و کابینت ایرانی و … موجود می باشند و شما می توانید از بین این طرح ها با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از کابینت با طرح و رنگی مناسب استفاده کنید.

مدل کابینت ایتالیایی

کابینت ایتالیایی مدرن

این مدل کابینت ها دارای طرحی ساده می باشند و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان امروزی و خاص به نظر برسد می توانید از این طرح کابینت های آشپزخانه استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

اغلب طرح های کابینت مدرن ایتالیایی به گونه ای ساخته می شوند که دارای شلف یا قفسه دیواری هستند و معمولا از تعدادی از آن ها به جای کابینت ها در ردیف بالایی استفاده می گردد همچنین در فضای شلف یا قفسه دیواری می توانید بنا بر سلیقه خود لوازم تزیینی و برقی ، لوازم ضروری پخت و پز را قرار دهید.

یکی دیگر از ویژگی های این طرح کابینت ها استفاده از رنگ های ترکیبی و مکمل در ساخت آن ها است که این ویژگی باعث شده است تا شما بتوانید متناسب با رنگ دکوراسیون آشپزخانه و سایر لوازم از رنگ های زیبا و جذاب در کابینت ها استفاده نمایید.

طرح کابینت ایتالیایی مدل کابینت مدرن ایتالیایی کابینت دو رنگ برای آشپزخانه کابینت رنگ تیره کابنیت مدرن و رنگ تیره برای آشپزخانه کابینت ام دی اف کابینت سفید و قهوه ای کابینت قهوه ای ام دی اف کابینت سفید آشپزخانه کابینت رنگ روشن

مبل و میز

این مدل کابینت های آشپزخانه همچنین با حداقل تزیینات طراحی می شوند و رنگ آن ها اغلب سفید و شیری و نقره ای و … می باشد که این رنگ ها باعث می شوند تا فضای آشپزخانه دچار شلوغی نشود همچنین کابینت های ایتالیایی دارای حداقل برش در ساخت هستند و ارتفاع آن ها از سایر طرح های کابینت آشپزخانه کمتر می باشد و معمولا برای فضاهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

توجه داشته باشید که بهتر است رنگ کابینت آشپزخانه را با توجه به ابعاد آشپزخانه انتخاب نمایید. کابینت های رنگ روشن و براق برای آشپزخانه ها با فضای کوچک انتخابی مناسب و ایده آل می باشند زیرا این رنگ کابینت ها نور را بازتاب می کنند و باعث می شوند تا فضای آشپزخانه دلباز و روشن تر به نظر برسد. برای آشپزخانه ها با فضای بزرگ نیز در انتخاب رنگ کابینت هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید بدون هیچ نگرانی رنگ کابینت های آشپزخانه تان را انتخاب نمایید.

کابینت کرم و قهوه ای مدل کابینت ایتالیایی کابینت آشپزخانه جدید مدل کابینت برای آشپزخانه مدل کابینت ام دی اف کابینت دو رنگ آشپزخانه

کابینت آشپزخانه طرح کابینت سفید برای آشپزخانه کابینت مدرن آشپزخانه

کابینت ایتالیایی کلاسیک

یکی از ویژگی های این طرح کابینت ها مقاومت بالای آن ها است و همچنین این مدل کابینت ها به سادگی دچار فرسایش و تغییر کیفیت نمی شوند و شما می توانید از آن ها به مدت طولانی استفاده نمایید.

کابینت های کلاسیک با طرح ایتالیایی در کنار سایر تجهیزات دکوراسیون داخلی بی نظیری را در فضای آشپزخانه ایجاد می کنند و علاوه بر این می توانند محیط آشپزخانه را به مکانی آرامش بخش و دور از استرس تبدیل نمایند.

کابینت های ایتالیایی اغلب به گونه ای ساخته می شوند که جزیره هر چند کوچک نیز در دل آن ها جای می گیرد که کابینت جزیره ای پیشخوانی مجزا از سایر کابینت ها می باشد و دارای کاربردهای زیادی است و شما می توانید از فضای جزیره برای قرار دادن گاز رومیزی و سینک ظرفشویی و میز ناهار خوری و … استفاده نمایید.

مدل کابینت ایتالیایی کلاسیک کابینت شیک ایتالیایی مدل کابینت شیک آشپزخانه کابینت رنگ روشن ایتالیایی کابینت ایتالیایی زیبا و شیک کابینت کلاسیک مدل کابینت برای آشپزخانه کابینت قهوه ای کلاسیک کابینت رنگ روشن ایتالیایی مدل کابینت آشپزخانه رنگ روشن کابینت کلاسیک کابینت ایتالیایی زیبا و شیک کابینت سفید آشپزخانه کابینت ایتالیایی سفید مدل کابینت سفید و طلایی برای آشپزخانه مدل کابینت کلاسیک

در این مطلب با انواع طرح های کابینت ایتالیایی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و هخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کابینت آشپزخانه با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *