خانه دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن با طرح های جدید و شیک

دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن با طرح های جدید و شیک

ایده هایی شیک از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

رنگ های روشن تاثیر زیادی بر روی زیبایی و جذابیت فضا دارند که به دلیل روشن بودن موجب می شود تا فضایی شاد و پرانرژی ایجاد گردد. بنابراین با توجه به اینکه آشپزخانه محیطی است که خانم ها در آنجا زمان زیادی از عمر خود را می گذرانند و به بیانی قلب خانه شناخته می شود، بهتر است علاوه بر انتخاب های مناسب در زمینه طرح و مدل و سبک، و متریال و ابعاد به رنگ آن نیز دقت نمود. در این مطلب ایده هایی شیک و منحصر به فرد از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن را به تصویر می کشیم.

32 دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن ایده آل

دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن برای آشپزخانه ای شیک و شاد

رنگ های روشن از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند که انتخاب خوبی برای آشپزخانه محسوب می شوند که موجب می شوند تا فضایی روشن و دلباز داشته و در نتیجه علاوه رب پرنور بودن آشپزخانه و بالا رفتن کارایی آن, در مصرف برق نیز صرفه جوییی گردد. به عنوان مثال با استفاده از رنگ های روشن آبی و سفید هارمونی دلچسبی در آشپزخانه به وجود آمده و چشم ها کمتر خسته می گردند.

انواع ساعت دیواری

ایده شیک و زیبای دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن جذاب

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن برای خانه های جدید

دکوراسیون آشپزخانه روشن و شاد

آشپزخانه خود را به زیبایی با رنگ روشن دیزاین نمایید

دیزاین آشپزخانه با استفاده از رنگهای روشن

بزرگ تر به نظر رسیدن

طیف های روشن رنگ طوسی یک رنگ میانه می باشند که با همه سایر رنگها می توانند به خوبی هماهنگ شوند. در آشپزخانه مدرن با استفاده از دو رنگ طوسی و سفید موجب می شوید فضایی شاد و دلباز ایجاد کنید. علاوه بر این ترکیب این دو رنگ سایه روشن هایی را به وجود می آورد که فضا را بزرگتر نشان داده و عمق می بخشد.

دکوراسیون آشپزخانه با رنگهای روشن

مبل و میز

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن برای خانه های شیک

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن و مزایای آن

دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن و مزایای آن

فضایی شاد و پرانرژی

البته که آشپزخانه مرکز و قلب منزل است که نبض خانه و زندگی را در دست دارد، طیف های روشن آبی و ترکیب آن با رنگ روشن هارمونی داشته که محیطی شاد و زیبا را رقم می زند. اگر تمایل به ایجاد فضایی آرام و زیبا دارید می توانید از رنگ آبی بهره ببرید که با افزودن رنگ سفید و متریال چوب می توانید تصویری چشم نواز را به وجود بیاورید.

جهت به وجود آوردن کنتراست در آشپزخانه پیشنهاد می کنیم از کاشی های تیره برای دیوارها استفاده کرده و با استفاده از کابینت های سفید به کنتراست آن افزوده و جان ببخشید. رنگهای روشنی همچون رنگ سفید جهت بهره بردن از رنگهای متضاد و زنده زمینه خوبی محسوب می شود. در صورتی که آشپزخانه تان کوچک است می توانید از رنگ های تیره فقط برای قسمت میان کابینت ها بهره ببرید تا آشپزخانه تان تاریک و کسل کننده نگردد.

ایده هایی زیبا از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

دیزاین آشپزخانه با استفاده از رنگهای روشن و روحیه بخش

رنگهای بژ، قهوه ای و کرم از جمله رنگهای طبیعی محسوب می شوند که برای ایجاد فضایی آرام بهتر است از رنگها و طیف های طبیعی استفاده کنید. بافت و رنگ چوب می تواند جلوه ای خیره کننده به بار بیاورد.

نورپردازی از جمله عنصرهای مهم در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود، بهره بردن از رنگ روشن برای کابینت، دیوار و همه سطح ها موجب می گردد تا محیطی دلباز و روشن به وجود بیاید. رنگهای روشن، نور تابیده شده را انعکاس می دهند و در نتیجه نورپردازی بهتر و موثرتری را ایجاد می نمایند.

32 دکوراسیون آشپزخانه روشن زیبا

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن و مزایای آن

32 دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن و پرانرژی

متعادل کردن فضا

در بهره بردن از رنگهای روشن در آشپزخانه چنانچه تمایل دارید از رنگهای زنده و گرم دارید؛ بهتر است رنگهای گرم را با رنگهای طوسی و سفید ترکیب نمایید تا فضا را متعادل کنید. مثلا زرد در ترکیب با سفید می تواند تصویری دلخواه رقم بزند ولی اگر از رنگهای گرم بدون ترکیب با این رنگها استفاده کنید؛ ممکن است فضای آشپزخانه کسل کننده گردد.

ایده هایی زنده و پرانرژی از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

ایده های خاصی از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن لاکچری

دیزاین آشپزخانه با استفاده از رنگهای روشن و دلباز

ایده های متفاوتی از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

دکوراسیون آشپزخانه با رنگهای روشن

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن و مزایای آن

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن برای خانه های لاکچری

دکوراسیون آشپزخانه زیبا با رنگهای روشن

دکوراسیون آشپزخانه با رنگهای روشن

دیزاین آشپزخانه رنگ روشن برای خانه های مدرن

32 دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن و زنده

ایده های شیک از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن

32 دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن لاکچری

ایده هایی زیبا از دیزاین آشپزخانه رنگ روشن

در این مطلب قصد داریم شما را با ایده هایی زیبا و شیک از دکوراسیون آشپزخانه رنگ روشن را به نمایش کشیدیم که امیداریم مورد توجه و پسندتان واقع شود. همچنین در صورت تمایل به مطالعه و آشنایی با ایده های چیدمان کنار گاز در طراحی آشپزخانه و نیز ایده های زیبای دیوارکوب آشپزخانه به لینک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *