خانه دکوراسیون پذیرایی ۳۳ دکوراسیون پذیرایی مدرن برای خانه های شیک و زیبای امروزی

۳۳ دکوراسیون پذیرایی مدرن برای خانه های شیک و زیبای امروزی

دکوراسیون پذیرایی مدرن

دیزاین داخلی پذیرایی در خانه های ایرانی اغلب با وسواس زیادی انجام می شود زیرا سالن پذیرایی نما و ارزش طراحی داخلی یک منزل است. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این تصاویر نهایت بهره را ببرید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن با ایده های کاربردی

سالن پذیرایی علاوه بر اینکه باید دیزاین داخلی بی نظیر و زیبایی داشته باشد بهتر است به گونه ای طراحی شود که برای استراحت افراد دارای محیط مناسبی نیز باشد. برای طراحی داخلی سالن پذیرایی از انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک می توانید استفاده کنید که انتخاب هر یک از این سبک های دکوراسیون به طرح و رنگ وسایل پذیرایی و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

دکوراسیون پذیرایی مدرن

دیزاین داخلی سالن پذیرایی

برای طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن به صورت کاربردی باید به فاکتورهایی نظیر نور مناسب و چیدمان صحیح مبلمان و کاربرد مناسب رنگ ها و استفاده از وسایل تزیینی زیبا نظیر پرده و تابلوهای هنری و … توجه داشته باشید تا بتوانید فضایی متفاوت را برای پذیرایی منزل تان خلق کنید.
در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی بهتر است از رنگ ها و لوازم مناسب استفاده شود زیرا طراحی داخلی پذیرایی به گونه ای سبک کلی دکوراسیون منزل را مشخص می کند.
اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی پذیرایی منزل تان را به صورت امروزی طراحی کنید بهتر است از ترکیب رنگ های خنثی و گرم استفاده نمایید.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون زیبا و مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک سالن پذیرایی  دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی  دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون پذیرایی سفید دکوراسیون مدرن و امروزی پذیرایی دکوراسیون شیک و مدرن پذیرایی طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون پذیرایی زیبا و مدرن طراحی پذیرایی مدرن
طراحی نورپردازی برای سالن پذیرایی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و علاوه بر این نورپردازی مناسب باعث دلنشین تر به نظر رسیدن اتاق پذیرایی می شود اگر شما تمایل دارید نورپردازی سالن پذیرایی تان مدرن و بی نظیر باشد بهتر است از نورپردازی مخفی در برخی از نقاط استفاده نمایید.
مبلمان جزء ضروری ترین وسایل در سالن پذیرایی محسوب می شوند از این رو نحوه چیدن آن ها در اتاق پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است مبلمان را در ردیف جلوی دیوارها قرار ندهید و آن ها را مقداری به سمت مرکز و نزدیک به یکدیگر بچینید تا فضایی دوستانه در اتاق پذیرایی منزل شما ایجاد شود.
پرده ها یکی دیگر از مهم ترین وسایل در سالن پذیرایی محسوب می شوند که اگر طرح و رنگ پارچه پرده بدرستی انتخاب شود فضای پذیرایی بی نظیر و متفاوت تر به نظر می رسد. در صورت تمایل می توانید رنگ و طرح پارچه پرده را با طرح و رنگ پارچه مبلمان ست کنید که در این صورت جلوه بسیار زیبایی در دکوراسیون داخلی پذیرایی ایجاد می شود.

دکوراسیون سفید و مشکی پذیرایی دکوراسیون زیبا و بی نظیر پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و امروزی سالن پذیرایی دکوراسیون شیک و بی نظیر سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و امروزی پذیرایی دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون خاکستری پذیرایی
با افزودن گیاهان به دکوراسیون پذیرایی مدرن می توانید شادابی و نشاط را به این بخش از منزل تان ببخشید و علاوه بر این فضای اتاق پذیرایی را سرشار از شادی و طراوت نمایید.
بعد از چیدمان وسایل در مکان های مناسب نوبت به تزیین سالن پذیرایی می رسد که در دکوراسیون های امروزی و مدرن از تزیینات ساده استفاده می شود و شما می توانید دیوار پذیرایی را به کمک کاغذ دیواری های پوستری یا سه بعدی و قاب عکس و تابلوهای هنری و شلف دیواری و … تزیین نمایید همچینن می توانید مجسمه ها سنگی یا چوبی و چراغ های ایستاده زیبایی را در فضای اتاق پذیرایی قرار دهید و جذابیت طراحی این قسمت از منزل تان را چند برابر کنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون مدرن و شیک سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و جذاب سالن پذیرایی نورپردازی پذیرایی مدرن دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون زیبا و جذاب پذیرایی دکوراسیون زیبا و لاکچری پذیرایی دکوراسیون شیک و خاص پذیرایی طراحی زیبا و بی نظیر پذیرایی

مبل و میز

در این مطلب تصاویری از انواع طراحی دکوراسیون پذیرایی مدرن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از این دیزاین های داخلی بتوانید فضای متفاوت و بی نظیری را در پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *