خانه دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید با طراحی های جدید

دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید با طراحی های جدید

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اتاق پذیرایی یکی از اولین فضاهای مورد توجه افراد است. از این رو دکوراسیون اتاق پذیرایی با دقت ویژه ایی صورت می گیرد. با توجه به سلیقه افراد از رنگ های مختلفی در طراحی اتاق پذیرایی استفاده می شود. در این مطلب به طراحی های جدید دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید می پردازیم.

جدیدترین طراحی های دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اگرچه امروزه در دکوراسیون اتاق پذیرایی از رنگ های شاد و گرم استفاده می شود, با این حال استفاده از دو رنگ متضاد سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی پذیرایی طرفداران خاص خود را دارد. رنگ سفید یکی از رنگ های اصلی مورد علاقه و مناسب برای طراحی اتاق پذیرایی است. (برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید کلیک کنید) ترکیب این رنگ با برخی از رنگ ها, موجب زیبایی بیشتر پذیرایی می شود. رنگ سیاه یکی از این رنگ ها است که در عین تضاد با رنگ سفید, مکمل خوبی برای آن به شمار می رود. رنگ سفید نشاط آور است, از طرف دیگر رنگ مشکی به فضا جذابیت می بخشد. به همین دلیل ترکیب این دو رنگ برای دکوراسیون برخی از اتاق های پذیرایی مناسب است. تصاویر زیر نمونه هایی از دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید را نشان می دهد. همان طور که مشاهده می کنید رنگ اصلی برخی از این دکوراسیون ها سفید بوده و رنگ برخی وسایل مانند مبلمان مشکی می باشد.

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

انواع ساعت دیواری

شیک ترین دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

مبلمان سفید در اتاق پذیرایی مدرن

مبل و میز

مدرن ترین دکوراسیون پذیرایی

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اتاق پذیرایی سفید و سیاه

تصاویر زیر مربوط به دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید است که در آن ها از رنگ سیاه برای بخشی از دیوارهای پذیرایی استفاده شده است. نکته مورد توجه در این دکوراسیون ها, نورپردازی می باشد. در صورتی که از رنگ سیاه در دکوراسیون بیشتر استفاده شود, ممکن است فضای پذیرایی تاریک و کوچک و دلگیر به نظر برسد, به همین دلیل ترکیب مناسب این دو رنگ در دکوراسیون پذیرایی اهمیت ویژه ایی دارد.

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

چیدمان وسایل در دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید

مبلمان مشکی در پذیرایی سفید و سیاه

جدیدترین دکوراسیون پذیرایی شیک

نورپردازی در دکوراسیون پذیرایی

اهمیت تضاد رنگ ها در طراحی اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

جدیدترین دکوراسیون داخلی پذیرایی

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

اتاق پذیرایی سیاه و سفید

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, می توانید اتاق پذیرایی خود را با ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید طراحی نمایید. اتاق پذیرایی سیاه و سفید جذابیت بسیاری داشته و برای دکوراسیون فضاهای کلاسیک و مدرن مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *