خانه کناف سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام با انواع طراحی مدرن و امروزی

سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام با انواع طراحی مدرن و امروزی

سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب از انواع مدل سقف هایی است که در بیشتر موارد به اسکلت ساختمان متصل می شود و بار آن به سازه اصلی ساختمان وارد می گردد و بین سقف مذکور و قسمت زیری سازه اصلی فضایی خالی ایجاد می شود. در ادامه با انواع مدل های سقف کاذب سرویس بهداشتی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح های سقف کاذب سرویس بهداشتی

سقف کاذب سرویس بهداشتی و کناف سرویس بهداشتی به صورت مدل های ساده و منحنی و … طراحی می شوند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاصی را به سقف می بخشند و انتخاب آن ها به سلیقه شخصی و سبک طراحی داخلی ساختمان بستگی دارد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

انواع ساعت دیواری

مدل های سقف سرویس بهداشتی

سقف های کاذب دارای مزایای زیادی نظیر سرعت اجرایی بالا و انعطاف پذیری بالا و عایق در برابر صوت و حرارت و مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی و آتش و رطوبت هستند همچنین این طرح سقف ها زیبا و دکوراتیو می باشند و در برخی از مواقع از آن ها برای طراحی نورپردازی کاربردی استفاده می شود.

برای ساخت سقف کاذب بهتر است از مصالح سبک استفاده شود و قاب بندی این نوع سقف باید به گونه ای اتجام شود که به کلاف بندی یا اسکلت ساختمان متصل شود تا در صورت تکان های ناشی از زلزله باعث خرابی دیوار حمام و توالت نگردد.

سقف های کاذب به صورت کناف و طلقی و پلکسی گلاس و پی وی سی و … ساخته می شوند که سقف های کاذب کناف برای توالت و حمام از پانل های گچی پوشیده شده اند و برای زیباتر شدن آن ها اغلب از باکس و نور مخفی درون سقف استفاده می شود.

مبل و میز

طرح سقف سرویس بهداشتی سقف سرویس بهداشتی مدل سقف برای سرویس بهداشتی سقف کاذب سرویس بهداشتی نورپردازی سقف سرویس بهداشتی نورپردازی سقف سرویس بهداشتی نورپردازی سقف سقف کاذب مدل سقف کاذب نورپردازی سقف مدل سقف برای سرویس بهداشتی طرح سقف سرویس بهداشتی نورپردازی سقف طراحی سقف کاذب نورپردازی سقف

سقف های کاذب طلقی نیز باعث ایجاد زیبایی خاص در طراحی داخلی سرویس بهداشتی می شوند و ارتفاع را کوتاه تر نشان نمی دهند و امکان ایجاد نورپردازی در بالای این سقف ها وجود دارد. آسمان مجازی از انواع سقف های طلقی است که امروزه از آن در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مختلف استفاده می شود.

سقف های کاذب پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشند که دارای ظاهری شفاف و شبیه به شیشه هستند و این نوع سقف ها دارای مقاوت بالایی هستند.

سقف های کاذب پی وی سی به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی و زیبایی که دارند امروزه مورد توجه اغلب افراد و طراحان داخلی ساختمان قرار گرفته اند و از این طرح سقف ها اغلب در فضای حمام و توالت استفاده می شود.

توجه داشته باشید که سقف مورد استفاده در فضای سرویس بهداشتی بهتر است ضد آب باشد تا دچار پوسیدگی نشود و علاوه بر این به گونه ای ساخته شده باشد که بتوانید روی آن نورپردازی جذاب و متفاوتی را اضافه کنید تا فضای حمام یا توالت زیباتر به نظر برسد. 

برای نورپردازی سقف سرویس بهداشتی می توانید از انواع لامپ های سقفی و لامپ های هالوژن یا در صورت تمایل از لامپ های آویز استفاده نمایید که هر یک از این نورپردازی زیبایی و کارآیی خاص خودشان را دارند.

سقف کاذب برای حمام مدل سقف کاذب برای حمام مدل سقف کاذب سقف سرویس بهداشتی طرح سقف برای سرویس بهداشتی سقف کاذب گرد سقف کاذب کلاسیک سقف کاذب شیک سقف سرویس بهداشتی طرح سقف کاذب نورپردازی سقف کاذب سقف حمام و توالت سقف کاذب شیک سقف شیک کاذب مدل سقف کاذب

در این مطلب با انواع طرح های سقف کاذب سرویس بهداشتی آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها سقف کاربردی را برای فضای سرویس بهداشتی منزل خود انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *