خانه دکوراسیون پذیرایی ۲۵ طراحی برای استفاده از رنگ آبی در اتاق پذیرایی های جدید و مدرن

۲۵ طراحی برای استفاده از رنگ آبی در اتاق پذیرایی های جدید و مدرن

چیدمان عالی اتاق پذیرایی با تم آبی

دکوراسیون اتاق پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. این ناحیه از منزل مورد استفاده برای سایر اعضای خانه می باشد و مرکز تجمع در محیط هر خانه محسوب می شود. برای این فضای مشترک و مهم در منزل باید عوامل و عناصر مختلفی در نظر گرفته شود. یکی از عناصر مهم رنگ اتاق پذیرایی است. رنگ آبی در اتاق پذیرایی به دلیل القاء حس آرامش هموارد مورد توجه و استقبال قرار می گیرد.

ایده های جذاب استفاده از رنگ آبی در اتاق پذیرایی

رنگ آبی از رنگ های جذاب و عالی محسوب می شود و تن های مختلفی از تیره تا روشن و ترکیبی را دارا می باشد. با این که خود  رنگ آبی جزء رنگ های سرد قلمداد می شود اما درجه این سردی در تن های مختلف آبی متمایز و متفاوت است.

رنگ آبی روشن در دکوراسیون اتاق پذیرایی

رنگ آبی پاستیلی و آبی درباری، رنگ هایی با درجه روشنایی زیاد هستند که بهتر است بعنوان رنگ دیوارهای اتاق پذیرایی به کار روند. رنگ آبی روشن درجه آرامش بیشتری از آبی تیره به همراه دارد. به همین خاطر این رنگ برای اتاق خواب بسیار توصیه می شود. رنگ آبی در اتاق پذیرایی, فضای داخلی منزل شما را بسیار شاد و جذاب می سازد و دکوراسیون پذیرایی آبی به یک مرکز انرژی تبدیل می شود.

رنگ آبی در اتاق پذیرایی

انواع ساعت دیواری

طراحی عالی اتاق پذیرایی طراحی اتاق نشیمن با تم آبی

رنگ آبی در اتاق پذیرایی

رنگ آبی در اتاق پذیرایی

مبل و میز

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن با تم آبی

اتاق پذیرایی آبی رنگ

تم آبی در دیزاین اتاق نشیمن

طراحی شیک اتاق پذیرایی با تم آبی

طراحی زیبای اتاق نشیمن با تم آبی

دکوراسیون عالی اتاق پذیرایی با تم آبی

آبی پاستیلی در اتاق پذیرایی

رنگ آبی روشن در اتاق پذیرایی

چیدمان لاکچری اتاق پذیرایی با تم آبی

چیدمان متفاوت اتاق نشیمن با تم آبی

رنگ آبی تیره در دکوراسیون اتاق پذیرایی

رنگ های تیره آبی مانند نیلی را در پس زمینه ای از رنگ روشن قرار دهید. در این صورت میزان تیرگی و روشنایی را در اتاق به تعدیل خواهید رساند.

رنگ آبی تیره را به صورت محدود در محیط منزل به کار ببرید. چون این رنگ فضای منزل شما را کوچک و ملال آور نشان می دهد. این نکته مخصوصاً در محیط های کوچک و بسته آپارتمانی بسیار حائز اهمیت است. در فضاهای کوچک استفاده از رنگ روشن را در اولویت قرار دهید تا محیط داخلی اتاق نشیمن شما را بزرگ تر از آنچه هست نشان دهد.

دکوراسیون فوق العاده اتاق پذیرایی

استفاده از رنگ آبی تیره در دکوراسیون اتاق پذیرایی

چیدمان لاکچری اتاق پذیرایی

چیدمان شیک اتاق پذیرایی با تم آبی

رنگ آبی در دکوراسیون اتاق پذیرایی

رنگ ترکیبی آبی- زرد در چیدمان پذیرایی

رنگ آبی در دکوراسیون پذیرایی را می توان به همراه رنگ های دیگر از جمله زرد به کار برد. این دو رنگ در کنار هم به مثابه یک بوم نقاشی فوق العاده عمل می کنند و به همان اندازه جذاب هستند. این ترکیب یعنی قرار گرفتن یک رنگ شاد و بسیار گرم مانند زرد در کنار رنگی سرد و جذاب مانند آبی. چنین ترکیبی محیط منزل شما را گرم و صمیمی نشان می دهد. رنگ آبی و زرد از رنگ های نزدیک به هم هستند و در مجاورت هم، هم پوشانی خوبی را نشان می دهند. این ترکیب رنگی بافت اتاق پذیرایی را منسجم و متعادل می سازد.

طراحی اتاق پذیرایی با تم ترکیبی زرد- آبی

چیدمان ترکیبی زرد- آبی در اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی زیبا با تم آبی

دیزاین ترکیبی زرد- آبی اتاق پذیرایی

دکوراسیون ترکیبی زرد- آبی در اتاق پذیرایی

رنگ آبی- سبز نیز یک ترکیب فوق العاده در دکوراسیون پذیرایی است. به همراه رنگ آبی در اتاق پذیرایی رنگ سبز را نیز مورد استفاده قرار دهید و از نشاط و پویایی این رنگ نیز در کنار رنگ آبی بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *