خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با ۲۱ طراحی متفاوت و زیبا

دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با ۲۱ طراحی متفاوت و زیبا

طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

چیدمان و طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل شرایط و قوانین مخصوص به خودش را دارد که در صورت رعایت این قوانین می توانید به دکوراسیون دلخواه و زیبا برای پذیرایی منزل خود دست یابید. در ادامه ایده هایی برای چیدمان پذیرایی مستطیل شکل را به شما عزیزان معرفی می کنیم که امیدواریم این چیدمان ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در مقالات گذشته به بررسی دکوراسیون پذیرایی مربع شکل پرداختیم و چند طراحی موفق و اصولی برای اتاق پذیرایی مربع را بررسی کردیم در این مطلب به بررسی اتاق پذیرایی مستطیل می پردازیم. برخی اوقات ممکن است طراحی دکوراسیون مناسب برای یک پذیرایی مستطیل شکل و کشیده به یک معضل بزرگ تبدیل شود و شما را در مورد دیزاین دکوراسیون منزل تان دچار مشکل کند همچنین هیچ فردی تمایل ندارد که پذیرایی خانه اش به یک راهرو و یا سالن با عرض زیاد تبدیل شود. ترفندهای مناسبی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی های مستطیل شکل وجود دارد که اگر شما از این ترفندها به درستی استفاده کنید می توانید فضایی بی نظیر را در دکوراسیون پذیرایی تان بوجود آورید.

طراحی مدرن برای دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل و کشیده

ترفندهایی برای طراحی زیبا و متفاوت دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل

یکی از مشکلات اصلی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل چیدمان مبلمان است که اگر شما مبلمان را به شیوه های زیبا و ماهرانه در پذیرایی های کشیده و مستطیل شکل بچینید می توانید فضایی متفاوت را در دکوراسیون پذیرایی بوجود آورید و علاوه بر این پذیرایی منزل تان با چیدمان صحیح مبلمان به راهرو و یا سالن های عریض تبدیل نمی شود.
در پذیرایی های کوچک مستطیل شکل بهتر است مبلمان را به پشت به یکی از دیوار ها بچینید و از دیوار مقابل مبلمان به عنوان دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

انواع ساعت دیواری

دیزاین دکوراسیون پذیرایی های مستطیل شکل

مبلمان ها با فرم باریک و کم جا و مبلمان L می توانند از مناسب ترین انواع مبلمان برای پذیرایی های مستطیل شکل باشند همچنین بهتر است از قرار دادن وسایل اضافه و مبلمان اضافه در فضای پذیرایی های مستطیل شکل کوچک خودداری کنید تا فضای پذیرایی منزل شما بزرگتر به نظر برسد.

دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی مستطیل شکل
در ادامه تصاویری از انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون های داخلی پذیرایی مستطیل شکل را مشاهده می کنید که امیدواریم این دیزاین های زیبا و شیک مورد پسند تان قرار بگیرند.

مبل و میز

نحوه چیدمان مبلمان در درون پذیرایی های مستطیل شکل دیزاین دکوراسیون برای پذیرایی های مدرن

    دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با طراحی کاربردی و متفاوت طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و کاربردی پذیرایی مستطیل شکل   دکوراسیون اتاق پذیرایی طراحی و چیدمان سالن پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با طراحی زیبا و کاربردی طراحی شیک و زیبا سالم پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون سالن پذیرایی دکوراسیون شیک و بی نظیر پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون داخلی پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی مستطیل شکل دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل با طراحی شیک دکوراسیون داخلی پذیرایی مستطیل شکل

انواع طراحی های زیبا و مدرن برای دکوراسیون پذیرایی مستطیل شکل و کشیده را در این مطلب مشاهده کردید, امیدواریم با الگوبرداری از این دیزاین های شیک و جذاب بتوانید دکوراسیونی متفاوت را در فضای پذیرایی منزل تان بوجود آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *