خانه کناف مدل های گچبری پیش ساخته با طرح های مدرن و کلاسیک

مدل های گچبری پیش ساخته با طرح های مدرن و کلاسیک

گچبری پیش ساخته

گچبری از انواع هنرهای وابسته به معماری می باشد که در هر دوره زمانی شیوه و شکل خاص خودش را داشته و گچ از مصالح اصلی به کار برده در این هنر به شمار می رود. در ادامه انواع مدل گچبری پیش ساخته را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های گچبری پیش ساخته شیک و زیبا

گچبری پیش ساخته با اعمال برش بر سطح گچ سفت شده و با کمک ابزاری خاص و مشخص و ذوق هنری ایجاد می شود و از این هنر مانند کناف سقف و دیوار و کناف سقف در طراحی داخلی ساختمان های تجاری و مسکونی برای تزیین دیوارها و سقف و … استفاده می شود.

گچبری پیش ساخته

طرح های گچبری جدید و خاص

گچ بری های پیش ساخته شکل و شمایل های گچی هستند که به صورت صنعتی طراحی می شوند و این مدل گچبری ها به سه دسته زیر تقسیم می شوند :
۱٫ طرح های سطحی و زمینه ای که به شکل کلی یا تکه تکه ای روی سقف یا روی دیوار ساخته می شوند.
۲٫ طرح های حاشیه ای که در کناره های راه پله و دیوار و سقف نصب می شوند.
۳٫ طرح های خاص و تکی که روی سر ستون ها و سر شومینه و سرقاب و … نصب می شوند.
گچبری پیش ساخته همچنین دارای ویژگی ها و مزیت های زیادی است که این ویژگی ها عبارتند از :

انواع ساعت دیواری
  • سازگاری با محیط زیست
  • استحکام بالا
  • مقاومت بالا در برابر کپک و رطوبت و محیط های قلیایی و اسیدی
  • ماندگاری بالا
  • دوام زیاد
  • طرح های متنوع
  • برش آسان
  • نصب آسان و سریع با کمک میخ یا چسب های مخصوص
  • قابلیت نصب روی سطوحی نظیر گچ و سیمان و کاشی و فلز و چوب و سنگ و مبلمان و سقف کاذب و کابینت
  • قابلیت بازسازی و ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی
  • رنگ پذیری بالا با کمک انواع رنگ های ساختمانی
  • سبک سازی

ویژگی ها و مزیت هایی که در بالا ذکر شد باعث شده است که توجه اغلب طراحان داخلی برای دیزاین معماری داخلی ساختمان به سمت گچ بری های پیش ساخته جلب شود.

گچ بری پیش ساخته گچبری طرح دار گچبری سقف گچبری زیبا و طرح دار گچبری برای سقف گچبری زیبا و شیک گچبری تزیینی گچبری شیک و تزیینی گچبری پیش ساخته ساده مدل گچبری شیک و زیبا گچبری کار شده گچبری شیک و جدید مدل گچبری سقف گچبری شیک گچبری سقف مدل گچبری
چسباندن گچ بری های پیش ساخته به کمک چسب چوب یا چسب مخصوص به راحتی روی کناره های سقف و کناره های راه پله و … امکان پذیر است و شما می توانید ابتدا گچ پیش ساخته را خیس کنید و چسب چوب یا چسب مخصوص را در پشت آن بریزید سپس گچ بری را روی سطح مورد نظر خود بچسبانید و چند میخ در قسمت های مختلف آن بکوبید تا به صورت محکم تر نصب شود همچینن در صورت تمایل می توانید لبه های گچ پیش ساخته را به کمک مقداری گچ که از قبل آماده کرده اید به آرامی پر کنید.

گچ بری زیبا و شیک گچبری زیبا و لوکس مدل گچبری زیبا و لوکس مدل گچبری پیش ساخته مدل زیبا و شیک گچبری گچبری زیبا و طرح دار گچبری سقف گچبری زیبا و پیش ساخته گچ بری زیبا و جذاب گچبری روی دیوار نورپردازی گچ بری پیش ساخته گچبری شیک و خاص گچبری طرح دار و شیک گچبری سقف

مبل و میز

در این مطلب انواع گچبری پیش ساخته با مدل های ساده و طرح دار را گردآوری کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله زیبایی خانه قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تغییرات مثبتی را در سقف و دیوار یا کناره های راه پله و … ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *