خانه دکوراسیون تجاری و شرکتی دکوراسیون فروشگاه پوشاک با انواع طراحی زیبا و منحصربفرد

دکوراسیون فروشگاه پوشاک با انواع طراحی زیبا و منحصربفرد

دکوراسیون فروشگاه پوشاک

فروشگاه های لباس امروزه جزئ شلوغ ترین مغازه ها محسوب می شوند زیرا افراد به پوشش خود اهمیت زیادی می دهند از این رو در شهرهای مختلف بوتیک های زیادی وجود دارند که با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ادامه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی مغازه لباس تاثیر زیادی در افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر دارد از این رو بهتر است علاوه بر با کیفیت بودن لباس ها به طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه پوشاک اهمیت زیادی بدهید و فضایی بی نظیر را در مغازه خود ایجاد نمایید.

دکوراسیون فروشگاه لباس

دیزاین داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی ویترین مغازه لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید تعداد مشتریان تان افزایش پیدا کنند بهتر است در هنگام دیزاین ویترین مغازه حساسیت و خلاقیت لازم را به خرج دهید.

انواع ساعت دیواری

توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه حائز اهمیت می باشد و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند.

برای جذب مشتریان بیشتر در بوتیک لباس می توانید تعدادی از لباس های شیک و زیبا را از دیوارها آویزان کنید و بقیه مدل ها را در قفسه ها بچینید همچنین اگر فضای مغازه تان بزرگ است می توانید طرح و رنگ لباس ها را به کمک مانکن به مشتریان نشان دهید.

در فضای فروشگاه های بزرگ اغلب از آویز لباس در مرکز مغازه استفاده می شود و همه لباس ها روی آویز قرار داده می شوند که با این کار فضای مغازه همیشه مرتب و تمیز به نظر می رسد و مشتری می تواند به راحتی لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

مبل و میز

طراحی داخلی مغازه لباس فروشی دیزاین داخلی بوتیک لباس  دکوراسیون فروشگاه پوشاک دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه دکوراسیون فروشگاه لباس مردانه طراحی داخلی مغازه دکوراسیون داخلی بوتیک لباس دکوراسیون داخلی بوتیک دکوراسیون مغازه لباس فروشی دکوراسیون مغازه پوشاک  دکوراسیون فروشگاه پوشاک با ایده های خلاقانه دکوراسیون زیبا و شیک مغازه پوشاک دکوراسیون مغازه لباس زنانه طراحی داخلی بوتیک دکوراسیون ساده فروشگاه لباس طراحی زیبا و شیک فروشگاه لباس دکوراسیون فروشگاه لباس طراحی زیبا و شیک بوتیک لباس دکوراسیون بوتیک لباس طراحی زیبا و شیک بوتیک لباس زنانه طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک دکوراسیون بوتیک لباس

اگر فروشگاه لباس شما مردانه می باشد بهتر است از دکوراسیون های کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره برای طراحی دکوراسیون آن استفاده نمایید که این تکنیک برای مغازه های لباس مجلسی و رسمی و اسپرت مناسب و کاربردی است.

بر خلاف فروشگاه های لباس مردانه برای بوتیک زنانه بهتر از رنگ های شاد و روشن استفاده نمایید تا فضای فروشگاه دلباز به نظر برسد. توجه داشته باشید که چیدمان و طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر مغازه شما دارای طراحی مناسبی نباشد ممکن است مشتریان تان از خرید خود صرف نظر نمایند و به مغازه دیگری رجوع کنند بنابراین تا می توانید در هنگام دیزاین دکوراسیون بوتیک زنانه خلاقیت لازم را به خرج دهید.

برای طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه نیز بهتر است از رنگ های تیره استفاده نکنید و رنگ هایی نظیر سبز و قرمز و آبی و زرد و … برای طراحی داخلی این مغازه ها مناسب تر می باشند و اگر شما توانایی استفاده از رنگ های ذکر شده را برای پوشش دیوارهای فروشگاه ندارید می توانید از آن ها در المان و اشیاء دیگر مغازه خود استفاده نمایید.

در زمان چیدن لباس ها در فضای فروشگاه لباس بچه گانه بهتر است تصور کنید که در حال ساخت یک فروشگاه اسباب بازی می باشد و اوج خلاقیت خود را در این زمینه به نمایش بگذارید. از اهمیت مانکن های بچه گانه در فضای فروشگاه لباس هرگز غافل نشوید و از آن ها نهایت استفاده را در فضای مغازه ببرید.

در طراحی دکوراسیون مغازه های کوچک هرگز همه فضای مغازه را با مانکن ها و لباس ها پر نکنید و دکوراسیون مغازه را به گونه ای طراحی نمایید که مشتریان به راحتی بتوانند در فضای آن راه بروند و به جستجوی لباس مورد علاقه خود بپردازند.

دکوراسیون زیبا و شیک مغازه پوشاک دیزاین داخلی فروشگاه پوشاک  دکوراسیون فروشگاه پوشاک دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه دیزاین داخلی فروشگاه پوشاک زنانه دکوراسیون فروشگاه لباس دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک طراحی داخلی مغازه پوشاک طراجی دکوراسیون بوتیک بچه گانه دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه دیزاین شیک مغازه پوشاک دکوراسیون بوتیک زنانه دکوراسیون داخلی بوتیک طراحی مغازه پوشاک دیزاین داخلی بوتیک زنانه طراحی شیک بوتیک زنانه دکوراسیون بوتیک لباس

طراحی نورپردازی فروشگاه لباس

تاثیر نورپردازی بر دکوراسیون فروشگاه پوشاک را نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است اطراف لباس ها را به کمک نورپردازی مناسب و کاربردی به صورت زیباتر نشان دهید.

توجه داشته باشید که نورپردازی همه قسمت های دیوار مغازه باعث می شود تا فضای مغازه جذاب تر به نظر برسد و علاوه بر این مشتریان بیشتری جذب طراحی داخلی مغازه شوند.

اگر فروشگاه لباس شما کوچک می باشد بهتر است فضای مغازه را به اندازه کافی به کمک نورپردازی کاربردی و مناسبی روشن کنید تا بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین در گوشه های مختلف مغازه می توانید برای ایجاد فضایی آرامش بخش و بی نظیر از نورپردازی مخفی استفاده نمایید.

دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه دکوراسیون مغازه پوشاک مردانه نورپردازی مغازه پوشاک زنانه دکوراسیون فروشگاه پوشاک با ایده های جالب طراحی نورپردازی مغازه پوشاک زنانه طراحی نورپردازی مغازه پوشاک زنانه طراحی مغازه پوشاک مردانه طراحی دکوراسیون فروشگاه طراحی نورپردازی بوتیک نورپردازی بوتیک دکوراسیون فروشگاه لباس نورپردازی فروشگاه لباس دیزاین فروشگاه لباس نورپردازی فروشگاه پوشاک زنانه نورپردازی بوتیک لباس مردانه نوپردازی مغازه پوشاک دکورسیون دو رنگ مغازه پوشاک نورپردازی خاص مغازه پوشاک نورپردازی مغازه پوشاک

در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک آشنا شدید که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند و با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی بی نظیر و متفاوت را در فضای مغازه خود ایجاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *