خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک با ۳۰ طراحی متفاوت و بسیار زیبا

دکوراسیون پذیرایی کوچک با ۳۰ طراحی متفاوت و بسیار زیبا

دکوراسیون پذیرایی کوچک

طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک برای برخی از افراد چالشی بزرگ به شمار می رود در صورتی که اگر در هنگام دیزاین سالن پذیرایی با متراژ کوچک نکاتی از قبیل طراحی نورپردازی و انتخاب رنگی مناسب و چیدمان لوازم ضروری در قسمت های مناسب و … به خوبی رعایت شود فضایی متفاوت و بی نظیر در پذیرایی ایجاد می شود.

۳۰ ایده برای طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک

پذیرایی یکی از مهم ترین مکان ها در هر خانه ای است زیرا بیشتر وقت اعضای خانواده در این مکان سپری می شود و علاوه بر این سالن پذیرایی بخشی از منزل است که پذیرایی از مهمان ها در آنجا صورت می گیرد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک و بزرگ حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

دکوراسیون پذیرایی کوچک

طراحی داخلی پذیرایی کوچک

مبلمان یکی از مهم ترین اجزاء در دکوراسیون پذیرایی کوچک محسوب می شوند بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مبلمان برای پذیرایی با متراژ کوچک دقت لازم را به خرج دهید.
مبلمان ال و گرد و مبلمانی که دارای طراحی ظریف هستند برای پذیرایی های کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و علاوه بر این با توجه به اینکه بیشتر بخش سالن پذیرایی توسط مبلمان اشغال می شود بنابراین بهتر است رنگ مبلمان را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید تا سالن پذیرایی بزرگ و دلبازتر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید در دکوراسیون پذیرایی از لوازم تزیینی و قفسه استفاده کنید بهتر است از طرح های پایه دار استفاده نکنید و به جای استفاده از این وسایل قطعاتی را انتخاب نمایید که به راحتی روی دیوار نصب می شوند.
پرده یکی از مهم ترین وسایل تزیینی در فضای اتاق پذیرایی است و شما می توانید به کمک پرده ها سقف پذیرایی را بلندتر جلوه بدهید. پرده پذیرایی بهتر است از بین طرح هایی انتخاب شود که از سقف تا زمین امتداد داشته باشند همچنین چوب پرده را می توانید در بالاترین قسمت دیوار پذیرایی نصب کنید و مقداری پرده روی زمین بیفتد تا سقف بلندتر و فضای پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.

انواع ساعت دیواری

سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون سفید پذیرایی طراحی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی خاکستری دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی دیزاین سالن پذیرایی کوچک طراحی داخلی پذیرایی

پرده های ساده برای فضای سالن پذیرایی کوچک مناسب هستند و این پرده ها اجازه ورود نور خورشید را به فضای اتاق می دهند. بهترین جنس برای پرده پذیرایی کوچک حریر یا تور می باشد که بهتر است این پرده ها به صورت سر تا سری نصب شوند تا وسعت فضای پذیرایی بیشتر به نظر برسد.
اگر تمایل دارید در فضای پذیرایی برای تزیین دیوارها از قاب عکس یا تابلوهای نقاشی استفاده کنید بهتر است تابلوها را به صورت افقی روی دیوار نصب نمایید تا چشم ها به صورت افقی در فضای پذیرایی حرکت کنند و وسعت پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد.
آینه ها نور را به خوبی بازتاب می دهند و برای فضاهای کوچک کاربردی تر هستند بنابراین بهتر است شما آینه را در مکانی مناسب از پذیرایی قرار دهید همچنین باید توجه داشته باشید که مبلمان و سایر وسایل در آینه مشاهده نشوند تا فضای پذیرایی شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد.

طراحای داخلی سالن پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون پذیرایی مدرن دکوراسیون خاکستری پذیرایی سالن پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی سفید نورپردازی پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی

مبل و میز

رنگ تاثیر زیادی روی فضای پذیرایی دارد و بهتر است شما دیوارهای پذیرایی را رنگ سفید بزنید سپس مبلمان و فرش و کوسن و میز و لوستر و میز تلویزیون و … را از بین رنگ های روشن که با یکدیگر هارمونی مناسبی دارند انتخاب نمایید.
نورپردازی سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید با طراحی نورپردازی مخفی و نورپردازی مناسب فضای ایده آل و بی نظیری را در اتاق پذیرایی ایجاد نمایید. نورهای سفید و آفتابی برای فضای پذیرایی کوچک انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند بنابراین بهتر است به کمک این نورپردازی ها به فضایی پذیرایی منزل تان جذابیت بیشتری را ببخشید.

دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون مدرن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون پذیرایی کوچک سالن پذیرایی کوچک دیزاین پذیرایی کوچک دکوراسیون پذیرایی کوچک و زیبا نورپردازی سالن پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی

در این مطلب تصاویری از انواع طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *