خانه کناف مدل کناف ساده با انواع طراحی شیک و خاص در ساختمان های مختلف

مدل کناف ساده با انواع طراحی شیک و خاص در ساختمان های مختلف

مدل کناف ساده

کناف دارای ویژگی های بی نظیری است و این نوع متریال نسبت به متریال های هم نوع خود بی رقیب می باشد از این رو امروزه برای طراحی سقف یا دیوار ساختمان های اداری یا مسکونی از کناف استفاده می شود. در ادامه انواع مدل کناف ساده را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

۴۵ مدل کناف ساده زیبا و جدید

کناف سقف در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد که انتخاب هر یک از این مدل ها به سبک دکوراسیون داخلی منزل و سلیقه شخصی تان بستگی دارد همچنین اگر شما تمایل دارید سقف منزل تان طراحی بی نظیری داشته باشد بهتر است از کناف سقف یا سقف کاذب کناف استفاده نمایید.

کناف سقف

طرح های کناف سقف ساده

ورق های کناب از جنس گچ می باشند و این ورق ها به صورت آماده روی سقف یا دیوار نصب می شوند و شما می توانید بعد از نصب کناف به سرعت شروع به نقاشی آن کنید علاوه بر این بعد از نصب کناف دیگر نیازی نیست که منتظر خشک شدن گچ بمانید از این رو در زمان صرفه جویی قابل ملاحظه ای را خواهید داشت.

انواع ساعت دیواری

کناف ساده در انواع اشکال هندسی مختلف نظیر دایره و مربع و مستیل و لوزی ساخته می شود که برای خانه ها با طراحی داخلی مدرن بهتر است از طرح کناف با اشکال و خطوط ساده استفاده نمایید و برای منازل با طراحی کلاسیک می توانید کناف های دایره ای یا منحنی شکل را انتخاب نمایید.

کناف مدل کناف ساده طرح کناف کناف اتاق خواب کناف سالن پذیرایی

کناف ساده دیرتر قدیمی می شود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که طرح های شلوغ و کار شده پس از مدتی برایتان تکراری می شوند بهتر است از این طرح کناف برای تزیین سقف استفاده نمایید همچینن کناف با طرح ساده برای قسمت های مختلف منزل نظیر راهروی ورودی و سالن پذیرایی و اتاق خواب و آشپزخانه انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مبل و میز

سقف کناف

ایده هایی برای نورپردازی کناف ساده

برای نورپردازی سقف کناف ساده می توانید از لامپ های مخفی و لوسترهای مدرن یا کلاسیک استفاده نمایید همچنین چراغ های آویز نیز برای طراحی نورپردازی این نوع سقف ها انتخابی مناسب محسوب می شوند.
لامپ های هالوژن کاربرد زیادی برای دیزاین نورپردازی سقف کناف دارند و شما می توانید تعدادی از این لامپ ها را روی سقف نصب کنید و از این طریق نورپردازی مناسب و کاربردی را در قسمت های مختلف منزل خود ایجاد نمایید.

طراحی نورپردازی سقف کناف طرح کناف طراحی نورپردازی برای سقف کناف کناف شیک کناف لوزی شکل کناف دایره ای نورپردازی کناف طراحی سقف کناف کناف دایره ای کناف سقف نورپردازی کناف نورپردازی کناف نورپردازی برای سقف کناف کناف سقف کاذب کناف دایره ای شیک دیزاین نورپردازی سقف طراحی نورپردازی سالن پذیرایی

در این مطلب با انواع مدل کناف ساده آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کناف با طرح و رنگی بی نظیری را برای منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *