خانه کناف طرح های کناف سقف گرد و جذاب برای ساختمان های مسکونی و تجاری

طرح های کناف سقف گرد و جذاب برای ساختمان های مسکونی و تجاری

کناف سقف گرد

کناف یکی از ایده های کاربردی و جذاب برای تزیین سقف قسمت های مختلف منزل است و شما می توانید به کمک آن تغییرات مثبتی را در سقف منزل خود ایجاد نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های کناف سقف گرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کناف سقف گرد شیک و جدید

اگر سقف منزل به زیبایی تزیین شود نیاز به استفاده از وسایل تزیینی کمتر خواهد شد از این رو امروزه طراحان داخلی برای تزیین سقف ساختمان های تجاری و مسکونی از انواع کناف سقف در اشکال هندسی مختلف نظیر گرد و مربع و … و سقف های کاذب استفاده می کنند.

کناف سقف گرد

طرح های کناف گرد

با توجه به اینکه سقف جزء مصالح اصلی ساختمان محسوب می شود از این رو بهتر است برای طراحی سقف منزل حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.
کناف یکی از ایده های پرطرفدار برای تزیین سقف محسوب می شود که در انواع طرح ها و اشکال هندسی مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین آن ها سقف کناف زیبا و ایده آلی را انتخاب نمایید.
کناف های مدرن اغلب به صورت خط های صاف و گوشه دار نظیر مربع و مستطیل طراحی می شوند و کناف های کلاسیک اغلب به صورت اشکال انحنا دار نظیر بیضی و دایره می باشند که از کناف گرد اغلب در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده می شود.
از کناف گرد می توانید در فضای اتاق نشیمن و پذیرایی و اتاق خواب استفاده نمایید و در برخی از موارد نیز از سقف کناف در آشپزخانه نیز استفاده می شود.
کناف گرد رنگ ها و طرح های متنوعی دارد و در برخی از موارد این طرح کناف به صورت دایره های تو در تو طراحی می شود که آخرین دایره اغلب به صورت برجسته می باشد.

انواع ساعت دیواری

مدل کناف ساده سقف مدل کناف سقف مدل کناف طرح کناف سقف طرح کناف نورپردازی سقف کناف سقف کناف ساده مدل کناف سقف کناف سقف شیک کناف ساده و شیک کناف سقف کناف گرد کناف سقف شیک کناف سقف

طراحی نورپردازی کناف گرد

نورپردازی مناسب و ایده آل می تواند جلوه ویژه ای را به کناف گرد ببخشد بنابراین بهتر است شما نورپردازی کناف را با دقت بیشتری انجام دهید.
برای نورپردازی سقف کاذب کناف می توانید از لوستر و لامپ های هالوژن و نور مخفی استفاده نمایید و در برخی از موارد نیز از ترکیب دو نورپردازی مختلف در سقف کناف استفاده می شود.
اگر شما تمایل دارید از لوستر برای نورپردازی سقف کناف استفاده کنید بهتر است طرح لوستر را با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید.
نور مخفی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و این نوع نورپردازی می تواند باعث آرامش ذهنی و فکری برای اهالی منزل شود و علاوه بر این جذابیت خاصی را به دکوراسیون های داخلی کلاسیک و مدرن ببخشید ولی این مدل نورپردازی قدرت زیادی ندارد که از آن بتوان به عنوان نور اصلی استفاده کرد بنابراین باید در کنار این نوع نورپردازی از لوستر یا لامپ های هالوژن نیز استفاده نمایید.

نورپردازی کناف سقف گرد نورپردازی سقف کاذب نور مخفی سقف سقف کاذب کناف طرح سقف کناف نورپردازی سقف کاذب طراحی نورپردازی سقف نورپردازی برای سقف سقف کاذب کناف سقف کاذب کناف نورپردازی برای سقف کناف

مبل و میز

در این مطلب با انواع طرح های سقف کناف گرد آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کناف سقف شیک و ایده آلی را برای بخش های مختلف منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *