خانه دکوراسیون پذیرایی  طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس با خلاقیت های بکر و جدید در چیدمان آن

 طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس با خلاقیت های بکر و جدید در چیدمان آن

دکوراسیون پذیرایی عروس

طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا مهمان های زیادی قرار است وارد این بخش از فضای منزل عروس شوند و با توجه به اینکه سالن پذیرایی اولین قسمت از منزل می باشد که در بدو ورود مهمان ها به فضای منزل مورد توجه قرار می گیرد از این رو بهتر است در هنگام طراحی داخلی سالن پذیرایی و نشیمن عروس توجه لازم را داشته باشید.

طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس با ایده های خلاقانه

در سال اول شروع زندگی مشترک اغلب اقوام و خویشان برای تبریک و بجا آوردن رسومات به خانه نوعروس می آیند و با توجه به اینکه پذیرایی کردن از مهمان ها در سالن پذیرایی انجام می شود بنابراین بهتر است دکوراسیون پذیرایی عروس از طراحی داخلی شیک و بی نظیری برخوردار باشد. در ادامه ایده هایی برای دیزاین داخلی اتاق پذیرایی نوعروس را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

دکوراسیون پذیرایی عروس

طراحی داخلی پذیرایی نوعروس

برای طراحی داخلی پذیرایی نوعروس ابتدا بهتر است سبک دیزاین مورد نظر خود را از بین دکوراسیون های نئوکلاسیک و مدرن و کلاسیک یا سنتی انتخاب نمایید سپس با توجه به دکوراسیون انتخابی تان وسایل مورد نیاز برای چیدمان پذیرایی نظیر مبلمان و میز تلویزیون و ال ای دی و فرش و پرده و … را تهیه نمایید.

انواع ساعت دیواری

انتخاب رنگی مناسب برای سالن پذیرایی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ وسایل موجود در اتاق پذیرایی را با توجه به متراژ آن انتخاب نمایید.
برای طراحی داخلی پذیرایی کوچک بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید تا فضای پذیرایی دلباز و بزرگ تر به نظر برسد و در طراحی پذیرایی های بزرگ نیز برای انتخاب رنگ محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از ترکیب رنگ های روشن و تیره برای دیزاین پذیرایی بزرگ استفاده نمایید.

اگر سالن پذیرایی منزل شما کوچک بهتر است وسایل ضروری و جاگیر نظیر مبلمان و میز تلویزیون و … را از بین طرح های ظریف انتخاب نمایید همچنین می توانید به جای استفاده از بوفه ، از شلف یا باکس های دیواری استفاده نمایید و وسایل دکوری مورد نظر خود را روی شلف یا باکس بچینید.

مبل و میز

برای تزیین پذیرایی می توانید از تابلوهای هنری و فانتزی و آباژور و لوسترهای آویز و … استفاده نمایید همچنین می توانید روی یکی از دیوارهای سالن پذیرایی نظیر دیوار پشت تلویزیون از طرح های نقاشی روی دیوار یا کاغذ دیواری پشت تلویزیون استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر همسرتان طرفدار سبک دکوراسیون مدرن و امروزی است ولی شما از دکوراسیون های کلاسیک و سنتی خوشتان می آید بهتر است برای دیزاین سالن پذیرایی منزل تان از سبک دکوراسیون نئوکلاسیک پذیرایی استفاده نمایید زیرا در این سبک دکوراسیون عناصر مدرن و کلاسیک به شیوه ای هوشمندانه با یکدیگر ترکیب می شوند.

طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس به صورت رمانتیک نیز می تواند جزء ایده های جالب و مناسب محسوب شود و با توجه به اینکه طراحی داخلی رمانتیک به رنگ های تیره وابسته می باشد شما می توانید از رنگ های تیره نظیر مشکی و قهوه ای و نقره ای و طلایی و … برای دیزاین سالن پذیرایی استفاده نمایید که هر یک از این رنگ ها می توانند فضایی پر احساس و لطیف را در اتاق پذیرایی ایجاد نمایند.

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون پذیرایی عروس آشنا شدید که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی مجله زیبایی خانه قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طراحی داخلی بی نظیری را در سالن پذیرایی منزل تان ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *