خانه دکوراسیون پذیرایی ایده های استفاده از فضای پرت پذیرایی با دیزاین کاربردی

ایده های استفاده از فضای پرت پذیرایی با دیزاین کاربردی

استفاده از فضای پرت پذیرایی زیبا و شیک

اغلب دکوراسیون و تزیین فضاهای بزرگ و باز را در مرحله ی اول انجام می دهیم، و گاهی در پایان کار متوجه مشکل در کار خود می گردیم و آن هم خالی بودن و دیزاین نشدن فضاهای پرت می باشد. زیر پله های راهرو، گوشه های دیوار، فاصله بین دو تختخواب در اتاق خواب، فرورفتگی های روی دیوار آشپزخانه و … از جمله ی این فضاهای خالی محسوب می شوند. اما در قسمت پذیرایی منزل که از بخش های مهم و کاربردی هر خانه ای شمرده می گردد، چه فضاهای خالی وجود دارد؟ و چگونه می توان از این فضاهای پرت و بدون استفاده بهترین استفاده را برد؟ در این مطلب می خواهیم ایده های شیک و آسان برای استفاده از فضای پرت پذیرایی را شرح دهیم.

ایده های بینظیری از استفاده از فضای پرت پذیرایی

استفاده از فضای پرت پذیرایی برای کارایی و زیبایی بیشتر

اگر دکوراسیون و تزیین فضای خالی و پرت پذیرایی به خوبی انجام شود، ما هم توانسته ایم آن تصویر یکنواخت و خسته کننده را تصویری زیبا و شیک کرده و هم به کارایی فضا بیفزاییم. مثلا در رابطه با تزیین زیر راه پله علاوه بر اینکه فضای خالی محیط راه را با گل و گیاه، کتاب و … تزیین می کنیم، در واقع کاربردی بودن را به ویژگی های این فضا بخشیده ایم، یعنی مکانی مناسب برای نگهداری گل ها و گیاهان به وجود آورده ایم. در مورد پذیرایی نیز این موضوع صدق می کند. در ادامه چند ایده و روش برای استفاده از فضای پرت پذیرایی را در اختیار شما قرار می دهیم.

انواع ساعت دیواری

استفاده از فضای پرت پذیرایی به شکلی شیک

ایده هایی شیک برای بکارگیری فضای پرت پذیرایی

ایده هایی منحصر به فرد از استفاده از فضای پرت پذیرایی

مبل و میز

ایده هایی دوست داشتنی برای بکارگیری فضای پرت پذیرایی

بهره بردن از گلدان گل و گیاهان خانگی

در کنج ها و قسمت های بسته خانه ممکن است محیطی خالی خیلی زیاد توی دید باشد، به این صورت که با استفاده از تعدادی گلدان بزرگ و مرتفع می توانید این بخش های خالی را پر نمایید. با این عمل علاوه بر تکامل بخشیدن و تزیین دیزاین خانه خود، موجب افزایش حس نشاط و هوای پاک در محیط نیز می گردید. دقت داشته باشید گلدان انتخاب شده با فضای خالی و پرت خانه ی شما هماهنگی داشته باشد.

استفاده از فضاهای پرت پذیرایی برای کارایی و زیبایی بیشتر

می توانید برای پر کردن فضای خالی گوشه دیوار پذیرایی از ایده آویزان کردن گل نیز بهره ببرید، اگر تصمیم به این کار دارید، بهتر است گیاهان مقاوم آپارتمانی را انتخاب نمایید.

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

بهره بردن از فضای پرت پذیرایی با چند ایده جالب

دیزاین گوشه دیوار با استفاده از مبلمان و قفسه های L شکل

از راه حل های دیزاین گوشه دیوار بهره بردن از مبلمان L شکل می باشد که جهت پر کردن و تزیین فضاهای کنج تهیه گردیده اند. این فضاها اغلب دنج و راحتی می باشند که می توانید برای استراحت، لم دادن و خلوت کردن با خود هنگام مطالعه و …. به کار ببرید.

همچنین می توانید از قفسه های باز و شلف ها، قفسه های ال شکل برای کنج های دیوار پذیرایی بهره ببرید. اینکه داخل آن ها را بچه وسایلی پر کنید، بستگی به سلیقه و هدف شما دارد. مثلا ممکن است قصد دارید کتابخانه ای در این بخش برای خود بسازید که در این صورت کتاب جهت چیدمان و تزیین این قفسه ها ایده آل است، ولی وسایل تزیینی، مجسمه و گل و … ایده هایی کاربردی به شمار می روند.

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

کنج دیوار با استفاده از شومینه و یا تلویزیون

ایده جذاب دیگری که به منظور دیزاین و پر کردن فضای خالی گوشه دیوار می توانید به کار ببرید، شومینه می باشد. شومینه های در پذیرایی های که دارای چشم اندازی به بیرون نیستند؛ مناسب می باشند. کارهای هنری و نورپردازی در قسمت بالایی شومینه می تواند آن را به یکی از عناصر اصلی این قسمت تبدیل نماید. با استفاده از شومینه یک فضای دنج و راحت جهت کتاب خواندن نیز قابل ایجاد است.

همچنین در گوشه ی پذیرایی به منظور پر شدن فضای خالی و نیز زیبایی بیشتر یک تلویزیون و یا ال ای دی قرار دهید. و یا در صورت علاقه مند به نقاشی بودن آن را تبدیل به یک گالری هنری نمایید.استفاده از فضای پرت پذیرایی شیک و خاص

بهره گیری از فضاهای خالی و پرت پذیرایی

استفاده از آینه

بر روی یک میز کنسول آینه ای را آویزان کنید. در واقع استفاده از آینه به این شکل ایده ای عالی و جالب برای تزیین و پر کردن فضای خالی گوشه دیوار محسوب می شود. آینه موجب عمق بخشیدن به محیط شده و در نهایت با انعکاس نور فضایی روشن تر به وجود می آورد.

ایده هایی منحصر به فرد برای بکارگیری فضای پرت پذیرایی

بهره بردن از فضای پرت پذیرایی با چند ایده زیبا

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

استفاده از فضای پرت پذیرایی با چند ایده کاربردی

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین آنها

ایده هایی جذاب از استفاده از فضای پرت پذیرایی

استفاده از فضای پرت پذیرایی به شکلی کاربردی

فضای پرت پذیرایی و بهره بردن از این فضاها

ایده های برای فضای پرت پذیرایی

دیزاین فضای پرت پذیرایی با ایده های دوست داشتنی استفاده از فضای پرت پذیرایی به شکلی ایده آل

پر کردن فضاهای خالی و پرت و دیزاین آنها

استفاده از فضاهای پرت پذیرایی برای کارایی و زیبایی بیشتر

پر کردن فضاهای خالی و پرت پذیرایی و دیزاین این فضاها استفاده از فضای پرت پذیرایی زیبا و دلخواه

ایده هایی فوق العاده از استفاده از فضای پرت پذیرایی

ایده هایی زیبا و شیک از استفاده از فضای پرت پذیرایی

استفاده از فضاهای پرت پذیرایی برای کارایی و زیبایی بیشتر

در این مطلب تعدادی از ایده های کاربردی و شیک دکوراسیون پذیرایی را به منوظر استفاده از فضای پرت پذیرایی در اختیار شما قرار دادیم، امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با ایده های شیک و کاربردی از دکوراسیون پذیرایی ۲۰۲۳ و ایده های تزیین سه کنج منزل و اصول چیدمان فرش در سالن پذیرایی بر روی لینک کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *