خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی بنفش در خانه های شیک و مدرن

دکوراسیون پذیرایی بنفش در خانه های شیک و مدرن

دکوراسیون پذیرایی بنفش

بنفش از انواع رنگ هایی است که اگر بدرستی در طراحی داخلی استفاده شود باعث خلق فضایی متفاوت در منزل خواهد شد. در ادامه تصاویری از انواع دکوراسیون پذیرایی بنفش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی بنفش با ۳۰ ایده خلاقانه

بنفش در بین افراد به عنوان رنگی پر خطر شناخته می شود به همین دلیل است که از این رنگ اغلب افراد در طراحی بخش هایی از منزل که کمتر در معرض دید هستند استفاده می شود در صورتی که این تفکر نادرست است و اگر طیف های مختلف رنگ بنفش در کنار یکدیگر بدرستی قرار گیرند و از رنگ هایی که با بنفش همخوانی و مطابقت دارند در دیزاین داخلی استفاده شود شاهد ایجاد تغییرات مثبت در طراحی داخلی منزل خود خواهید بود بنابراین می توانید در صورت تمایل به استفاده از دیزاین های داخلی رنگی علاوه بر طراحی داخلی پذیرایی قهوه ای و طراحی داخلی پذیرایی طوسی از دکوراسیون پذیرایی بنفش نیز برای طراحی داخلی اتاق نشیمن و سالن پذیرایی منزل تان استفاده نمایید.

دکوراسیون پذیرایی بنفش

دیزاین داخلی پذیرایی با رنگ بنفش

دکوراسیون بنفش جزء جسورانه ترین ایده ها برای دیزاین داخلی قسمت های مهم منزل نظیر نشیمن و سالن پذیرایی محسوب می شود و شما می توانید از این رنگ لاکچری به عنوان تم اصلی در دیزاین داخلی استفاده کنید.
برای ایجاد ظاهری لوکس در فضای سالن پذیرایی بهتر است از طیف های مختلف رنگ بنفش استفاده نمایید که بنفش کم رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای طراحی داخلی محسوب می شود.
اگر تمایل دارید رنگ بنفش در فضای سالن پذیرایی به وضوح قابل مشاهده باشد می توانید این رنگ را در نقاط کانونی نظیر دیوار پشت تلویزیون و … به کار ببرید همچنین می توانید رنگ مبلمان را از بین طیف های مختلف رنگ بنفش انتخاب کنید.
توجه داشته باشید که اگر طیف های تیره و روشن رنگ بنفش در کنار یکدیگر به کار برده شوند فضایی آرامش بخش و بی نظیر در سالن پذیرایی ایجاد می شود.

انواع ساعت دیواری

دکوراسیون پذیرایی بنفش دکوراسیون سفید و بنفش نشیمن دکوراسیون قهوه ای و بنفش پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون بنفش دیزاین داخلی سالن پذیرایی طراحی داخلی سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون مدرن سالن پذیرایی

برای جلوگیری از یکنواخت شدن طراحی داخلی پذیرایی بهتر است از رنگ مکملی مناسب در کنار رنگ بنفش استفاده کنید که انتخاب این رنگ مکمل به طیف رنگ بنفش بستگی دارد.
طیف های مختلف رنگ طوسی و رنگ سفید از بهترین مکمل ها برای رنگ بنفش محسوب می شوند همچنین می توانید از رنگ هایی نظیر زرد و قهوه ای و کرم و آبی و نارنجی و قرمز در کنار این رنگ زیبا و اشرافی استفاده نمایید.
انتخاب طیف رنگ بنفش تا حد زیادی به متراژ سالن پذیرایی بستگی دارد بنابراین اگر پذیرایی منزل تان دارای متراژ کوچکی است بهتر است برای بزرگ تر به نظر رسیدن فضا از طیف روشن رنگ بنفش استفاده کنید.
در سالن های پذیرایی با متراژ بزرگ می توانید از ترکیب طیف های روشن و تیره رنگ بنفش استفاده نمایید و از این طریق به جذابیت دیزاین داخلی پذیرایی منزل تان بیافزایید.

دکوراسیون داخلی بنفش

مبل و میز

دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون بنفش پذیرایی

دکوراسیون شیک پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی

طراحی نورپردازی سالن پذیرایی بنفش

طراحی نورپردازی سالن پذیرایی بنفش نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر طراحی داخلی پذیرایی منزل شما به صورت کلاسیک انجام شده بهتر است از لوسترهای سقفی یا آویز کلاسیک برای نورپردازی استفاده کنید.
همچنین برای دیزاین های داخلی مدرن می توانید از انواع لوسترهای مدرن و امروزی استفاده نمایید. چراغ های دیوارکوب و آویز نیز می توانند به ایجاد نورپردازی مناسب در فضای سالن پذیرایی موثر واقع شوند همچنین برای ایجاد فضایی خاص امروزه از نور مخفی در برخی از نقاط پذیرایی استفاده می شود.

دیزاین داخلی پذیرایی

دکوراسیون مدرن پذیرایی دکوراسیون شیک پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی دکوراسیون زیبا و شیک پذیرایی نورپردازی سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون کلاسیک پذیرایی طراحی داخلی پذیرایی
توجه داشته باشید که از رنگ بنفش می توانید برای انواع دکوراسیون های کلاسیک و مدرن استفاده کنید و فضای بخش های مختلف منزل تان را به کمک این رنگ متفاوت و جذاب تر جلوه دهید. امیدواریم از مشاهده انواع دکوراسیون پذیرایی بنفش که در این مطلب مشاهده کردید نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از این دیزاین های داخلی فضایی بی نظیر و متفاوت را در پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *