خانه دکوراسیون پذیرایی فنگ شویی پذیرایی و اصولی که باید رعایت کنید

فنگ شویی پذیرایی و اصولی که باید رعایت کنید

اصول فنگ شویی پذیرایی

فنگ شویی در چیدمان منزل به دوران چین باستان بر می گردد و بر اساس اصول فنگ شویی شما می توانید قسمت های مختلف منزل تان را به گونه ای بچینید که به حس آرامش و امنیت برسید. در ادامه اصول فنگ شویی پذیرایی را برای داشتن طراحی دکوراسیونی شیک و خاص در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

با به کارگیری اصول فنگ شویی پذیرایی در طراحی این قسمت از منزل می توانید به احساسی خوب برسید. توجه داشته باشید که در اصول فنگ شویی چینی از ابزار و وسایلی استفاده می شود که ممکن است در زندگی شما کاربردی نداشته باشد بنابراین نباید اصول فنگ شویی را به صورت مو به مو در دکوراسیون داخلی منزل به کار ببرید بلکه می توانید از چیزهایی که در محیط اطراف تان وجود دارد و با فرهنگ و روحیه شما سازگاری بیشتری دارد استفاده نمایید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی با فنگ شویی

اصول فنگ شویی پذیرایی

بر طبق معماری جدید خانه های امروزی اتاق نشیمن و پذیرایی در یک راستا قرار گرفته اند و مرتبط با یکدیگر می باشند بنابراین بهتر است دکوراسیون  پذیرایی را بر اساس اصول فنگ شویی پذیرایی طراحی کنید تا دیزاینی متفاوت و بی نظیر در سالن پذیرایی منزل خود داشته باشید.

انواع ساعت دیواری

طراحی دکوراسیون پذیرایی

طراحی پذیرایی با اصول فنگ شویی

فنگ شویی فن باستانی در کشور چین است که از آن برای پیدا کردن دکوراسیون و چیدمانی مناسب در منازل مسکونی و تجاری و … استفاده می شود. در فنگ شویی به چی اهمیت زیادی داده می شود زیرا چی نوعی انرژی است که اگر در حالت مثبت قرار بگیرد شنگ چی است و می تواند شانس خوب را به روابط عاطفی و رفاه مادی و انرژی مثبت تبدیل نماید بنابراین جریان داشتن درست انرژی چی در دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم است. توجه داشته باشید که اگر انرژی چی راکد بماند و جریان آزادانه ای نداشته باشد می تواند به یک انرژی مخرب تبدیل شود که به شا چی معروف است. انباشتگی و بی نظمی در چیدمان وسایل منزل باعث می شود که انرژی چی نتواند به راحتی و آزادانه حرکت کند و به انرژی مخرب تبدیل می شود.

مبل و میز

دکوراسیون خاص و زیبا سالن پذیرایی طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی فنگ شویی سالن پذیرایی
توجه داشته باشید که انرژی چی باید از درب ورودی وارد سالن پذیرایی شود بنابراین باید دکوراسیون ورودی منزل مرتب و تمیز باشد و همچنین دکوراسیون پذیرایی نیز باید به صورت مرتب و با نظم طراحی شود و مبلمان ورودی خانه را سد نکند. سالن پذیرایی مکانی از منزل است که شما در آنجا با دوستان و مهمان های خود ملاقت کنید بنابراین مرتب و دلباز بودن این اتاق می تواند روی روابط دوستانه و اجتماعی شما تاثیرگذار باشد.
بر اساس اصول فنگ شویی اتاق نشیمن و پذیرایی نباید مبل ها را پشت به در ورودی بچینید زیرا وقتی مبلمان رو به روی درب ورودی قرار می گیرند افراد می توانند رفت و آمد ها را ببینند و به همین دلیل است که احساس آرامش بیشتری دارند بنابراین نباید مبلمان را به صورتی بچینید که رفت و آمد شما را مختل کند.

فنگ شویی در طراحی سالن پذیرایی دکوراسیون خاص و زیبا سالن پذیرایی فنگ شویی پذیرایی طراحی زیبا و کاربردی سالن پذیرایی

بر اساس فنگ شویی پذیرایی مبلمان در این قسمت از منزل باید به شیوه ای چیده شود که افراد برای صحبت کردن با یکدیگر دچار مشکل نشوند. توجه داشته باشید که قرار دادن گیاهان نوک نیز در کنار صندلی و مبلمان برجسته و وسایل نوک تیز و مثلثی شکل باعث می شود تا انرژی چی نتواند به راحتی و آزادانه در فضای پذیرایی حرکت کند بنابراین این نوع انرژی به انرژی مخربی تبدیل می شود.
به جای استفاده از گیاهان نوک تیز می توانید در فضای پذیرایی از گیاهان و رومیزی های مناسب و آرامش بخش استفاده کنید. اگر سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید آن را با استفاده از گیاهان و گل های زیبا به چند بخش تقسیم کنید با این کار جریان انرژی چی در اتاق پذیرایی مسیرش را گم نمی کند. اگر سالن پذیرایی منزل شما کوچک است بهتر است از قرار دادن وسایل اضافه در سالن پذیرایی خودداری کنید برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک بهتر است از رنگ های روشن و مبلمان گرد و کوتاه که خطوطی منحی دارند استفاده کنید تا سالن پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.

دکوراسیون مدرن و زیبا سالن پذیرایی

دکوراسیون زیبا و لوکس سالن پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی اصول فنگ شویی پذیرایی
بر اساس اصول فنگ شویی پذیرایی در طراحی دکوراسیون داخلی این قسمت از منزل ایجاد محیطی پر از آرامش و احساس امنیت از اهمیت زیادی برخوردار است بنابراین بهتر است مبلمان را دور شومینه و یا یک میز کوتاه بچینید. اگر فرم سالن پذیرایی شما به شکلی است که مجبورید کاناپه را در وسط اتاق قرار دهید بهتر است پشت کاناپه گیاهان طبیعی و آباژور و یا میز کوچکی را قرار دهید.
شومینه تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در فضای اتاق پذیرایی دارد زیرا آتش با روشنایی و حرارتش نوعی انرژی و نیرو را وارد سالن پذیرایی می کند. اگر تمایل ندارید از آتش زیاد استفاده کنید می توانید با قرار دادن گلدان و وسایل سنگین در گوشه های سالن پذیرایی از پراکندگی بیهوده انرژی چی و خارج شدن انرژی از این اتاق جلوگیری کنید.

طراحی زیبا و خاص سالن پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی فنگ شویی در اتاق پذیرایی اصول فنگ شویی در طراحی سالن پذیرایی

انتخاب رنگ زمینه و رنگ دیوار نیز در طراحی دکوراسیون پذیرایی بر اساس فنگ شویی پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است از رنگ هایی نظیر زرد و کرم و بژ و … در فضای سالن پذیرایی استفاده کنید زیرا این رنگ ها با دکوراسیون پذیرایی راحت تر ست و هماهنگ می شوند.
بر اساس اصول فنگ شویی پذیرایی بهتر است وسایل نرم با رنگ روشن و ملایم را به صورت متضاد با وسایل سخت و براق قرار دهید به عنوان مثال می توانید گلدان و یا مجسمه را روی یک میز چوبی قرار دهید.

طراحی منزل با اصول فنگ شویی طراحی پذیرایی با اصول فنگ شویی طراحی اتاق پذیرایی با اصول فنگ شویی

از فنگ شویی می توانید در طراحی بخش های مختلف منزل نظیر اتاق خواب و آشپزخانه و سالن پذیرایی و اتاق نشیمن استفاده کنید که اصول فنگ شویی اتاق خواب و فنگ شویی آشپزخانه و فنگ شویی در سالن پذیرایی باعث می شود تا شما دکوراسیونی بی نظیر و بدون نقص را در این بخش های مختلف از منزل خود داشته باشید. در این مطلب با اصول فنگ شویی پذیرایی آشنا شدید که امیدواریم با کمک این اصول بتوانید دکوراسیونی بی نظیر و پرانرژی را در فضای سالن پذیرایی منزل خود ایجاد کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *